Citat:
Jeg tror du er inne p noe, og har for min del ogs sammenlignet disse med klageskrivet hvor jeg ser samme rytmiske og flelsesmessige likheter. Les alle 4 skriv etter hverandre, s oppdager man dette.
Som jeg har skrevet fr tror jeg grunnen til at forfatteren av klageskrivet var den eneste av barna nevnt i trusselbrevet, er at hun var forfatter eller medforfatter.
Edit: Jeg tror ogs det var flere som snekret sammen alle disse skrivene, noe som kan forklare at ting tok tid. De visste de var avlyttet, s de mtte mtes uten vekke mistanke.
Som jeg har skrevet fr tror jeg grunnen til at forfatteren av klageskrivet var den eneste av barna nevnt i trusselbrevet, er at hun var forfatter eller medforfatter.
Edit: Jeg tror ogs det var flere som snekret sammen alle disse skrivene, noe som kan forklare at ting tok tid. De visste de var avlyttet, s de mtte mtes uten vekke mistanke.
Jeg er noe usikker p om det er samme person som har skrevet trusselbrevet og klageskrivet. Srlig hvis man legger ryktene her inne til grunn om at yngste datter flyttet tidlig ut av hjemmet fordi faren var en tyrann. De var visstnok ikke p talefot og hun tok avstand fra ham. Da fr jeg heller ikke det klageskrivet til rime...
Det er helt tydelig at familien str samlet som enhet mot resten av verden. Bortsett fra Australieren som stakk.Kanskje de vet hva som skjedde og dekker noen, f eks snnen.
Men trusselbrevet virker kaldt kalkulert, flikket og pusset p lenge, s jeg har ikke noe tro p at det er skrevet i hastverk p noen f timer. Dette er nitidig planlegging.
Den siste e- posten er snodig, hvor avsender i god kremmer- nd nitidig gjr rede for og pertentlig forklarer at det gis rabatt her. Hvorfor s viktig forklare s nye? Med mindre man er en gjerrig og pertentlig milliardr?