Citat:
Ursprungligen postat av
Scalping
Väldigt svårt att tro att någon i hans position idag skulle utsätta sig för den risken. Då är han ju helt förblindad isf. Kanske blatten i honom isf som tagit överhanden, men litar inte på en bordelinebrud heller. De tenderar att ljuga och överdriva precis hela tiden. Det tror jag hon gör här också. En liten kränkt fjortis som går till polisen när hon inte får den skjuts i karriären och bekräftelsen hon vill ha. Lite Cissi Wallin över fjortisen.
Jag hoppas att du och min magkänsla har rätt.
Ser inget suspekt i att Hanif väljer att inte gå ut med några bevis eller kommer att vilja kontra efter dagens artikel i Sydsvenskan.
Han var tydlig från början med att inte göra det utan låta rättsprocessen ha sin gång.
Har själv blivit falskt anklagad för våldtäkt när jag var 18-19 år gammal så vet hur det känns och hur förnedrande det är.
Vi brukade segla till Båstad på sommaren och hade förfest en kväll på båten. Jag hånglade med en tjej på båten, jag ville ligga men det ville inte hon så vi gick tillbaka upp till de andra. Sedan ville deras vänner typ 5-6 personer till komma ombord men vi var redan för många på den lilla båten så de gick sin väg. 1-2 timmar senare kommer två civila poliser och frågar efter mig när jag inte var kvar. De spärrar av båten och tar massa bilder där nere i båten. Hade fullständig panik den kvällen men ville samtidigt inte spendera en två nätter i arresten utan tänkte att jag tar itu med det dagen efter. Ringer polisen på förmiddagen och då hade tjejen redan hunnit ringa och ta tillbaka anmälan.
Efter den händelsen är jag aldrig mer förvånad att det finns galna tjejer som falskt anmäler för alls möjliga motiv..hämnd, dölja att man varit otrogen, politiskt motiverat osv.