Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-17, 22:40
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
https://www.expressen.se/nyheter/fli...a-sex-med-mig/
Citat:
– Hon har frågat mig om specifika matteuppgifter och samhällskunskap. Vid ett tillfälle har jag även träffat henne för att hjälpa till med en skoluppgift, något jag alltså ofta får frågan om när Muf-medlemmar har fått i uppdrag att exempelvis intervjua en politiker, sa Hanif Bali till Expressens Nina Svanberg.

– När hon började bli mer explicit kring att hon ville ha mer än bara en vänskapsrelation. Då reagerade jag på det och sa att det inte var aktuellt, men kan i efterhand tycka att jag kunde satt ner foten ordentligt redan från start.

Vänskapsrelation? hade han inte bara hjälpt henne med matte och samhällskunskap samt en intervju?

Jag har inte följt detta alls, men det verkar ju vara en riktig soppa och ju mer jag läser desto konstigare blir det.
Citera
2021-09-17, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeekinTT
Hanif Bali är oskyldig tills bevis finns och han är dömd.

Dessvärre lever vi i piss tider där man måste istället bevisa sin oskuld när det kommer till dessa "sexbrott".

Han är redan körd även om det inte är sant.
Folk kommer lägga det på minnet.

Någon vill komma åt honom och allt som krävs är någon liten historia.

Så jävla vidrigt så jag vill spy.
Han är dömd iom drevet innan utredning.
Benny Fredriksson är redan glömd av Expressen och Aftonbladet.
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
sparekonomen joel (@JoelESvensson) Tweeted:
Tillsammans ska de försöka bilda regering 2022
https://t.co/BphL42i91K https://twitter.com/JoelESvensson/st...128269322?s=20

Ja statens media lyfter ju bara när oppositionen gör något, varför hängde de inte ut sossen som sköt ihjäl sin fru? Partitillhörighet är bara intressant när det är oppositionen. Men det är bra att M och KD får känna på vad SD drabbats av i årtionden. Då kanske vi får med dem på att lägga ned PS så att alla sossepolitruker får sparken.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeke5
En stilla undran
Vad är det som gör att politiker alltid utsätter sig för risker av diverse slag?
kontaktar minderåriga
sätter toblerone på utgifter på reseräkningen
umgås med pedofiler
hänger ut folk på socialmedia
går på porrklubbar
kör fulla
låter sig mutas
betalar inte Tv avgift när den fanns

Är politiker dumma i huvudet eller saknas något i deras tanke förmåga?
Som förtroendevald måste man för fan sköta sig och tänka efter
Fortfarande hemskt osäker på om Bali verkligen är skyldig till något här, men i regel tror jag det beror på att de blir fartblinda och känslan av kontroll och makt blir vardag.
Citera
Medlem
Damer och herrar, här har vi det svart på vitt.

''Hon säger också att han lovade att hjälpa henne med politiken i framtiden''

Hanif Bali blockade och stoppade all kontakt med henne, sedan sprang hon till media.

Hoppas innerligt att Moderaterna inte viker sig för detta och att Bali krossar henne i rätten.
Citera
2021-09-17, 22:42
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
Väldigt svårt att tro att någon i hans position idag skulle utsätta sig för den risken. Då är han ju helt förblindad isf. Kanske blatten i honom isf som tagit överhanden, men litar inte på en bordelinebrud heller. De tenderar att ljuga och överdriva precis hela tiden. Det tror jag hon gör här också. En liten kränkt fjortis som går till polisen när hon inte får den skjuts i karriären och bekräftelsen hon vill ha. Lite Cissi Wallin över fjortisen.

Jag hoppas att du och min magkänsla har rätt.
Ser inget suspekt i att Hanif väljer att inte gå ut med några bevis eller kommer att vilja kontra efter dagens artikel i Sydsvenskan.
Han var tydlig från början med att inte göra det utan låta rättsprocessen ha sin gång.

