Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-17, 16:02
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedwaykingen
De som har ett "manus" i den här tråden är väl alla som pratar om en komplott och en "nedräkning" som det fortfarande inte lagts fram några bevis på. Det har kommit en massa intressanta inlägg i tråden under dagen, men de dränks i helt substanslösa inlägg om nån vänsterkonspiration som ska existera baserat på tre twitterinlägg.
Dessa twitterinlägg bevisar bortom allt tvivel att Ario har planerat detta i snart ett år.
Citera
2021-09-17, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Vad ska äcklet göra när han inte längre får ut sin lön från riksdagen längre? Killen har ju inte jobbat på många år? Hans kompetens som webbutvecklare är daterad, killen kan ju ingenting förutom att sitta och dryga sig på Twitter.

Kanske slaskhinken Medborglig Samling kanske kan ta emot honom?
Ja, det handlar ju om överlevnad för honom, därför han bestämde sig för att köra konspirationsförsvaret som hans dumma följare kommer tro på. Han vet vilket dumt avskum som följer honom.

Troligen kan ju någon pedofilvänlig grupp som typ Medborgerlig Samling eller AFS eller kanske SD ta emot honom, kanske Centerpartiet också.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Tror han mår allt annat än bra just nu. Hur hade du mått som offentlig person om du blivit anklagad för ett brott som har bland lägst status av alla brott man kan begå?

Tror du att han är skyldig? Om ja, vad baserar du det på? Känns som du och många andra bygger sin åsikt på sitt avsky för honom. Precis som i Ebbas fall med sjötomten. Många som aktivt väljer att ignorera avgörande uppgifter och märkliga omständigheter i det fallet.
Ja, som jag skrev tidigare, ifall det visar sig att han är oskyldig är jag den första att försvara honom, tills dess njuter jag av att han får smaka på karma. Så mycket som han drevat mha sina följare så kan det vara nyttigt för honom att vara på den andra sidan.
Citera
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Hur är det en viskningslek om han är anklagad och anmäld för att fråga en brud om nakenbilder?
Det står ju i tidningarna och överallt.

Vad är det som är tillagt på den storyn menar du?

I sammanhanget påstår han att han är utsatt av en komplott. Då kan jag bara anta att dey han menar är att någon har sagt något om hans beteende på nätet som sedan har nått dessa konspiratörer i förvanskad form.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
tack.

...helt irrelevant. det är naturligtvis poänglöst att dina fria fantasier ska utgöra grund för diskussion. hiva fram en källa.

Haha, naturligtvis har jag inte någon skriftlig källa på att beläggen inte presenterats för partiet. Däremot håller jag för sannolikt att de inte har det.

Om du generellt vänder dig mot allt som inte är underbyggt med en skriftlig källa så har du en del att rota kring i denna tråd, jag önskar dig all lycka på färden.
Citera
2021-09-17, 16:04
Medlem
Grontarskonts avatar
Time out från vad? Vad har han gjort förutomför han att twittra om allt möjligt! Nä dags för honom att skaffa ett jobb och få lite välbehövlig verklighetsförankring!
Citera
2021-09-17, 16:05
Medlem
Jävligt bisarr intervju med Bali från expressen.

Hanif försöker framställa sig som en TV-spelande influencer på 15 år drar också offer kortet med att han haft en tuff uppväxt.

Njaa det ser inte bra ut.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Det kallas för barnporr.
Barnporr? Snarare högst olämpligt. Inte olagligt att knulla på någon av dem.
Citera
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindemann
Det finns inga påståenden om våldtäkt i det här ärendet, vad babblar du om?

Hur ska han kunna motbevisa ett påstående om att det skett i ett telefonsamtal? Att ord står mot ord om den som anklagar inte har något handfast att lägga fram är inte en lucka i systemet, det kallas rättssäkerhet.

Om det visar sig att de här anklagelserna är falska och påhittade? Hur ska då Hanif agera för att få rättvisa? Hela hans politiska karriär är satt på spel och är förmodligen över oavsett vad han gör.

Var har jag påstått att det skulle röra sig om våldtäkt i det här fallet? Läs om och läs rätt?

Om vi vänder på ditt resonemang. Om det är som den unga flickan säger, hur ska han då få rättvisa ? Hela den politiska karriär hon drömmer om riskerar att gå i spillror pga smutskastning.
Citera
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Dessa twitterinlägg bevisar bortom allt tvivel att Ario har planerat detta i snart ett år.

Eller att han är ett troll beväpnad med rykten som ville psyka Bali.
Citera
2021-09-17, 16:06
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Tråden ligger i politikerforumet så frågan kan ställas. Kommer Sd att byta plats med M som andra största parti på grund av Baliskandalen?
Citera
2021-09-17, 16:06
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shevita
Nja det behöver ju så klart utredas och bedömas först. Som med alla andra politiker tar ju sånt tid.

Utan eld ingen rök.....
Om man hade fått in en skärmdump där Bali efterfrågar nakenbilder av en minderårig. Tror du på allvar att man suttit & "utrett" i en hel vecka? Är ni så här korkade eller bara trollar ni, det är nästan omöjligt att avgöra vid det här laget.

Lycka till med er kampanj, jag måste dra nu. De där 17-åringarna knullar inte sig själv helt enkelt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in