2021-09-20, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fragbear
Min lillebror tog dos 2 för ca 3 veckor sedan. Han har varit "hängig" och känt andnöd sedan dess.
Han har idag varit till läkare som konstaterat att han har lunginflammation. Läkaren trodde att pga att han har ett fysiskt jobb(montör av kylrum/kök/tvättstugor etc) så har vaccinet mot covid gett honom lunginflammation.
I 3 veckor. Det låter normalt. Hur länge har man det i vanliga fall?

1-2 veckor är väl mer normalt, men kan i sällsynta fall vara längre
2021-09-20, 20:58
Medlem
Nässelutslag, ganska omfattande över stora delar av kroppen sedan 4 veckor, någon annan här har fått samma? Skriver åt annans räkning som fått skiten efter vaccin
2021-09-20, 21:04
Medlem
shoottheelkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Nässelutslag, ganska omfattande över stora delar av kroppen sedan 4 veckor, någon annan här har fått samma? Skriver åt annans räkning som fått skiten efter vaccin

Vet en som fick utslag som övergick till sår och sedan sepsis..... Blev inlagd på sjukhus....
2021-09-20, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shoottheelks
Vet en som fick utslag som övergick till sår och sedan sepsis..... Blev inlagd på sjukhus....

Till denne hade vården sagt till att ringa direkt om svullnad börjar uppstå i ansikte/hals, så allvarligt är det
2021-09-20, 21:11
Medlem
CathelynWajlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX

Rosacea och bältros är högfrekventa sidoeffekter av dessa vaccin. Kolla om det kan vara det. Och var observant på om det i så fall ger besvär i ögonen. Finns flera fall beskrivna där patienten blivit blind av Rosacea. Efter covidvaccin.
2021-09-20, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Det låter som du kan ha drabbats av mikroblodproppar, som är en rätt så vanlig och allvarlig biverkan. Du ska i så fall be dem göra ett D-dimertest, som jag förstått saken.

https://thetattyjournal.org/2021/07/...o-blood-clots/
https://www.bitchute.com/video/BoOMRcWuHDcH/

Min väns bekant, som jag skriver om i förra inlägget, bemöttes nonchalant när han kom in med sin blodpropp och avvisades snabbt, efter en hastig blick på benet, med utlåtandet att att det inte var en blodpropp. När han någon dag senare återkom med förvärrat besvär fick han träffa en bättre läkare som tog problemet på allvar.

Hur syns en blodpropp i benet?
Om en person fått en åderbrock i benet? Kan de ha nå samband med blodpropp?
2021-09-20, 23:25
Medlem
Har tagit en spruta av Pfizer/Moderna för cirka tre veckor sedan..
Senaste två veckorna efter har jag haft bröstsmärtor och typ tryck i sidan av halsen..

Kanske inte har något med vaccinet att göra men känns obehagligt..
Börjar tveka på att ta spruta nummer två.
2021-09-20, 23:41
Medlem
Mamma blev intagen inatt efter andra dos vaccin är väldigt orolig
2021-09-20, 23:44
Avstängd
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Ingen kvinna som vill ha barn med en kille som inte har tagit vaccin.
Och vem vet du kanske blir smittad av covid och får men för livet. Ingen kvinna vill byta dina blöjor.

Jag har en som vill i alla fall.
2021-09-20, 23:45
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KassStrand
Mamma blev intagen inatt efter andra dos vaccin är väldigt orolig
Tråkigt att höra. Vad har hon för symptom?

Svärfar blev igår återigen skickad till sjukhus från det korttidsboende han för närvarande låg på, hans problem började helt uppenbart efter sprutorna.
2021-09-21, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Tråkigt att höra. Vad har hon för symptom?

Svärfar blev igår återigen skickad till sjukhus från det korttidsboende han för närvarande låg på, hans problem började helt uppenbart efter sprutorna.

Samma här helt klart sprutorna.

Symtomen var lätt hosta, läkarna tog genast in henne efter blodprov och varnade för hög risk till att sepsis och att plötslig död kan uppstå.

Hur de nu kan vara så säkra på detta är en annan fråga..

Hjärtstopp i samband med koagulerat blod (sepsis) stämmer för övrigt ihop med alla "konspirationsteorier" jag läst.

Vaccinerades blod koagulerar av giftet och bildar således en blodpropp och plötslig död.

Det som pågår just nu är överlagt folkmord.
2021-09-21, 00:11
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KassStrand
Samma här helt klart sprutorna.

Symtomen var lätt hosta, läkarna tog genast in henne efter blodprov och varnade för hög risk till att sepsis och att plötslig död kan uppstå.

Hur de nu kan vara så säkra på detta är en annan fråga..

Hjärtstopp i samband med koagulerat blod (sepsis) stämmer för övrigt ihop med alla "konspirationsteorier" jag läst.

Vaccinerades blod koagulerar av giftet och bildar således en blodpropp och plötslig död.

Det som pågår just nu är överlagt folkmord.
Stämmer exakt med min svärfar. Han fick en stroke strax efter var och en av sprutorna. Sedan dess har han legat inne med skyhögt CRP (det talades om sepsis), njurproblem, extremt lågt blodtryck, förvirring, synrubbningar osv.. Han skickades in återigen i går kväll då man upptäckte blod i urinen.

Nu skall vi inte tro att det går så här illa för din mor, jag känner många som inte märkt av vaccinen alls, men det är tydligt att vissa inte tål sprutorna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in