Citat:
Ursprungligen postat av
barfotalasse
Du svävar mellan påhittad moral och verklighet.
Hade en vacker 17-åring med formfulländad kropp och string ställt sig på alla fyra, särat på trosorna och sa ta mig. Så hade 999 av 1000 heterosexuella män gjort det oavsett omständigheterna.
Jag tror att siffran skulle bli mkt lägre. De flesta män har låg sexualdrift, och med åren försvinner den helt. Varje år sedan 1985 har testosteronhalten sjunkit med 1% hos den svenske mannen. Svårt att gissa hur många som skulle kliva på men visst skulle några säkert göra det. Man får också betänka att de flesta män är väldigt fula, otränade, feta, ja rentav äckliga, och med mkt lågt självförtroende. 90% är inte skapade för att ens kunna genomföra en sexakt. Deras fulhet och fetma påverkar också den individuella sexdriften negativt såvida de inte är extremt lågbegåvade på en mongoloids nivå.
Sen kan jag inte orka bry mig särdeles mkt om någon idiot sexchattat med någon annan kåt idiot. Folk får göra vad fan de vill med sina liv. Moralpaniken ligger som en våt filt över landet. Är någon polisanmäld? Har ett brott begåtts? Eller är det det vanliga politiska skräpet med knivhugg i ryggen nonstop?
Det finns inget gott i någon politiker såvitt jag vet. De är alla skräpmänniskor.