Citat:
Ursprungligen postat av
Redoxreaktion
Du är väl inte särskilt smart i varje fall. I en helt annat tråd skrev du att du röstade på moderaterna förr för att du trodde att de ville Sveriges bästa. Moderater bryr sig bara om de rika. Andra är inte vatten värda, oavsett etnicitet.
Det var knappast under en miljon. Det är bevisat att judar i något högre grad än "ariska" tyskar fick fler utmärkelser för tapperhet i strid under första världskriget. <1% av alla tyska medborgare var judar men >25% av alla läkare i Tyskland var judar. Liknande siffror finns för Nobelpriset relativt judarnas andel av jordens befolkning. Sveriges allra förste tandläkare var jude, liksom den förste tandläkaren i min hemstad. Grundaren av det svenska klädesmärket Tiger var jude. Kirurgen som befriade mig från min närsynthet var jude. En av de bästa lärarna på min högstadieskola var jude. Hans två söner studerade teknisk fysik på Chalmers och hans dotter är expert på Ryssland och ryska språket.
Och lägg märke till att jag räknar upp en massa svenska judar, fast de kanske bara utgör 0,2% av befolkningen i Sverige.
Om något är judarna de verkliga övermänniskorna, åtminstone de välutbildade bland dem.
Jag läste den information som finns publicerad om förintelsen och vittnesmålen och insåg direkt att den är kraftigt överdriven och mycket är lögner. Har du läst några vittnesmål från förintelsen? Här kommer några, du kan läsa själv i länkarna.
Länk:
https://www.nationalarchives.gov.uk/...oria-birkenau/
Vittnet Charles Sigismund BENDEL som var läkare i Auschwitz om gaskammrarna:
"There were two gas chambers, underground, roughly 10 metres long, 5 metres wide and 1 1/2 metres high, each one. These two gas chambers supplied corpses to crematorium 1 and 2.
For crematoriums 3 and 4 there were two other gas chambers measuring each one 6 metres long and 3 metres wide and 1 1/2 metres high."
------------------------------------------------------------------------
Länk:
https://sfi.usc.edu/news/2015/10/101...dation-archive
Överlevaren Venezia beskriver en gaskammare i Auschwitz och hur många som fick plats i den:
Venezia: It’s nothing to describe It was an empty room. You could imagine for three thousand people to go in there. I can tell you that. As soon as the transport train was coming, like I told you, my mother was in lines with the kids and the pregnant women, and so on.
SLUTSATS: I Auschwitz 1,5 meter höga gaskammare som var 10 x 5 meter stora kunde man trycka in och gasa ihjäl 3000 tusen personer åt gången enligt dessa judiska vittnen som anses vara mycket trovärdiga.