Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-02, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Nej han har redan sagt att han körde på hårt i gymmet och hade tvättbräda. sedan märkte han att brudarna bryr sig mer om pengar än ens kroppsfett och därför började han lira och bli rik som satan.

Då kommer kvinnorna och han har till skillnad från er en rysk toppmodell till fru fast han är lite trind. Jag lovar er att om ni åker till moskva och är lång och vältränad skiter ryska brudar i detta, det är pengar som gör en man attraktiv mannen. Men ni har väl aldrig haft mer än några lax på banken så klart ni inte vet sånt här..

Det är ju en ursäkt för hans extrema fetma. Någon supermodell är hon knappast. Ingen modellkropp eller fint ansikte. Alldaglig
Citera
2021-09-02, 02:30
Avstängd
GylleneUttern2s avatar
Citat:
han har till skillnad från er en rysk toppmodell till fru fast han är lite trind.

Haha toppmodell i mitt rövhål....

Hon är fan bara en (ytterst medioker) importfru och det klarar vilken sparsam svensk industriarbetare som helst att lösa rent ekonomiskt.
Citera
2021-09-02, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GylleneUttern2
Haha toppmodell i mitt rövhål....

Hon är fan bara en (ytterst medioker) importfru och det klarar vilken sparsam svensk industriarbetare som helst att lösa rent ekonomiskt.

Nu överdriver du eller du kanske är lagd åt att föredra män. Visst kan man säkert få en rysk importmake om man vill.

Men hon är vacker, hon är inte som någon tjej från jordbro mannen, hon har långa slanka ben, ett ansikte som gudinnan afrodite själv och har en klädsmak som få kvinnor kan uppnå. Hon är en gudomlighet och vacker och gillar man itne Olofs fru är det bara att börja vifta med regnbågsflaggna.

Han vill inte skryta och spänna sig som övriga här, han har inget att bevisa, ser ni i the voice var han vältränad, breda axlar, skjortan hull på att gå sönder på biccarna. Han var i grov form och kan nog bli grövre än Janne utan att ta anabolisar mannen. Men Olof behöver inte vara i form när han sover på en hästens för 500 lax....
Citera
2021-09-02, 13:38
Medlem
Går det att göra någon form av sammanfattning om Olov

Har han pengar eller inte? Håller han på med pengatvätt?
Citera
2021-09-02, 14:16
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Olof svek mig. La ner snacket och tråden föll i glömska. Nu har han fått sona sina straff och jag är beredd att bli hans kompanjon igen. Han har nu sett hur mycket Mofasti betyder för honom. Utan mig får han inte samma genomslag på sociala medier.

Så nu vill jag att han tar ett snack och släpper in mig i escobar inc igen spå vi kan börja göra deals och tjäna massor med pengar mannen. Han är en bra man

Sona sina brott tror jag du menar.

Jag är orolig för att det är större chans att Olof blir mördad innan han fyller 50 än att han är dollarmiljardär då.
Citera
2021-09-02, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Går det att göra någon form av sammanfattning om Olov

Har han pengar eller inte? Håller han på med pengatvätt?

Pengar har han mannen. Har lyxvilla i marbella, lägenhet i burj khalifa, har bostadsrätt i stockholm och boende i medellin.

Hans bilar är värd flera miljoner, klart när man har rolls royce och ferraris.

Han har målningar från robert escobar som kommer vara värda miljoner snart.

Han har visat bankkonton där han har massor med pengar.

Han har swishat folk utan problem och delat ut 100 000. Han håller på att importera en bently med som han ska ge ut.

Hur många svenssoons har ens råd med en fucking bostadsrett gubben?
Citera
2021-09-02, 15:46
Medlem
stockcocks avatar
Har denna korpulenta gigant dött av leversvikt ännu?
Citera
2021-09-02, 15:50
Medlem
Miys avatar
Är det här fettot någon form av Raffa 2.0?
Citera
2021-09-02, 16:03
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Är det här fettot någon form av Raffa 2.0?
Ingen kommer i närheten av Raffa. Inte ens Olof G mannen...
Citera
2021-09-02, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GylleneUttern2
Helt oavsiktligt(då du är fullständig idiot) så är du ju nåt på spåret här då hon ser mycket misstänkt ut att ha varit man tidigare. Fan vet om "hon" inte har ballen kvar t.o.m.

Dem har en unge för tusan, eller tror du ungen är från ett annat förhållande? oavsett så är ju ungen blond och blåögd och hon är väldigt ljus och Olof är det med även om folk här försöker påstå att hans mor inte är blondin...
Citera
2021-09-02, 17:36
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Nu överdriver du eller du kanske är lagd åt att föredra män. Visst kan man säkert få en rysk importmake om man vill.

Men hon är vacker, hon är inte som någon tjej från jordbro mannen, hon har långa slanka ben, ett ansikte som gudinnan afrodite själv och har en klädsmak som få kvinnor kan uppnå. Hon är en gudomlighet och vacker och gillar man itne Olofs fru är det bara att börja vifta med regnbågsflaggna.

Han vill inte skryta och spänna sig som övriga här, han har inget att bevisa, ser ni i the voice var han vältränad, breda axlar, skjortan hull på att gå sönder på biccarna. Han var i grov form och kan nog bli grövre än Janne utan att ta anabolisar mannen. Men Olof behöver inte vara i form när han sover på en hästens för 500 lax....
Dude, hon är basic. Dyr basic, men basic. Och inte särskilt snygg.
Citera
2021-09-02, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Dude, hon är basic. Dyr basic, men basic. Och inte särskilt snygg.

Har du ens varit i ryssland? åk dit och lovar du har svårt att hitta fler som är objektivt vackrare än henne mannen.

Hon hade kunnat vinna skönhetstävlingar om hon hade velat. Hon är en helena av troja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in