Flashback bygger pepparkakshus!
2021-08-21, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannbaggen
Det är redan rapporterat i media och i tråden längre bak att GM lyssnade på Vit Makt-musik. Det går inte att upprepa allt om och om igen bara för att Zvärjevennerna vill det.

Dådet utfördes av en pepparkaka med miljömuppar som föräldrar. Dessutom stavar du som en riktig röding. Väntar mig inget annat av dig dock, du härjar runt med ditt rödingprat och vill få allt till högerextremt i varenda tråd du besöker. Inse bara att detta handlar om en förvirrad sandneger som växt upp med månkulturvurmare till föräldrar. Idioten borde skjutas innan han är ute igen och fortsätter mörda vita människor i rent raseri. Ta ditt rödingprat och gräv ner dig i skogen någonstans, majoriteten hatar folk som dig.
Citera
2021-08-21, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannbaggen
Håller helt med. Dock, GM är helt svensk, svenska föräldrar och född i Sverige.

Hoppas han får adekvat vård. Snubben verkar på något sätt ha triggats av den högerextrema miljön på nätet. Sen spänt på sig väst, hjälm med GoPro, nazimusik i lurarna och sen börjat kniva...
GM och hans föräldrar är svenska medborgare, de är inte svenskar, det vill säga etniskt svensk
Citera
2021-08-21, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyttron
GM och hans föräldrar är svenska medborgare, de är inte svenskar, det vill säga etniskt svensk
EXAKT, men för många av den yngre generationen så är det svårt att fatta trots att dom ser det med egna ögon.
Inget att undra på han flippade ur förresten, två utländska föräldrar född i Sverige...inga riktiga rötter eller identitet, mångkulturen är samhällsfarlig och skapar enorma problem för individen., detta är ett sorgligt exempel 😑
Citera
2021-08-21, 16:58
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S4baton
Dådet utfördes av en pepparkaka med miljömuppar som föräldrar. Dessutom stavar du som en riktig röding. Väntar mig inget annat av dig dock, du härjar runt med ditt rödingprat och vill få allt till högerextremt i varenda tråd du besöker. Inse bara att detta handlar om en förvirrad sandneger som växt upp med månkulturvurmare till föräldrar. Idioten borde skjutas innan han är ute igen och fortsätter mörda vita människor i rent raseri. Ta ditt rödingprat och gräv ner dig i skogen någonstans, majoriteten hatar folk som dig.
Då kan ju du lägga ner ditt nazze snack. Vilket också är jävligt tröttsamt.
Citera
2021-08-21, 17:04
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParfotaKreatur
Är det inte tillåtet att ifrågasätta icke väl genomtänkta inlägg menar du? Du verkar inte behöva särskilt mycket att gå på innan du självsäkert uttalar dig. Då kan man få input från andra som utmanar ens föreställningar. Tål man inte det ska man kanske inte va här
Cykelhjälm han högg en svensk lärare. Bad eleverna backa.
Citera
2021-08-21, 17:05
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Det är tur för dig att man inte behöver klara språktest för att erhålla svenskt medborgarskap. Du hade inte klarat det med ditt ”är svensk ut”.

Kan du länka hans gener så man kan kolla dem?

Absolut. Mörk kille med dåliga gener som utmynnar i miljöpartister. Språktest i all ära men denna kulturrikare bevisar vilka problem vi har med importerad kultur. Fråga på det ?
Citera
2021-08-21, 17:10
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Absolut. Mörk kille med dåliga gener som utmynnar i miljöpartister. Språktest i all ära men denna kulturrikare bevisar vilka problem vi har med importerad kultur. Fråga på det ?

Jag trodde miljöpartisterna var adoptivföräldrar. Ärver man gener vid adoption? Det var nytt för mig.

Du stavade ”kulturberikare” fel och du menar säkerligen om jag har ”frågor på det”, inte ”fråga på det”.
Senast redigerad av kodapan 2021-08-21 kl. 17:12.
Citera
2021-08-21, 17:11
Medlem
MeggieClearys avatar
Hur snabbt var polisen på plats?
Vad gjorde GM efter att ha knivhuggit läraren och tills polisen kom? Stod han och väntade eller gick han omkring?
Citera
2021-08-21, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Jag trodde miljöpartisterna var adoptivföräldrar. Ärver man gener vid adoption? Det var nytt för mig.

Du stavade ”kulturberikare” fel och du menar säkerligen om jag har ”frågor på det”, inte ”fråga på det”.
Nej, det gör man inte, och eftersom att föräldrarna inte ärvde svensk genetik så är det omöjligt för barnet att vara svensk eftersom att barnet är barn till icke-svenska föräldrar, simple as'
Citera
2021-08-21, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayDee78
Källkritik.

Vilket inte är något som gemene flashbackare har. Inte ens du.

Citat:
Ursprungligen postat av JayDee78
Det vi vet är att en 15årig grabb knivhuggit sin lärare.

Troligen var det en lärare som knivskars, inte hans lärare.
Citera
2021-08-21, 18:15
Medlem
Killen är nu häktad av Lunds tingsrätt

https://www.expressen.se/kvallsposte...or-knivattack/

Hans försvarsadvokat säger att han är "djupt ångerfull" och "inte hade för avsikt att mörda".

Jag har för mig att jag någonstans läste att han också hade gråtit på polisstationen, vilket lyftes fram som bevis på hans ånger.

Vittnen har dock berättat att han gick förbi sina skolkamrater och inte förrän han mötte läraren högg han. Så medveten om vad han gjorde och vem han skulle hugga var han. Sen är det svårt att hugga någon flera gånger och övertyga andra om att man "bara skulle rispa och inte skära".
Citera
2021-08-21, 18:18
Avstängd
KungPungPats avatar
Hur läraren bestraffar en olydig elev borde tas en titt på om något sånnt här händer.. eftersom bestraffningarna brukar gå ut på att förnedra barnen framför klasskompisar genom att kräva att eleven förklarar sig eller lyder orders på andra sätt.
Självklart kan vissa barn ta väldigt illa upp av sån behandling.. och kanske även planera hämd för mobbingen som tyvär lärare ibland står för.

Även lärare borde väl förstå att dom inte står över barn i en rangordning för att dom har tagit ett jobb som går ut på att lära barn något nyttigt.

Finns bra lärare som klarar det utan att mobba barnen som inte kan vara tysta eller lyda orders som alla andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in