2020-10-26, 00:42
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Yep, men det ndrar inte det faktum att Rasmussen var bland de tre skraste kllorna i 2016.

Dock s frlitar inte jag mig p OU - oberoende av var de n kommer frn.

Jag vger in dem med antalet frtidsrstande i r d 2020 r exceptionellt och riktigt intressant ur s mnga vinklar, oavsett vem som vinner, s kan mycket utlsa av detta val.
2020-10-26, 00:47
Medlem
Skillys avatar
8 dagar kvar till clownen ryker.

Och oddsen ser ofrndrade illa ut fr clownen.
2020-10-26, 00:50
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Wow, tungt vgande argument!
r riktigt imponerad ver din kommentar, kan inte gra ngt annat n att ta av mig hatten .

Har sjlv bott/studerat 1 r i Tx, och fretaget som jag jobbar fr har huvudkvarter i Houston. De flesta i Texas bara skrattar t teorin om att Biden har chans att vinna Tx.
2020-10-26, 00:55
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Har sjlv bott/studerat 1 r i Tx, och fretaget som jag jobbar fr har huvudkvarter i Houston. De flesta i Texas bara skrattar t teorin om att Biden har chans att vinna Tx.

Se p fan, och p bara ett r har du hunnit tala med "de flesta i Texas". Snabbt jobbat!

Det dr kallas anekdotisk bevisfring, och har nnu mindre trovrdighet n skeva opinionsunderskningar, oavsett t vilket hll de skevar.
2020-10-26, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
8 dagar kvar till clownen ryker.

Och oddsen ser ofrndrade illa ut fr clownen.

Men var det 34,6% fr Trumpvinst? Det r vl inte s dliga siffror. Jag tycker mig se att pollsen gr upp ngot fr Trump, jag ser p olika OU, och varfr gr inte d bettingsiffrorna upp?

Det finns ju tunga debattrer internationellt som tror p Trumpvinst.
2020-10-26, 00:59
Bannlyst
Sinnesjukt att lgnmedia nu ska frska intala folk att Biden ens har chans att vinna i Texas. Visst, demokraterna kanske vinner dr om 20 r nr staten bara bestr av latinos.

Senaste valen har skillnaderna mellan rep och dem i Texas varit nra/dryga miljonen. Spelar ingen roll att demografin frndras till det smre fr reps i Texas, det gapet blir omjligt att komma ikapp i valet nsta vecka.
2020-10-26, 01:01
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Se p fan, och p bara ett r har du hunnit tala med "de flesta i Texas". Snabbt jobbat!

Det dr kallas anekdotisk bevisfring, och har nnu mindre trovrdighet n skeva opinionsunderskningar, oavsett t vilket hll de skevar.
Behver inte att prata med de flesta i Texas fr att frst/veta att de flesta i den delstaten rstar republikansk, p samma stt som att man inte behver att tala med de flesta i Stockholm fr att fatta att de flesta i huvudstaden rstar p SD.

Som sagt, de flesta i Texas hnskrattar t OU som detta.
2020-10-26, 01:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Trump vinner Florida men frlorar valet. Och ja du kan citera det....
I s fall mste Joe vinna alla Wis, Mich, Pens. Vldigt otroligt att det sker.
2020-10-26, 01:05
Medlem
stone_sleepers avatar
Polling USA @USA_Polling 8h
https://twitter.com/USA_Polling/stat...90327220527106

Pres Support By Those Who Haven't Voted Yet:

Florida:
Trump: 59%
Biden: 40%

Georgia:
Trump: 54%
Biden: 44%

North Carolina:
Trump: 58%
Biden: 41%

CBS/YouGov / October 23, 2020 / Online

Som vntat.
2020-10-26, 01:08
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
p samma stt som att man inte behver att tala med de flesta i Stockholm fr att fatta att de flesta i huvudstaden rstar p SD.

Hall i bubblan! Dr kte din sista skvtt trovrdighet ner i vasken.
2020-10-26, 01:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Grejen r den att USA r pvg in i andra vgen av covid-19 utan att ens haft en paus frn den frsta, jag har ven sett hur folk misstnker att Usa evntuellt kommer att springa in i en eventuell tredje vg om de inte tar tag i det hela.

Biden vill stngs ner fr att man inte sktte den frsta nedstngngningen som man skulle
Nedstngningar hjlper inte. Det borde vara uppenbart fr alla vid det hr laget.
2020-10-26, 01:21
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Hall i bubblan! Dr kte din sista skvtt trovrdighet ner i vasken.
Aha, Ok. Intressant.

Men saken r klar, du har uppenbarligen inte koll p hur kulturen r i Texas, eller hur folket dr str politiskt. Du har enbart svljt det som Aftonbladet, CNN och s vidare presenterar fr dig.

Om det r en sak hr i vrlden som inte jag bryr mig om verhuvudtaget, s r det vad du tycker o tnker. Men om du p allvar tror att Biden/demokraterna kommer att vinna Texas s kommer du att bli besviken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in