2020-10-25, 19:28
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Det verkar som om republikanernas olika budskap hela tiden krockar med varandra

1) Joe Biden r Sleepy och Lazy
2) Joe Biden r crazy
3)Joe Biden r sjuk och borde bo p demensboende
4) Joe Biden har inte utrttat ngot alls under 50 r som politiker

4.1) Hur lyckas han d g Kinas renden hela tiden? Hur lyckas han vara s effektiv p att frstra amerikansk inhemsk industri? Hur lyckas han g Ukraina och Rysslands renden hela tiden om han samtidigt r dement och inte klarar av att fullflja en mening?

medlemmarna i sekten Trump mste nog finjustera sin Propagandamaskin. Inget verkar fastna p Biden.

Det r nog du som har lite problem med kronologin. Ukraina bla ligger ca 5 r tillbaka i tiden liksom hans Vice presidentskap. Nu har vi 2020 inte 2015 och hlsan kan frndras snabbt p en person i 70 rs ldern. Klarnade det lite nu fr dig?
Senast redigerad av DRAVKCAB 2020-10-25 kl. 19:32.
2020-10-25, 19:30
Bannlyst
Dallas morning news har nu genomfrt den strsta pollen i Texas och den visar att Biden leder med +3 vilket r inom felmarginalen.
Allts r Trump-Biden tied i Texas...Texas...Texas... frstr ni hur illa det r om man r tied i Texas?

I detta avseende r Biden i en unik position. Valdeltagandet har stigit uppt i de strsta lnen i Texas i flera r, och i hela Texas har demokraterna vunnit fler rster n republikanerna. Som stndigt haft fallande siffror. I ett parti som GOP dr medlemmarna r ldre vita mn s framstr de som dinosaurier eftersom Texas r den delstat med strst andel inflyttande mnniskor frn hela vrlden.
Jag antar att en hel del demokrater lmnar Berkely california och nu drar till Austin Texas istllet. Vilket gldjer mig.

Det gr att valdeltagandet i tre Counties nu r viktigt: Dallas, Travis och Harris. Dessa tre kommer avgra valet fr Joe Biden.

I takt med att 55 miljoner amerikaner redan har frtidsrstat s vgar jag pst att Texas delstatssenat kommer bli bl. Texas representanthus kommer att bli bl. Texas presidentval kommer att bli bl

Och hela sekten Trump kommer att se sin ledare g under i detta stundande val.
2020-10-25, 19:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Det r nog du som har lite problem med kronologin. Ukraina ligger ca 5 r tillbaka i tiden liksom hans Vice presidentskap. Nu har vi 2020 inte 2015 och hlsan kan frndras snabbt p en person i 70 rs ldern. Klarnade det lite nu fr dig?
Eh nej, Enligt Donald Trump s pgr en frunderskning just nu fr att Joe Biden ska ha skickat sin son Hunter till kina och ukraina och samlat ihop nya deals. Dr x procent gr till the big man.

Ifall Donald Trump menar att Biden varit korrupt fr 5 r sedan och inte lngre r det s gldjer det mig.
Hoppas det klarnar lite?
2020-10-25, 19:33
Medlem
Vilken tid brjar valvakan svensk tid?
2020-10-25, 19:35
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Dallas morning news har nu genomfrt den strsta pollen i Texas och den visar att Biden leder med +3 vilket r inom felmarginalen.
Allts r Trump-Biden tied i Texas...Texas...Texas... frstr ni hur illa det r om man r tied i Texas?

I detta avseende r Biden i en unik position. Valdeltagandet har stigit uppt i de strsta lnen i Texas i flera r, och i hela Texas har demokraterna vunnit fler rster n republikanerna. Som stndigt haft fallande siffror. I ett parti som GOP dr medlemmarna r ldre vita mn s framstr de som dinosaurier eftersom Texas r den delstat med strst andel inflyttande mnniskor frn hela vrlden.
Jag antar att en hel del demokrater lmnar Berkely california och nu drar till Austin Texas istllet. Vilket gldjer mig.

Det gr att valdeltagandet i tre Counties nu r viktigt: Dallas, Travis och Harris. Dessa tre kommer avgra valet fr Joe Biden.

I takt med att 55 miljoner amerikaner redan har frtidsrstat s vgar jag pst att Texas delstatssenat kommer bli bl. Texas representanthus kommer att bli bl. Texas presidentval kommer att bli bl

Och hela sekten Trump kommer att se sin ledare g under i detta stundande val.

Har det gtt upp fr dig att "sekten" rstar p valdagen i strre utstrckning. Vgar pst att hard core fansen av Trump inte postrstar och inte br ansiktsmask. Jag tror inte att Texas blir bl i r, det ligger nog 8 r framt i tiden innan det kan bli aktuellt.
2020-10-25, 19:43
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Eh nej, Enligt Donald Trump s pgr en frunderskning just nu fr att Joe Biden ska ha skickat sin son Hunter till kina och ukraina och samlat ihop nya deals. Dr x procent gr till the big man.

Ifall Donald Trump menar att Biden varit korrupt fr 5 r sedan och inte lngre r det s gldjer det mig.
Hoppas det klarnar lite?

