Flashback bygger pepparkakshus!
2021-05-05, 05:47
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Kakan påstår alltså inte bara att det faktum att queen size är mindre än king size betyder att hela världen hatar kvinnor (kvinnor är förstås generellt mindre än män, men Kakan vill nog inte inse att hon är i minoritet där). Nu påstår hon också att det är rasistiskt att kineserna själva väljer att kalla bordtennis för ping pong.

Det värsta är att hon inte driver.
Citera
2021-05-05, 09:21
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Gissa FI logga mönstret i min stänktapet-rulle....Hitta Jesus i min manna-grynsgröts-tallrik,
jag skulle lika lätt kunna hitta en felvänd svastika i ett lokalt glasmästeri-företags logga om jag varit lagd åt det hållet

Är det någon som har koll på ungefär hur mycket gratisreklam FI har fått av FI-lip & Fredrik
hittills under alla dessa säsonger? innan jag började upprätta nuvarande påfrestande kartotek för efter-värden.

Och ni andra stackare i tråden envisas med att fortsätta missa alla dolda budskap, sväljer allt, här nedan får ni lite gratis ledljus inför kommande program.....vad är den röda tråden? & enigmatiska-budskapet i detta rebus-panikartade bildspel
https://imgur.com/a/RDQWbiY
https://www.bildtagg.se/bild/930jer5q2f0eq0tpnhkofync
FI + Pringles herre i festlig Stalin Mustasch lyfter blicken mot himmelen + Mona Sahlins toblerone + Knallpulver är morse för start för (o)väpnad revolution=Rösta rätt! 2022 svenske mes-man!

Reklam & Associationer hör väl ihop har jag hört..och skulle det vara så att redaktionen mot förmodan skriver dessa frågor undermedvetet enbart så bör dom kontakta manlig psykolog snarast! för att utforska det här med självkännedom efter denna avteckning
Det var ju det där Brasse gjorde i fem myror, hittade det fiffigaste sambandet i bilder jag är inte främmande för att detta är F&F redaktionens arbetsmetod, tänk på att vi har med vänster-konstnärer å göra & att kanal 5 kanske är den moderna Drej-verkstaden med svts 70-tal som förebild
Senast redigerad av Crapmagic 2021-05-05 kl. 09:26.
Citera
2021-05-05, 12:32
Medlem
Steff83s avatar
I första gruppen är alla fyra riktigt bra lag som gick vidare. Alla där kan slåss om slutsegern.

I andra gruppen är det bara Olof/Ebba och Anne/Måns som håller den nivån. Otacksamt för dom att direkt åka på tufft motstånd efter att varit så överlägsna i gruppen. Kommer ju iaf bli på förhand två tuffa kvartsfinaler mot antingen Niklas/Jenny eller Hanna/Jonathan.

Gry/Micke och Jennie/Jesper lär få en behaglig resa till semifinal oavsett vilka det blir att möta.
Senast redigerad av Steff83 2021-05-05 kl. 12:35.
Citera
2021-05-05, 13:13
Medlem
Igår kunde jag se alla veckans program gratis. Förut kunde jag se måndagens program på tisdagen osv. Var det likadant för er andra?
Citera
2021-05-05, 18:26
Medlem
Några bottennapp i grupp 2 gällande underhållningsfaktorn. Anne & Måns är duktiga men tråkiga. Agneta & Marcus A. är varken direkt allmänbildade eller underhållande. Birro & Mona direkt oallmänbildade på ett intetsägande sätt.
Citera
2021-05-05, 18:37
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Varför är Schyffert enbart 2 huvuden längre än Jonas Gardell på bilden till avsnittet
"Heter prinsessan Filofax?" enligt D-play

Hehe den bilden ser ut som om Schyffert är på välgörenhetsresa i Afrika och ställer upp på bild med en utvecklingsstörd berb, en pygmé och ett litet barn med progeri
Citera
2021-05-06, 05:01
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limma skinkbit
Jag skulle vilja se Kakan och Hanna Hellquist i samma lag! Får en känsla av att de hatar varandra eller åtminstone skulle göra det efter en säsong i Alla mot alla.
De är faktiskt nära vänner så det tror jag tyvärr inte. Jag skulle också tro mer om Hanna om jag inte kände till detta.
Citera
2021-05-06, 05:03
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppes
Igår kunde jag se alla veckans program gratis. Förut kunde jag se måndagens program på tisdagen osv. Var det likadant för er andra?
Jag kan se alla veckans program utan reklamavbrott, och jag har inte betalat ett rött öre. Varför är ett mysterium, men jag klagar inte.
Citera
2021-05-06, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Jag kan se alla veckans program utan reklamavbrott, och jag har inte betalat ett rött öre. Varför är ett mysterium, men jag klagar inte.

Tack för svaret. Jag hade tyvärr med reklamhelvetet. Har också haft flera avsnitt utan reklam. De två första veckorna var sex av åtta program utan reklam underbart. Sen har det hänt flera gånger.
Citera
2021-05-07, 10:57
Medlem
ztellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Hehe den bilden ser ut som om Schyffert är på välgörenhetsresa i Afrika och ställer upp på bild med en utvecklingsstörd berb, en pygmé och ett litet barn med progeri
Fantastisk beskrivning som stämmer bra!
Citera
2021-05-09, 21:03
Medlem
Vem vill ni se i kommande säsong(er)?

Jag vill se
Plura & Carola
Henrik Kruusval & Sounds-Maja
Steffo & Suzanne Reuter
Hasse Aro & GW
Citera
2021-05-09, 23:30