2021-05-11, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Vilka kända spänningar finns mellan dem?

https://www.expressen.se/noje/aros-b...ningen-med-gw/

Det verkar inte finnas några direkta spänningar där, mer än att de inte är så pass nära att de valt att umgås privat. Jag minns att de hade några heta diskussioner om pressetiska regler i sändning, men sånt där sker på professionell basis. De hade nog utgjort ett bra lag, förutom att GW passerat sin bäst före med några år.

Tycker att det diplomatiska uttalandet från Hasse Aro säger det mesta. Ungefär, vi är vänner, men vi umgås inte, vi är åtminstone inte ovänner. Skulle du uttala dig så om någon du kom bra överens med? Allvarligt, Hasse uttalande är inte jättelångt från vad Agneta Fältskog och Björn Ulvaeus sagt om varandra i dryga 40 år.
Citera
2021-05-11, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitaBomullsbyxor
Vem vill ni se i kommande säsong(er)?

Jag vill se
Plura & Carola
Henrik Kruusval & Sounds-Maja
Steffo & Suzanne Reuter
Hasse Aro & GW

Några namn jag skulle vilja se och som jag tror mycket väl skulle kunna ställa upp och framförallt skulle de funka bra ihop i burarna:

Edvin Törnblom & Johanna Nordström (de skulle INTE komma långt men det skulle vara underhållande)

Johan Rheborg & Helena Bergström

Amelia Adamo & Johan Ulveson

Bobbo Krull & Little Jinder

Magnus Betnér & Linda Skugge

Felix Herngren & Sofia Wistam

Martin Stenmarck & Eva Röse

Hampus Nessvold & Lotta Tejle

Andreas Johnson & Lisa Nilsson

Jessica Almenäs & Gustav Fridolin

Robert Aschberg & Parisa Amiri
Citera
2021-05-11, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma88
Några namn jag skulle vilja se och som jag tror mycket väl skulle kunna ställa upp och framförallt skulle de funka bra ihop i burarna:

Edvin Törnblom & Johanna Nordström (de skulle INTE komma långt men det skulle vara underhållande)

Röse, Stenmarck, Alemnäs, Fridolin etc.. *snark*

Jag vill ha med intressanta personer.
Citera
2021-05-11, 04:23
Bannlyst
Jävla skit säsong, dom har valt ut gäster som alla hatar SD, spyr om jag ser skiten 🤮🤮🤮🤮🤮
Citera
2021-05-11, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Röse, Stenmarck, Alemnäs, Fridolin etc.. *snark*

Jag vill ha med intressanta personer.

Gör en egen lista då så får vi se?
Citera
2021-05-11, 09:41
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma88

Jag är lite förvånad att Little Jinder inte har varit med med tanke på att de verkar gilla henne och är kanske de personer som har arbetat hårdast för att lyfta fram henne.
Citera
2021-05-11, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Hittills mycket, mycket imponerande av Jesper och Josefin. I vanlig ordning.

Minst lika imponerande av Nina och John vill jag påstå. J & J fick verkligen kämpa för segern. Nina och John har blivit bättre allteftersom. Sympatiska personer dessutom. (Gäller förstås även J & J). De verkar ha blivit goda vänner dessutom. Första avsnitten var de ganska reserverade visavi varandra, men på slutet har de kramats hjärtligt efter varje avsnitt. John och Nina kompletterar dessutom varandra bra. När det gäller J & J menar jag att Jesper drar 70% av lasset.
Citera
2021-05-11, 12:53
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bardun
Minst lika imponerande av Nina och John vill jag påstå. J & J fick verkligen kämpa för segern. Nina och John har blivit bättre allteftersom. Sympatiska personer dessutom. (Gäller förstås även J & J). De verkar ha blivit goda vänner dessutom. Första avsnitten var de ganska reserverade visavi varandra, men på slutet har de kramats hjärtligt efter varje avsnitt. John och Nina kompletterar dessutom varandra bra. När det gäller J & J menar jag att Jesper drar 70% av lasset.

Helt enlig om Nina & John - de verkar vara kloka, förnuftiga människor. De hade gärna fått gå till semifinal. Bästa med John är att han knullar kameran 24/7. Efter typ varannan mening tittar han rakt in i kameran med sina knivskarpa ögon.
Citera
2021-05-11, 20:32
Medlem
Ace Venturas avatar
Nu har jag sett 3 av 4 kvartsfinaler och jag måste bara säga att det här är i särklass det bästa vi någonsin sett i frågesportväg! Helt sjukt bra kvarstfinaler och alla 8 par skulle samtliga vara värdiga vinnare (ja, utöver Jerka och feministtrollet då kanske). Men ändå. Den här säsongens slutspel måste vara något vi aldrig sett tidigare. Försöker komma ihåg men jag kan inte påminna mig om att t ex På Spåret skullet haft ett liknande slutspel någonsin? Tror inte det....

Det är bara att ge sig. Jag är inte jätteförtjust i F&F men det här är fan riktigt bra TV.
Senast redigerad av Ace Ventura 2021-05-11 kl. 20:43.
Citera
2021-05-11, 21:32
Medlem
XtraXs avatar
Kvällens
dras alldeles för långt, så jäkla kul var det inte.
Citera
2021-05-11, 21:32
Medlem
Jag saknar Dominika.
Citera
2021-05-11, 22:26
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Säga vad man vill om Kakan, men i dagens avsnitt var hon klockren.

De pratar om IKEA, och Filip vill som vanligt påskina att han är en folkets man som visst handlar på IKEA.

Filip menar att Jerka har det för gott ställt och att han därför inte handlar på IKEA. Då kontrar någon och ifrågasätter om Filip handlar där. Han menar att han faktiskt gör det men i USA!

Då svarar Kakan på en halv sekund; "jaha, bor du i USA!?" varpå alla deltagare gapflabbar. Dock inte Filip, haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in