Citat:
Ursprungligen postat av
BästeHrMongolid
Hade det varit fr 10-15 r sedan s hade jag inte haft en aning om hur patetiska dessa mnniskor var. Jag kanske rent utav hade varit en av dem d jag var helt blst nr det gllde produktionsteknik och marknadsekonomi.
Hade de kunnat nnting om Tesla s hade de anmrkt p serviceverkstderna som har blicit helt usla. Men r man en vilsen boomer som hatar Tesla och inte knner ngon som har Tesla s repeterar man ju bara det man lstcpp Facebook. Jag tror det r den allmna bitterheten ver livet och lga testosteronniver som gr att de mste hitta ngot att gnlla p.
Tesla har ingen telefon vad jag vet. Det var ngot rykte men trodde det hade blivit avfrdat som ett skmt.
Jag har andra sidan knnt till att det finns bokstavstrogna fanatiker, som inte erknner verkligheten ens nr den presenteras mitt framfr gonen p dem, hela livet.
Personligen lgger jag frsumbar tid p Tesla, inte mer n vad det tar att skiva i den hr trden faktiskt. Det behvs inte. Det jag vet r att man inte kan lita p Elon. Man kan inte vrdera en aktie utifrn lften frn Elon. Tesla kan bara vrderas p vad som finns, inte vad Elon lovar kommer nsta r. Den enkla insikten har gjort att mina prediktioner varit bttre n alla Teslafans, som helt verkar ha tappat kontakt med verkligheten.
Avsaknaden av Teslacervice har jag nmnt flera gnger. I kombination med urusel kvalitet (lite av mina favoritsaker med Tesla faktiskt, hihi hur r det mjligt att bygga samma modell i 10 r och fortfarande ha prototyp-status p den)
Trevlig helg!