2022-11-24, 21:10
Medlem
MrSwaggers avatar
Totalt sjukt I huvet... Alla som stöttar kriget kan åka ner o ställa upp istället.
Citera
2022-11-24, 21:15
Medlem
jori9900s avatar
Säkert har Ryssland noterat detta och har nu ett antal granater och kulor med hans namn numera.. Skulle inte vilja vara i hans kläder.. Spetznas är ju inte roliga att ha att göra med men han tänkte väl inte så långt

För övrigt är jag absolut inte anhängare av Rysslands angrepp, tvärtom, men skulle aldrig sponsra något form av våld mot dom
Citera
2022-11-24, 21:17
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Säkert har Ryssland noterat detta och har nu ett antal granater och kulor med hans namn numera.. Skulle inte vilja vara i hans kläder.. Spetznas är ju inte roliga att ha att göra med men han tänkte väl inte så långt

För övrigt är jag absolut inte anhängare av Rysslands angrepp, tvärtom, men skulle aldrig sponsra något form av våld mot dom
Hur lättskrämd är du egentligen som tror att Ryssland blir så upprörda av att nån svensk Youtuber tagit ställning?
Citera
2022-11-24, 21:23
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Hur lättskrämd är du egentligen som tror att Ryssland blir så upprörda av att nån svensk Youtuber tagit ställning?

Nja att skicka iväg en granat mot dom är ju LITE mer än att bara ta ställning men sådana nyanser flyger väl högt över ditt lilla huvud va

Nä lättskrämd är jag inte, snarare road och har tagit fram popcornen 🍿🍿🍿🍿🍿

Väntar på en explosiv fortsättning
Citera
2022-11-24, 21:31
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Nja att skicka iväg en granat mot dom är ju LITE mer än att bara ta ställning men sådana nyanser flyger väl högt över ditt lilla huvud va

Nä lättskrämd är jag inte, snarare road och har tagit fram popcornen 🍿🍿🍿🍿🍿

Väntar på en explosiv fortsättning
Hahaha, så uppenbart att du bajsar på dig inför stora hemska ryssen, patetiskt... Det är tiotusentals människor över hela världen som har donerat till den där grejen och jag tror Matgeek utgör ett mindre hot än 99,99% av dem. Det enda hotet som skulle vara mindre är väl du själv.
Citera
2022-11-24, 21:46
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Hahaha, så uppenbart att du bajsar på dig inför stora hemska ryssen, patetiskt... Det är tiotusentals människor över hela världen som har donerat till den där grejen och jag tror Matgeek utgör ett mindre hot än 99,99% av dem. Det enda hotet som skulle vara mindre är väl du själv.

Det verkar vara du som är bajsnödig så mycket skit som kommer ur käften på dej.. Byt blöjan nu din innan du kvävs din lilla skit.

Matgeek en gråter ju ut och dementetar i dagsblaskorna nu och verkar lika skitnödig som du så vi får väl se. Har inte sett att 10000 människor gör likadant, har du?

Och varför skulle jag vara rädd för ryssen? Bara för att en idiot som du är för dum i huvudet för att förstå svenska och inte fattar vad jag skriver?

Rädd?? 😂😆😂😂😂😂😂

Du verkar fascinerad av bajs så låt din pojkvän packa lite bajs i din röv så du blir nöjd bögjävel
Citera
2022-11-26, 01:40
Medlem
Luftiss avatar
Det är ju en grej han har, Jonte, att han ständigt måste framhålla sig själv som "soldat". Gjort malajtjänst i Kosovo, stöttar veteraner, ständiga referenser till svunna tider "i fält" osv.

Det finns dock en betydande diskrepans mellan hur världen ser på Jonte och hur Jonte ser på sig själv och inget retar honom mer än när någon ifrågasätter honom. Speciellt någon som Schulman, som Jonte ser upp till och som han vill bli bekräftad av.
Citera
2022-11-26, 03:01
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Det är ju en grej han har, Jonte, att han ständigt måste framhålla sig själv som "soldat". Gjort malajtjänst i Kosovo, stöttar veteraner, ständiga referenser till svunna tider "i fält" osv.

Det finns dock en betydande diskrepans mellan hur världen ser på Jonte och hur Jonte ser på sig själv och inget retar honom mer än när någon ifrågasätter honom. Speciellt någon som Schulman, som Jonte ser upp till och som han vill bli bekräftad av.
Du kan inte mena allvar, är det verkligen bekräftat att den där betahanen gjort utlandstjänst?
Citera
2022-11-26, 11:13
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Du kan inte mena allvar, är det verkligen bekräftat att den där betahanen gjort utlandstjänst?

(FB) Skvaller om YouTubefenomenet "Matgeek" Johan Hedberg

Jonte deltog själv i den här tråden, i hopp om att bli sedd som den sköna snubben "som har Flashback" Det gick SÅDÄR för honom i den verksamheten...

Fortsätt läsa några sidor till efter det, så ser du hur han på sedvanligt manér ballar ur fullständigt, när någon ifrågasätter honom.
Citera
2022-11-26, 11:16
Medlem
LoResas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Minns jag inte helt fel var han militärpolis. Men han framställer det alltid som att hans heroiska insatser i konflikten var betydande.
Citera
2022-11-26, 12:40
Medlem
Du vet att du är rätt ute när någon av Schulman-tomtarna kritiserar dig.
Slava Ukraini!
Citera
2022-11-27, 10:12
Medlem
mjukmjukares avatar
Den pms-stinna löken, som nu fullständigt har tappat det, tar ännu ett steg.

Att den lille geeken inte inser, vad han gör, när han bidrar med luftvapen som kan ha skickat människor rakt upp till himmelen. Konsekvensen av lökens bomb vet ingen av oss något om. Framförallt inte Matgeek.
Är det något att känna sig stolt över, och stå rak inför, nu när advent står för dörren?

Matlöken; -åk ner till Ukraina och visa ditt verkliga engagemang, mitt i allt kaos i landet, bristen på el, värme och vatten, samtidigt som vintern lägger sig över alltsammans. Städa upp efter dig, städa efter andra, och bidra med humanitär hjälp, istället för bestyckade substitut, som ersätter dina julkort, som ändå ingen saknar.

Förväntar mig en nykter förklaring på Youtube.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in