Har själv blivit falskt anklagad för våldtäkt när jag var 18-19 år gammal så vet hur det känns och hur förnedrande det är.
Vi brukade segla till Båstad på sommaren och hade förfest en kväll på båten. Jag hånglade med en tjej på båten, jag ville ligga men det ville inte hon så vi gick tillbaka upp till de andra. Sedan ville deras vänner typ 5-6 personer till komma ombord men vi var redan för många på den lilla båten så de gick sin väg. 1-2 timmar senare kommer två civila poliser och frågar efter mig när jag inte var kvar. De spärrar av båten och tar massa bilder där nere i båten. Hade fullständig panik den kvällen men ville samtidigt inte spendera en två nätter i arresten utan tänkte att jag tar itu med det dagen efter. Ringer polisen på förmiddagen och då hade tjejen redan hunnit ringa och ta tillbaka anmälan.
Efter den händelsen är jag aldrig mer förvånad att det finns galna tjejer som falskt anmäler för alls möjliga motiv..hämnd, dölja att man varit otrogen, politiskt motiverat osv.
Citera
2021-09-17, 22:43
Medlem
myrdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Damer och herrar, här har vi det svart på vitt.

''Hon säger också att han lovade att hjälpa henne med politiken i framtiden''

Hanif Bali blockade och stoppade all kontakt med henne, sedan sprang hon till media.

Hoppas innerligt att Moderaterna inte viker sig för detta och att Bali krossar henne i rätten.
Det är visat att han inte blockade henne då de hade kontakt för så lite som två veckor sedan.
Citera
2021-09-17, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Det är ju precis det du fokuserade på i ditt inlägg som blev ifrågasatt?
Att ifall han blev frikänd så var han så himla oskyldig...

Precis som resten av incelhögern här
du ser inte det problematiska med det?

Det spelar liksom ingen roll ifall han blir frikänd juridiskt med tanke på all skit som kommit fram.
Nej, det inlägget var inte vad som blev ifrågasatt utan jag blev anklagad för att försvara en pedofil när jag bad en person att redovisa bevis för de påståenden han förde fram. Läs:
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Intressant! Har du bevis för det du påstår om honom eller gör du som ni vänstermänniskor brukar göra och ljuger för att manipulera debatten?
Har du inte ens koll på vilka inlägg du citerar eller vad bråket du ger dig in i handlar om?

Och exakt vad menar du är motsättningen mellan att tycka att pedofili är vidrigt eller att pedofiler är vidriga och att tycka att man bör uppvisa bevis om man anklagar någon för pedofili? Menar du då att alla poliser som ber om bevis om någon anklagar någon annan för mord försvarar mord? Menar du att en åklagare som ber om bevis för att föra åtal mot en våldtäktsman försvarar våldtäkter? Menar du att det är helt okej att utan vidare lägga en massa anklagelser mot folk utan bevis?

Sen har jag aldrig sagt att hans beteende är bra utan jag har tvärtom sagt att det är vidrigt om det nu är så att han har gjort det, men till skillnad från dig så köper inte jag allt jag hör utan tycker att man ska tänka efter innan. Hade du gjort det redan i skolåldern hade du aldrig blivit det lilla osäkra, anonyma Flashbacktrollet du idag blivit och kanske gjort något med ditt liv istället?
Citera
2021-09-17, 22:44
Medlem
HomelessGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sidhellacopter
Man kan ta araben ur öknen men inte araben ut ur araben.

Han är dock inte arab. Men iranier och arab är väl samma sak i dina WT-ögon.
Citera
2021-09-17, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Problemet är att hon förmodligen har det sedvanliga flaket fullt av MEH..., men folk kommer bara att minnas ”jajustevardetintenåtskitmedvåldtäkter” och så får Hanif dras med den stämpeln för att samma folk inte orkar bry sig om att kolla upp fakta. Dessa hyenor till attentionwhores är livsfarliga när de piskar igång rykten utan att behöva stå för vad de åstadkommer.

Yes helt rätt.

I dagens samhälle kan du hooka upp med en brud som du ligger med som båda är med på. Men lackar bruden efteråt o du drar hem så blire så att dagen därpå knackar det på dörren där polisen rycker med dig när du öppnar för du är anmäld för våldtäkt.

Dagens samhälle
Citera
2021-09-17, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeke5
En stilla undran
Vad är det som gör att politiker alltid utsätter sig för risker av diverse slag?
kontaktar minderåriga
sätter toblerone på utgifter på reseräkningen
umgås med pedofiler
hänger ut folk på socialmedia
går på porrklubbar
kör fulla
låter sig mutas
betalar inte Tv avgift när den fanns

Är politiker dumma i huvudet eller saknas något i deras tanke förmåga?
Som förtroendevald måste man för fan sköta sig och tänka efter
För att dom är människor, många gånger sämre än medelsvensson.
Citera
2021-09-17, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av myrdal
Varför presenterar inte Bali sina bevis? Vore rätt enkelt att visa att han är oskyldig.
För att de ska göras i rätten såklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in