2022-07-22, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Jeg tenker at GM kunne tipse politiet anonymt, presentere tipset som ren spekulasjon, om hvor vpen og kropp kan ha blitt gjemt.

Det er jo en kjensgjerning at politiet undersker anonyme tips. Og siden funn er veldig konkret, s er jo ikke det noe som politiet kan ignorere. Dersom det i tillegg har vrt "humper i veien" i Hagen-ekteskapet, og GM visste om dette, s ville jo slike funn styrke indisierekken.
Det er likevel slik, at det ikke er sikkert, at GM er s smart som hen tror. Jeg tenker at hatet mot TH/Hagenfamilien, hvis det er relevant for saken, virker som en katalysator p mulighetene for at GM har gjort feilgrep, som videre frer til oppklaring av saken.

Hat er ikke s lett styre, dersom man frst har sluppet det ls. Dersom man i tillegg er rusmisbruker, ker sjansene for at GM ikke henger med i svingene.
Ja, anonymt tips hadde vrt en god lsning for GM.
Jeg tenker at GM kan ha gjort mer enn ett feilgrep som vil fre til oppklaring.
Citera
2022-07-22, 13:14
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Kom p? Dette er da noe som de fleste skjnner:
" Et lik p stedet vil forrsake mulighet for bl.a. fastsette ddstidspunktet, noe som kunne vre ugunstig for GM dersom GM nsket at TH skulle bli mistenkt og TH hadde alibi for ddstidspunktet."

S du kom p denne ideen om at AE skal ha blitt drept for at TH skal bli siktet for drap, p egen hnd?
Hva med kidnappingsbrevet og mangel p lik da?
Citera
2022-07-22, 13:15
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
Tror du at en GM i en svrt nye planlagt alvorlig forbrytelse kunne finne p drepe BO 1 - 5 minutter etter at BOs ektefelle dro hjemmefra uten forvisse seg om at ektefellen ikke straks kom inn dren fordi han hadde glemt matpakken feks?

Jeg har sagt at det ville vre mer sannsynlig la liket ligge, hvis tanken var f TH dmt for drap, enn det ta med seg liket.
En person kunne ventet ved Futurum med en VHF-radio og sendt klarsignal.
Rettm. Inst kan uansett ikke sl fast p 5 minuttet nr hun ble drept, det skjnner du ogs.
Citera
2022-07-22, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
S du kom p denne ideen om at AE skal ha blitt drept for at TH skal bli siktet for drap, p egen hnd?
N blander du hummer og kanari og epler og prer, og du skriver svar til meg som ikke er relatert til det som jeg skrev.
Citera
2022-07-22, 13:18
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
N blander du hummer og kanari og epler og prer, og du skriver svar til meg som ikke er relatert til det som jeg skrev.

Citera
2022-07-22, 13:19
Medlem
Citat:
Ja, anonymt tips hadde vrt en god lsning for GM.
Jeg tenker at GM kan ha gjort mer enn ett feilgrep som vil fre til oppklaring.
Forhpentligvis et stort hav med feil. Da blir det havfest, for mitt vedkommende
Citera
2022-07-22, 13:24
Medlem
Citat:
Citat:
Kom p? Dette er da noe som de fleste skjnner:
" Et lik p stedet vil forrsake mulighet for bl.a. fastsette ddstidspunktet, noe som kunne vre ugunstig for GM dersom GM nsket at TH skulle bli mistenkt og TH hadde alibi for ddstidspunktet."
I tillegg ville det vre ugunstig for en GM at politiet visste p 5-minuttet nr GM var p stedet, ettersom det da ville ha blitt lettere for politiet finne frem til GM.

Kidnappingsbrevet og mangel p lik p stedet er nye planlagt av GM for f et stort forsprang + villede politiet og for forrsake at spor ble kalde (bl.a. at vitner ikke husket observasjoner).
Citera
2022-07-22, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Forhpentligvis et stort hav med feil. Da blir det havfest, for mitt vedkommende
Fr Skaanseth og jeg komme p Havfesten?
Vi stiller kanskje i havfruekostymer og parykker
Skaanseth har med seg en teleskopstige i lommen, da han skal demonstrere sine vindusklatringsferdigheter.
Senast redigerad av z-z-z 2022-07-22 kl. 13:29.
Citera
2022-07-22, 13:27
Medlem
Citat:
Dette som jeg skrev er ikke en teori, men er logisk:

Og det er du som skrev diverse om etterlate BO dd p stedet og du som skrev noe om problem med fastsetting av ddstidspunkt like fr kl 9 og like etter kl 9.
s alle 100 teorier skjedde p en gang.
Citera
2022-07-22, 13:29
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
I tillegg ville det vre ugunstig for en GM at politiet visste p 5-minuttet nr GM var p stedet, ettersom det da ville ha blitt lettere for politiet finne frem til GM.

Kidnappingsbrevet og mangel p lik p stedet er nye planlagt av GM for f et stort forsprang + villede politiet og for forrsake at spor ble kalde (bl.a. at vitner ikke husket observasjoner).

Villede politiet? Jeg syntes du sa at det skulle peke mot TH

Tror du bare skal g legge deg. z-z-z-z-z-z z-z-z-z-z-z-z
Citera
2022-07-22, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
s alle 100 teorier skjedde p en gang.
Nei da. Kun 1 hypotese stemmer med det som skjedde. Skaanseth roter og lager fruktkompott.
Citera
2022-07-22, 13:33
Medlem
Citat:
Villede politiet? Jeg syntes du sa at det skulle peke mot TH

Tror du bare skal g legge deg. z-z-z-z-z-z z-z-z-z-z-z-z
Fetad: GM nsket at politiet etter en tid skulle begynne mistenke TH.

Les GG-hypotesen, s forstr du forhpentligvis bl.a. dette med villedingen.
Senast redigerad av z-z-z 2022-07-22 kl. 13:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in