2022-12-16, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KusinHistamin
Varför uppehöll han sig vid skolan? För att värva patreon-kunder? Känns som ett rätt stört beteende… alltså psykotiskt, typ

Kanske en "jag har inget att dölja"-manöver?
Citera
2022-12-16, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brorogonblick
Kanske en "jag har inget att dölja"-manöver?

Jag vet fan inte alltså… ingen hade väl bett honom komma dit? Jag tycker det hade varit ganska stört oavsett ”drevet” eller inte.
Tror kanske han tappar det på riktigt snart? Känns som en fluga som surrar runt och elden…
Citera
2022-12-16, 22:10
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KusinHistamin
Varför uppehöll han sig vid skolan?
Han rekade väl prospects som kanske kan växa upp och bli hans flickvän?
Citera
2022-12-16, 22:58
Medlem
knark-kungens avatar
Vad gör han utanför en skola, antar att det var ett dagis eller lågstadiet. Har groomingen börjat på riktigt nu?
Citera
2022-12-17, 00:32
Medlem
paperfaces avatar
Alltså….
Vilken idiot han är.
Tänkte osökt på dokumentären ”surviving R.Kelly” när jag hörde att Pontus var vid en skola. Jävla lol alltså. Han är ju inte normalt funtad den pojken
Citera
2022-12-17, 02:15
Medlem
JaredLetos avatar
Skulle jag ha barn och det där jävla äcklet höll på så vid min unges skola så hade jag sett till väldigt snabbt att det beteendet upphörde. Varför gör inte föräldrarna på byn någonting åt detta peddot?
Citera
2022-12-17, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Skulle jag ha barn och det där jävla äcklet höll på så vid min unges skola så hade jag sett till väldigt snabbt att det beteendet upphörde. Varför gör inte föräldrarna på byn någonting åt detta peddot?

Kan bero på att han är söt. Bara en gissning dock.
Citera
2022-12-17, 02:44
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Kan bero på att han är söt. Bara en gissning dock.
Tycker du att han är söt?
Citera
2022-12-17, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Tycker du att han är söt?

Japp, peddot är jävligt söt 😍
Citera
2022-12-17, 10:03
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himawari
Pontus besökte sin gamla skola på Luciadagen. En tjej konfronterar honom, frågar varför han ens är där efter allt han sagt och gjort och att det är pinsamt. Han svarar "Tycker du? Jag bryr mig inte!." Filmen visas i Chrippas senaste video.
Påminner lite om R Kelly som under sin kändistid brukade hänga i korridorerna på flera olika high schools i Chicagoområdet. Också han en groomer.
Citera
2022-12-17, 10:08
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Japp, peddot är jävligt söt 😍
Du har ingen smak. Pontus Rasmusson påminner om en insekt. Närsomhelst kan han dra av sig gummimasken och avslöja en praying mantis bakom. Han ser verkligen ut att ha en gummimask på sig.
Citera
2022-12-17, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Du har ingen smak. Pontus Rasmusson påminner om en insekt. Närsomhelst kan han dra av sig gummimasken och avslöja en praying mantis bakom. Han ser verkligen ut att ha en gummimask på sig.

Jaha oj.. Visste inte att alla med smak måste tycka som du, ber om ursäkt isåfall. Or not.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in