Citat:
Ursprungligen postat av
S0urce
Nej, du antydde att Singapore skulle vara bättre än alla andra länder och att det inte fanns något annat bättre land...
Ja Singapore är bättre än alla andra länder. Renare, tryggare, mer välfungerande, modernt, bäst skolresultat i världen. Har du några egentliga sakargument att anföra emot detta?
Citat:
I Dubai offrar du din frihet för säkerhet och trygghet. Det är ett muslimskt land och allt funkar givetvis väl så länge du respekterar Islam och följer deras lagar och regler. Prova att bränna Koranen där så ska du få se - du dör.
"The legal system in the UAE is based on a hard-line interpretation of Sharia law." - det säger ALLT.
Ja var det inte det jag skrev? Jag har funderat på att flytta till Dubai. Och varför i helvete skulle jag vilja bränna Koranen där när jag är emot Koranbränning här. Helt rätt med dödsstraff för Koranbränning. Man ska inte pissa på andra människor hursomhelst.
EU har alltså helt rätt i sin kritik mot Sverige. Total yttrandefrihet lämpar sig inte för en mångkultur, och det är vad Sverige är idag många har bara inte förstått det än.
Citat:
Dessutom, Dubai är Top 10 rikast i världen och "fattigdom" där visar sig inte i hemlöshet och arbetslöshet, utan snarare i kassa arbetsvillkor hos arbetarklassen.
Det är inte Topic.
Citat:
OK, ja till dödsstraff. Då blir vi av med typ alla blattar och negrer i Sverige.
Nej, men vi blir av med alla som är problematiska, vilket inkluderar kriminella svenskar.
Citat:
Jo, frågan om GW Persson är seriös. Du verkar bara inte förstå den.
Poängen med den var att en bok förblir en bok; oavsett vad den innehåller.