Citat:
Ursprungligen postat av
DRAVKCAB
Han r fortfarande korrupt men affrerna ligger mestadels ett par r bakt i tiden i alla fall det som diskuteras just nu och ett par r tillbaka (tnker p Burisma och Kina).Pengarna strmmar nog in fortfarande speciellt med tanke p vilket potentiellt inflytande han kan f. S nej Joe r fortfarande korrupt och en skerhetsrisk som president. Joe Biden kommer om han vljs inte sitta lngre n ett par mnader fr han kommer att bli stlld infr riksrtt. Karma is a bitch

Jag gillar verkligen hur sekten Trump kan skapa sig sin egen verklighetsbild. Han r bde korrupt och gr Ukrainas renden,samtidigt som han r dement och inte kan formulera en tanke.
Jag r vertygad om att det handlar om projicering. Hellre n att ge motstndarlaget all ammunition till att attackera Trump,s tar ni de argumenten och anvnder dem p biden.
Problemet r att Joe Biden inte r hillary clinton. Det finns ingen 30rig lng attackkampanj riktad mot Joe Biden.
Mnniskor har en tydlig sikt om Trump, antingen fr eller emot och ny information om Hunter biden eller Joe Biden verkar inte ndra p attityderna nmnvrt.
Tidigare presidenter har sett sina popularitetssiffror fluktuera i takt med ekonomin. Nr ekonomin gtt bra, har frtroendet fr presidenten kat och vice versa.
Men fr Trumps del har sambandet inte gllt. Han har aldrig korsat 50% i popularitet drfr att ingen annan n sekten Trump tar honom p allvar.
Ni ser en stark ledare vars feta twitterfingrar fr kina att darra av rdsla.
Jag ser en orange clown vars kringresande cirkus har bosatt sig i vita huset och snart tnker resa sderut till florida i vinter .