Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-18, 13:06
Medlem
RyanCrockers avatar
https://youtu.be/QIDC-H9BL1U?t=40

Jag förstår inte riktigt hur det kan vara det värsta han varit med om ifall anklagelserna om nakenbilder aldrig skrivits, samtidigt som han avvisat hennes kärleksförklaring.
Citera
2021-09-18, 13:08
Medlem
***s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezras
Plötsligt stiger nivån igen...

Hur ställer sig högertokarna till att det kommit in fler anmälningar mot Herr Balle
Det är helt irrelevant om det kommit in en eller tusen anmälningar från allehanda vänsterblivna. Påverkar inte sakfrågan alls.
Citera
2021-09-18, 13:08
Medlem
Rosa Luxemburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youngin.74
Orkar inte läsa 226 sidor men HB har bett om nakenbilder från flera 15-17åringar mitt syskon är bekant med i storstan... superlikeat konton på tinder där det tydligt stått att de fejkat sin ålder osv. Vidrig kille

Vad fan gör HB på Tinder?
Citera
2021-09-18, 13:09
Medlem
RyanCrockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ***
Förundersökningen givetvis. Det ska bevisas att det skickats ett sådant meddelande. Det ska bevisas att det var han som gjorde det. Det ska bevisas att han visste att det var till henne, och att det fanns ett uppsåt. Det ska bevisas att det strider mot lagen. Det ska dokumenteras, förhöras och så vidare.

Detta är alltså vad lagen säger, och det är tämligen orimligt att han skulle kunna fällas:

https://lagen.nu/1962:700#K6P8S1

Det intressanta här är inte om han begått ett brott i juridisk mening, utan om han har gjort det hon påstår och han ljuger om det, eller om det är hon som ljuger.
Ja precis, men om hon inte har meddelandena i sin chatthistorik så borde den processen bli kort. De flesta här utgår från att hon hittat på.
Citera
2021-09-18, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
En jäkla slump att 16 åringen är jäkligt snygg som fick läxhjälp av 35 årige HB.

Vad heter hon då? Med *
Citera
2021-09-18, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Det är just det som är sjukt. Får en person en anklagelse om brott om inte anses är "fina" noga. Så är man rökt oavsett om personen är skyldig eller ej.

Ja, han blev nog smickrad.

Jo, beröringskräck 2021, råder pågående. Männen faller en efter en som käglor, det är väl feminismens grundtanke, att männen ska kastreras, patriarkatet rivas och män feminiseras till bög- fjollor, för att kunna samexistera med kvinnor i framtiden.
Citera
2021-09-18, 13:12
Medlem
RyanCrockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeju
Vad heter hon då? Med *
*nastasia Sofl*

A*
Citera
2021-09-18, 13:13
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosa Luxemburg

Nu har ju jag aldrig använt Tinder, men som jag förstått det är det i princip bara en sak man har det till. Men jag kan ju ha fel såklart.
Citera
2021-09-18, 13:13
Medlem
Citat:

Är det bekräftat?
Citera
2021-09-18, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ***
Det är helt irrelevant om det kommit in en eller tusen anmälningar från allehanda vänsterblivna. Påverkar inte sakfrågan alls.

Hur vet du att det är "vänsterblivna" med politisk agenda, eller är det som vanligt med er högertokar, lögner och spekulationer.

Plötsligt sjönk nivån igen...
Citera
2021-09-18, 13:14
Medlem
RyanCrockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mimmirider
Är det bekräftat?
Han träffade väl sin nuvarande fästmö på Tinder
Citera
2021-09-18, 13:15
Medlem
Citat:

...sådant som gör att han hamnar på löpsedlarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in