Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-06-16, 05:41
Medlem
Kakksakkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arne99
Speakers Lambasted FDA Advisers During Advisory Committee Hearing
https://rumble.com/v18grz0-speakers-...e-hearing.html

Hjärtskärande att höra dessa människor ringa in och berätta om deras upplevda problem efter covidvaccination.

Skadade överallt!

https://www.facebook.com/groups/1213108822542145
2022-06-16, 08:03
Citat:
Ursprungligen postat av Kakksakker
Skadade överallt!

https://www.facebook.com/groups/1213108822542145

Fy fan, det där är helt sjukt, jag lider med dem. Man måste vara helt blockerad i skallen om man inte ser sambandet till vaccinet. Det strömmar ju in liknande rapporter från hela världen i olika social medier men quislingarna i MSM fortsätter att låtsas som det regnar.
2022-06-16, 11:19
Vaccinbiverkningar har fått arbetsskadorna att skena
Antalet skador på jobbet har ökat kraftigt under 2021 – huvudsakligen till följd av biverkningar från coronavaccin. Det rapporterar Akademikern.
https://www.friatider.se/vaccinbiver...orna-att-skena
2022-06-16, 18:42
Medlem
Ridaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grindif
Så plötsligt hittade jag honom död på köksgolvet. Han bodde bredvid mig och han var som vanligt dagen innan.
Kroppen har obducerats men något slutgiltigt svar har inte kommit än. Dock är självmord uteslutet.

Hoppas obduktionen kan ge lite mer klarhet.

Citat:
Polisen som jag pratade med sa att dom hittat vissa fynd i lungor, hjärta och hjärna.

Kolla med ansvarig läkare/obducent vad de vet. Sånt ska inte behöva gå via polisen i ett fall som detta.

Citat:
Jag har hittat ett papper hos honom med ett intyg på hans dos 1 & 2, där batchnummer står. Dock inget på dos 3 & 4, kan man få ut de av vårdcentralen?

Såvitt jag vet är de skyldiga att skriva vad som har administrerats (ex.vis batch/lot-nummer) samt vem som har administrerat.
Jag har själv sett att endast initialer har använts i vissa fall vilket inte är enligt regelverket.

2022-06-16, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Vaccinbiverkningar har fått arbetsskadorna att skena
Antalet skador på jobbet har ökat kraftigt under 2021 – huvudsakligen till följd av biverkningar från coronavaccin. Det rapporterar Akademikern.
https://www.friatider.se/vaccinbiver...orna-att-skena

Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Ja, det är nu galenskapen börjar visa sig på de sätt som sker när myndigheter och politiker gör allt för att få undan det i ett första skede.

Jävla gift.
Ja, när man klassar sjukfrånvaro pga biverkningar (dvs feber/värk/matthet mm) som arbetsolycka så är det kanske inte så konstigt att olyckorna skenar? Det är alltså inte så att folk trillar och skadar sig eller skär sig pga vaccinet, utan att man helt enkelt fått feber eller liknande. Kommer det verkligen som en överraskning att en hel del fick denna typ av biverkningar?
2022-06-16, 21:33
Citat:
Ursprungligen postat av Frispel2
Ja, när man klassar sjukfrånvaro pga biverkningar (dvs feber/värk/matthet mm) som arbetsolycka så är det kanske inte så konstigt att olyckorna skenar? Det är alltså inte så att folk trillar och skadar sig eller skär sig pga vaccinet, utan att man helt enkelt fått feber eller liknande. Kommer det verkligen som en överraskning att en hel del fick denna typ av biverkningar?

Nej, allt är helt normalt. Att folk blir sjuka av det som skulle hålla dem friska är helt normalt eftersom det betyder att det fungerar Fauci och Gates är den nya tidens Messias och läkemedelsföretagen drivs av den goda viljan att hålla folk friska, inte av pengar.

Somna om du, det finns ändå inget att se här.
Senast redigerad av RobRoys 2022-06-16 kl. 21:37.
2022-06-16, 23:12
Medlem
Citat:
Nej, allt är helt normalt. Att folk blir sjuka av det som skulle hålla dem friska är helt normalt eftersom det betyder att det fungerar Fauci och Gates är den nya tidens Messias och läkemedelsföretagen drivs av den goda viljan att hålla folk friska, inte av pengar.

Somna om du, det finns ändå inget att se här.
Det är nog det första jag sett en antivaxxer säga som jag håller med med om.
Trådarna om Covid har blivit en slasktratt där foliehattar berättar sagor och fantasier för varandra och knappt någon annan normal människa postar längre där.
Jag tycker den här klassiska videon ganska väl illustrerar "diskussionerna" mellan dem:
https://www.youtube.com/watch?v=_JmA2ClUvUY&t
2022-06-17, 00:23
Citat:
Ursprungligen postat av burzi
Word.

