2021-01-29, 19:37
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Först anmälningen, sen smutskastningskampanjen av hennes vänner(eller iallafall människor hon har twittrat med) och nu boksläppet. Man tycker det borde räcka.
Någon som reagerar, trevligt. Tyvärr förstår jag inte vad du skriver. Vem har blivit smutskastad och varför? Ja låt oss hoppas att boken säljer bra, Halleluja! Det går inte att söka på Wikipedia längre. Jag tänkte kolla om tanten jobbar nuförtiden, men jag fick bara upp Flashback. Kan bero på att hon har bytt namn.
Citera
2021-01-29, 19:41
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Någon som reagerar, trevligt. Tyvärr förstår jag inte vad du skriver. Vem har blivit smutskastad och varför? Ja låt oss hoppas att boken säljer bra, Halleluja! Det går inte att söka på Wikipedia längre. Jag tänkte kolla om tanten jobbar nuförtiden, men jag fick bara upp Flashback. Kan bero på att hon har bytt namn.
Assange såklart.
Citera
2021-01-29, 20:14
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Assange såklart.
Ja, tack. Då förstår jag. Heter boken "I skuggan av Assange"? Den borde heta "Jag skickade in en bit av en kondom, halleluja".
Citera
2021-01-29, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Ja, tack. Då förstår jag. Heter boken "I skuggan av Assange"? Den borde heta "Jag skickade in en bit av en kondom, halleluja".
Detta kan bli en ny deckarklassiker som ”det låsta rummet
kondomen som sprack, hur?”
Citera
2021-01-29, 21:14
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nbsp

Jag är dåligt insatt i kondomproblemet. Ska läsa om det när jag får mer tid. Det jag kan förstå är risken för två saker: 1. sjukdomar, 2. graviditet. Men här i Sverige har vi ju så bra sjukvård, med bra mediciner. Abort är lätt att fixa, utan några som helst moraliska pekpinnar.
Citera
2021-01-29, 21:23
Medlem
Som de redogör i HäPM låter sexet som minst sagt lite taffligt, man får knappast intrycket av kåta fruntimmer som bara måste ha kuk, omedelbart. Den som träffat på dessa förstår vad jag menar.
Hår är det fråga om avvaktande och ”försiktigt” sex, i vart fall från fruntimmernas sida. Av helheten att bedöma verkar det mer fråga om två vilsna unga kvinnor som ska ”registrera” en kändis på meritlistan, inte minst då SW.
Citera
2021-01-29, 22:09
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Som de redogör i HäPM låter sexet som minst sagt lite taffligt, man får knappast intrycket av kåta fruntimmer som bara måste ha kuk, omedelbart. Den som träffat på dessa förstår vad jag menar.
Hår är det fråga om avvaktande och ”försiktigt” sex, i vart fall från fruntimmernas sida. Av helheten att bedöma verkar det mer fråga om två vilsna unga kvinnor som ska ”registrera” en kändis på meritlistan, inte minst då SW.
Speciellt vilsen är man väl inte om man tänker på sina meriter. Det låter iskallt och beräknande och den ena av dem fick ju som hon ville. Hon blev ett offer och en kändis. Smart.
Citera
2021-01-29, 23:41
Medlem
Citat:
Först anmälningen, sen smutskastningskampanjen av hennes vänner(eller iallafall människor hon har twittrat med) och nu boksläppet. Man tycker det borde räcka.
Ardin slår Metoo Cissi med hästlängder
Citera
2021-01-29, 23:43
Medlem
Citat:
Jag såg det inte komma
Citera
2021-01-30, 08:34
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analias
Ardin slår Metoo Cissi med hästlängder
Jag är 100 % säker på att de känner varandra. I en twitterkonversation med Hanna Friden så påstår Anna Ardin att hon har zigenskt påbrå. Dessa människor försöker inte ens dölja sitt förakt för Assange och jag skulle inte bli förvånad om även Cissi Wallin har haft twitterkonversationer med Ardin.
Senast redigerad av The Beach boy 2021-01-30 kl. 08:38.
Citera
2021-01-31, 13:58
Medlem
Väldigt bra och klargörande lång intervju med henne i DN lördag med snyggt omslag ...
Citera
2021-01-31, 16:14
Bannlyst
Jag lyssnade på hennes bok och tycker den var intressant.
Julian Assagne var helt klart ett ohygieniskt svin 🐷🐷🐷🐷
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in