Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-11, 17:54
  #4825
Medlem
Nu är det dags igen…. Ha ha
Gråtmannen är i farten igen. P har lagt ut ett inlägg om sin nya parfym. Och CB kommenterar:
”Gråter en tår, så vackert allt”
Citera
2023-05-11, 19:18
  #4826
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tone1
Nu är det dags igen…. Ha ha
Gråtmannen är i farten igen. P har lagt ut ett inlägg om sin nya parfym. Och CB kommenterar:
”Gråter en tår, så vackert allt”
haha, jag dör

Önskar så att jag kunde se Bauers kommentarer...men fjanten blockade mig på insta hehe
Citera
2023-05-11, 19:40
  #4827
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krazzan
haha, jag dör

Önskar så att jag kunde se Bauers kommentarer...men fjanten blockade mig på insta hehe

Jag följer inte nån av dom. När jag ska kolla så söker jag bara Pernilla Wahlgren. Så kan du ändå se hennes inlägg och kommentarer hon får på IG.
Citera
2023-05-11, 20:11
  #4828
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tone1
Jag följer inte nån av dom. När jag ska kolla så söker jag bara Pernilla Wahlgren. Så kan du ändå se hennes inlägg och kommentarer hon får på IG.
Ja, jag kan läsa på Pernillas sida...men som sagt inte Bauers kommentarer eftersom han blockat mig...
Citera
2023-05-12, 00:09
  #4829
Medlem
osnutens avatar
Jag är kanske gammal och grinig, och ganska trött på hela klanen, men nån borde väl kolla hur hon skriver?
(Trodde faktiskt inte hon skrev sånt här själv).

Ny parfym på gång:

[Bla bla bla...] Det är en doft som verkligen sprider lycka och välbehag. Jag hoppas att du kommer gilla den lika mycket som mig!

Ööh... Ok. Låga förväntningar.

https://postimg.cc/p9htsMgJ
Citera
2023-05-12, 17:06
  #4830
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Ögnade snabbt igenom PW:s Insta.

”Sicely in Bloom…” doftar bl a ”…citroner, svarta vinbär och citron…”

Då orkade jag inte längre.
Citera
2023-05-13, 16:25
  #4831
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Ögnade snabbt igenom PW:s Insta.

”Sicely in Bloom…” doftar bl a ”…citroner, svarta vinbär och citron…”

Då orkade jag inte längre.


Såg det också😂 Såååååå mycket hårt arbete och passion nedlagt för att skapa drömdoften och du vet inte vad den heter? Skulle vara intressant om ngn journalist gick igenom alla olika företag som kändisar/influencers ”startar”. Antagligen ligger investeringar och risker hos andra och P investerar genom sitt namn och sina kanaler.
Citera
2023-05-16, 19:29
  #4832
Medlem
Kom på en grej när Pernilla, Bianca tror Benjamin va med i ett wahlgrens värld avsnitt dom var utomlands och dom stannar till tror dom ska kolla på utsikten och fler folk stannar och gör samma sak och Pernilla säger till nån random människa att hennes dotter är Sveriges svar på Kardashian jag skämdes precis som Bianca gjorde men hela wahlgrens familj är ju en blandning mellan fragglarna,mupparna och Ulla-bella sekreterare i solstollarna 🤦🏻‍♀️
Citera
2023-05-17, 01:06
  #4833
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsAnkan
Kom på en grej när Pernilla, Bianca tror Benjamin va med i ett wahlgrens värld avsnitt dom var utomlands och dom stannar till tror dom ska kolla på utsikten och fler folk stannar och gör samma sak och Pernilla säger till nån random människa att hennes dotter är Sveriges svar på Kardashian jag skämdes precis som Bianca gjorde men hela wahlgrens familj är ju en blandning mellan fragglarna,mupparna och Ulla-bella sekreterare i solstollarna 🤦🏻‍♀️

Pernillas självförtroende är noll. Ingen människa med ryggrad tänker ens tanken att säga nögot så jävla korkat. De är Kardashians för Ullared.
Citera
2023-05-17, 09:22
  #4834
Medlem
Hur länge orkar Bauer leka den perfekta mannen som han tror han är och hur mycket av huset och Pernillas pengar får han vid en skilsmässa för det känns inte som att Pernilla skriver nåt äktenskapsförord nu innan om inte hennes advokat tvingar henne och berättar vad som kan hända ifall att det blir en sån 😏
Citera
2023-05-17, 13:00
  #4835
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsAnkan
Hur länge orkar Bauer leka den perfekta mannen som han tror han är och hur mycket av huset och Pernillas pengar får han vid en skilsmässa för det känns inte som att Pernilla skriver nåt äktenskapsförord nu innan om inte hennes advokat tvingar henne och berättar vad som kan hända ifall att det blir en sån 😏

Köpte hon tomten när dom var ihop?
Detta hus och bygge faller väl under den sk sambolagen.
Vill inte tro att hon e dum. Bästa vore väl om det tillfaller hennes barn.
Citera
2023-05-17, 15:13
  #4836
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsAnkan
Hur länge orkar Bauer leka den perfekta mannen som han tror han är och hur mycket av huset och Pernillas pengar får han vid en skilsmässa för det känns inte som att Pernilla skriver nåt äktenskapsförord nu innan om inte hennes advokat tvingar henne och berättar vad som kan hända ifall att det blir en sån 😏


Hon kan ju titta på hur bra det gick för Rickard Olsson som fått bo i nån jävla lekstuga på tomten… hon måste ju ha NÅN i hennes närhet som tvingat på henne nån form av äktenskapsförord!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in