Han r fortfarande korrupt men affrerna ligger mestadels ett par r bakt i tiden i alla fall det som diskuteras just nu och ett par r tillbaka (tnker p Burisma och Kina).Pengarna strmmar nog in fortfarande speciellt med tanke p vilket potentiellt inflytande han kan f. S nej Joe r fortfarande korrupt och en skerhetsrisk som president. Joe Biden kommer om han vljs inte sitta lngre n ett par mnader fr han kommer att bli stlld infr riksrtt. Karma is a bitch
2020-10-25, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Nej dom r inte plitliga. Och du fr rkna med att oljeindustrin knner sig hotad av "Made in China-Joe" vilket kanske visar sig i OU ganska snart.

nnu vrre kan det bli fr China-Joe i stater dr fracking r viktig.

538 r mycket mycket hg niv. Har man studerat statistik och r lite intresserad av polling r det dom som gller. Satte 49 av 50 stater rtt 2008 och 50 av 50 2012. 2016 hade dom Trump med 30% sannolikhet att vinna, hgst av alla etablerade mediahus. (fr er som sger att det r dligt eller inte frstr sannolikhet: Skulle du boarda ett plan som har 30% sannolikhet att krascha?).

Lyssna grna p deras senaste podavsnitt. Dr gr dom igenom varfr Trafalgar r skit.
2020-10-25, 19:47
Medlem
Citat:
Det r nog du som har lite problem med kronologin. Ukraina bla ligger ca 5 r tillbaka i tiden liksom hans Vice presidentskap. Nu har vi 2020 inte 2015 och hlsan kan frndras snabbt p en person i 70 rs ldern. Klarnade det lite nu fr dig?

Han var ganska alert fr fem r sedan, men nu r han mycket gaggig.

https://www.youtube.com/watch?v=Ko73X50-NRo
2020-10-25, 19:55
Bannlyst
Citat:
Han r fortfarande korrupt men affrerna ligger mestadels ett par r bakt i tiden i alla fall det som diskuteras just nu och ett par r tillbaka (tnker p Burisma och Kina).Pengarna strmmar nog in fortfarande speciellt med tanke p vilket potentiellt inflytande han kan f. S nej Joe r fortfarande korrupt och en skerhetsrisk som president. Joe Biden kommer om han vljs inte sitta lngre n ett par mnader fr han kommer att bli stlld infr riksrtt. Karma is a bitch

Jag gillar verkligen hur sekten Trump kan skapa sig sin egen verklighetsbild. Han r bde korrupt och gr Ukrainas renden,samtidigt som han r dement och inte kan formulera en tanke.

Jag r vertygad om att det handlar om projicering. Hellre n att ge motstndarlaget all ammunition till att attackera Trump,s tar ni de argumenten och anvnder dem p biden.

Problemet r att Joe Biden inte r hillary clinton. Det finns ingen 30rig lng attackkampanj riktad mot Joe Biden.

Mnniskor har en tydlig sikt om Trump, antingen fr eller emot och ny information om Hunter biden eller Joe Biden verkar inte ndra p attityderna nmnvrt.
Tidigare presidenter har sett sina popularitetssiffror fluktuera i takt med ekonomin. Nr ekonomin gtt bra, har frtroendet fr presidenten kat och vice versa.
Men fr Trumps del har sambandet inte gllt. Han har aldrig korsat 50% i popularitet drfr att ingen annan n sekten Trump tar honom p allvar.

Ni ser en stark ledare vars feta twitterfingrar fr kina att darra av rdsla.
Jag ser en orange clown vars kringresande cirkus har bosatt sig i vita huset och snart tnker resa sderut till florida i vinter .
2020-10-25, 19:56
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Han var ganska alert fr fem r sedan, men nu r han mycket gaggig.

https://www.youtube.com/watch?v=Ko73X50-NRo

Mycket tragiskt.

Ofattbart att folk genuint tror att han som person kommer ha ngot att sga till om ifall han vinner.

Media mrkar p bred front. Istller r det Trump som r "sjuk".
2020-10-25, 20:03
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Idag leder de med 400 000 rster.

Florida Update
In Person Early Vote
Republikanerna +243.049 behver n 351.000 p valdagsmorgon.

R har trots motstridiga uppgifter frn hindenburg aldrig tappat, dock kommer kningstakten ta fart igen d idag Sndag r "souls to the polls" och d Demokraterna gr sitt sista ryck. Republikanerna br som jag noterat n break even Tisdag/ Onsdag. Drefter r det + till Republikanerna och gapet t andra hllet byggs, dvs de 113.000 rster Trump vann med 2016, som kommer vara minst 300.000 i r som Sleepy Joe mste lsa p valdagen.. med Republikanska konvertiter.

PS. Kan ven notera att det ser ut som Demokraterna kannibaliserar sina egna rster i strre utstrckning n R. Detta, valet kanske viktigaste frga om D uppmanar sina vljare att snda in sina rster tidigare med post, har man vunnit fler rster, eller har man enbart erhllit dem.. tidigare ?
2020-10-25, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Mycket tragiskt.

Ofattbart att folk genuint tror att han som person kommer ha ngot att sga till om ifall han vinner.

Media mrkar p bred front. Istller r det Trump som r "sjuk".

Han kommer att bli utnyttjad och skriva under vad som helst (mlvakt).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in