Vid det här laget så är nog populationen på denna planet strikt och oåterkalleligen uppdelad i dom som fattar och dom som inte fattar. Och ingenting kommer att kunna ändra på detta förhållande i fortsättningen. Vi har gett dom alla chanser som går att uppbringa, till att ändra uppfattning, men dom flesta är fast i massformationen.

Så spelplanen är nu cementerad för nästa fas. Bring it on!

Japp, det gäller att hålla huvudet kallt och betrakta det som sker med viss distans och inte dras med i alla dessa känslostormar som vissa krafter vill uppbringa för att förblinda folk från att se klart.
2022-06-17, 01:12
Medlem
Nord88s avatar
Biverkningar av infektionen vs vaccinet

Vill först bara säga att jag förmodligen inte hade tagit något vaccin alls om det inte var för att kunna resa utan problem. Jag har ingen åsikt om människors val i denna fråga och jag har ingen personlig prestige investerad i någon sida i debatten om vaccin. Utöver detta är jag okunnig i ämnet i stort då jag är mer intresserad av andra saker och därför inte lika enkelt tar till mig information.

Jag förstår inte debatten om biverkningar. Diverse studier verkar ha slagit fast att biverkningarna såsom myokardit är vanligare från en covid-infektion än från vaccinet. När det dessutom är så att många gått igenom en infektion utan symptom,
hur kan då folk ens uttala sig kring huruvida biverkningarna beror på vaccinet när de i högre grad orsakas av sjukdomen i sig? Detta blir i princip omöjligt att överblicka och uttala sig om och endast studier med hundratusentals deltagare kan ge en fingervisning om faktiska orsakssamband. Denna information borde komma löpande med tiden och ge en klarare bild.

Missar jag något eller är hela debatten löjlig? Hur kan man öht på individnivå knyta någonting till vaccinet så länge inte biverkningen uppträder i omedelbar anslutning till denna? Även om så sker finns det - kanske lite beroende på vilken typ av biverkning - en teoretisk möjlighet att det är en fördröjd effekt av själva sjukdomen.

Jag försöker inte tona ned biverkningarna, jag är bara förvirrad av allt oväsen. Min uppfattning är att allt prat om att t ex myokardit ökar inte är något bevis för att vaccinet är något dödsmedel då det i högre grad orsakas av själva sjukdomen. Vad säger att inte ökningen varit än större om inget vaccin tagits fram?
2022-06-17, 01:36
Medlem
Citat:
Japp, det gäller att hålla huvudet kallt och betrakta det som sker med viss distans och inte dras med i alla dessa känslostormar som vissa krafter vill uppbringa för att förblinda folk från att se klart.
Är känslostormar viktigare än ren fakta tycker du? Varför inte bara strunta i känslostormarna och söka fakta? Är du så lättlurad?
2022-06-17, 04:18
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Är känslostormar viktigare än ren fakta tycker du? Varför inte bara strunta i känslostormarna och söka fakta? Är du så lättlurad?

Det var en allmän betraktelse som är halvt om halvt inom trådens ämne. Har jag blivit lurad till att inte ta vaccinet så tackar jag Gubben i månen för det, gudarna ska veta att jag inte avundas de stackare som har drabbats av biverkningar, dessa människor som i din värld bara är hypokondriker, svaga och falskanmälare, dessa människor som sjukvården och MSM aktivt vägrar ge en röst.
2022-06-17, 07:37
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Det var en allmän betraktelse som är halvt om halvt inom trådens ämne. Har jag blivit lurad till att inte ta vaccinet så tackar jag Gubben i månen för det, gudarna ska veta att jag inte avundas de stackare som har drabbats av biverkningar, dessa människor som i din värld bara är hypokondriker, svaga och falskanmälare, dessa människor som sjukvården och MSM aktivt vägrar ge en röst.

Roligt att man är svag i deras värld om man får effekter av vaccinet (som om man skulle vetat det på förhand), när de själva är patetiskt rädda för en sjukdom som majoriteten klarar utan problem. Hur mentalt svag är man inte då?
Och dessutom låter sig hunsas av media och korrupta egoister till politiker.

Hur man än vänder och vrider på det är de villiga försöksdjur.

Argumentet att man ska vaccinera sig är också i huvuddel att det ska skydda svaga och sköra, vilket då uppskattas som en bra svaghet, till skillnad från den som drabbar de som får hemska biverkningar av giftet. Skön logik. Den enda tillåtna svagheten, som med allt annat de vill diktera om oss och våra känslor och erfarenheter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in