Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-10, 13:13
Medlem
Det är garanterat nån blatte.
Citera
2021-09-10, 13:13
Medlem
gärningsmannens avatar
HB har varit inaktiv på Twitter senaste dygnet. Det är ovanligt för att vara honom.
Citera
2021-09-10, 13:15
Medlem
En Melodifestivalen-vinnare ska alltså ersätta H.B. om riksdagsledamoten tvingas avgå hahahaha
Citera
2021-09-10, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhoppsans1
Många här älskar Hanif Bali, inklusive jag..
Men jag HATAR sexualförbrytare, och om det är HANIF så hoppas jag hans karriär går åt helvete.
Vi är inte som vänstern, vi förlåter inte sådant här beteende.

Hur var det nu, en viss tjockis i EU-parlamentet som våldförde sig på en kvinna. Sitter väl kvar va?? Och den som anmälde honom sitter inte kvar sist jag kollade.

Så jo, SD och M förlåter sånt här beteende. Det är just var SD gör.
Citera
2021-09-10, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
En Melodifestivalen-vinnare ska alltså ersätta H.B. om riksdagsledamoten tvingas avgå hahahaha

WTF!
Citera
2021-09-10, 13:17
Medlem
Wajis avatar
Jag känner mig rätt trygg med min teori.

Någon har utgett sig för att vara Hanif på nätet och kontaktat tjejer. Någon anmäler och direkt så blir det rubriker och Hanif är tvungen att hålla låg profil under utredningen.
Kommer säkerligen visa att det är ett vänstertroll som vill skada Herr Bali.

Personligen känner jag att Hanif inte skulle gå in i denna fälla och riskera allt för något sådant här dumt. Övertygad om att han är oskyldig. Men om jag har fel så ska ha sparkas och hängas ut men jag tror inte det som sagt.
Citera
2021-09-10, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhoppsans1
Många här älskar HB, inklusive jag..
Men jag HATAR sexualförbrytare, och om det är HANIF så hoppas jag hans karriär går åt helvete.
Vi är inte som vänstern, vi förlåter inte sådant här beteende.

Om det finns substans i påståendet kommer hans karriär att gå åt helvete. Var så säker.
Men jag hoppas det inte är så.
HB behövs.
Citera
2021-09-10, 13:18
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Att neka neka neka även när det finns överväldigande bevisning är inget nytt. Många människor hävdar hellre sin oskuld oavsett hur uppenbart det är att de är skyldiga än erkänner och därmed måste förklara sitt beteende. Det är för smärtsamt/pinsamt/skadligt etc för dem helt enkelt, så det är lättare att neka in absurdum.
En variant är förstås också att det hela ligger så långt bak i tiden att han helt enkelt glömt det.

Eller att detta beteende är så vanligt för honom att han inte vet vem av alla dom han skickat nudes-förfrågningar till som kan ha tagit illa vid sig..
Citera
2021-09-10, 13:18
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
HB har varit inaktiv på Twitter senaste dygnet. Det är ovanligt för att vara honom.
Ovanligt absolut. Men andra moderater skriver att dom har något slags 24-timmars parti-"internat".
Citera
2021-09-10, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.J.A
HB behövs.
Inte om han är en sexualförbrytare, då betyder hans ord och åsikter inte ett skit.
Känner nu spontant, alla jävla blattar ska alltid hålla på med sånt här jävla skit..
Jag spyr..
Citera
2021-09-10, 13:21
Medlem
Gizurs avatar
Journalisten Owe Nilsson kan vara något på spåren..

https://twitter.com/owenil/status/14...646311936?s=20
Citat:
Märkvärdigt ändå att de här sexanklagelserna inom M alltid dyker upp i nomineringstider.

Särskilt kanske när det råder så kallad "maktkamp" inom partiet om riksdagsplatserna
https://www.expressen.se/premium/pol...igt-spannande/
Citera
2021-09-10, 13:24
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Journalisten Owe Nilsson kan vara något på spåren..

https://twitter.com/owenil/status/14...646311936?s=20

Särskilt kanske när det råder så kallad "maktkamp" inom partiet om riksdagsplatserna
https://www.expressen.se/premium/pol...igt-spannande/

Den enklaste förklaringen är att vissa människor har svårt att hålla fingrarna och könen i styr, andra sluga människor lägger märke till detta och sitter på den informationen tills det kan användas till dess fulla effekt för att uppnå något till deras fördel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in