Flashback bygger pepparkakshus!
2023-09-08, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad skulle skilja ett hörn från en kant? visa med bild tack

En kant skulle kunna bestå av av 2 hörn om man vill

En kant kan inte bestå av något hörn. Däremot av två ändar.
Citera
2023-09-08, 08:50
Medlem
MrSokratess avatar
Tycker Ola borde fått mer cred när han hade alla rätt på UP.
Kan inte ha hänt så många gånger.
Citera
2023-09-08, 09:06
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Tycker Ola borde fått mer cred när han hade alla rätt på UP.
Kan inte ha hänt så många gånger.
Han är jäkligt vass överlag.

UP är ju rejält mycket svårare nu sen ett antal säsongen än vad det var i början.
Citera
2023-09-08, 10:41
Medlem
Jag gillar ändå tanken på en All Star-säsong och fattar att man inte kan få ihop alla de bästa från tidigare. Gry och Micke och Batras hade varit givna, t.ex. Men de har väl annat på gång och det får man bara acceptera.

Däremot förstår jag verkligen inte att Janne & Cecilia är med. Är det någon som tycker de är roliga? Första säsongen var de lite roliga men nu blir de bara sämre och sämre och Janne är inte ens en bra skådespelare. Helt värdelöst program när de är med och det ser ut som att deras motståndare mest sitter och lider och skäms å deras vägnar.

Och momentet "Vem gör Hammarsten hysterisk?" är också helt värdelöst. En skrikig hysterisk f.d. deltagare som jag minns som inte alltför begåvad och med ett extremt ADHD-beteende inne i buren. Av alla moment de har haft genom åren är nog det det sämsta...
Citera
2023-09-08, 12:56
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikaros_85
Däremot förstår jag verkligen inte att Janne & Cecilia är med. Är det någon som tycker de är roliga? Första säsongen var de lite roliga men nu blir de bara sämre och sämre och Janne är inte ens en bra skådespelare. Helt värdelöst program när de är med och det ser ut som att deras motståndare mest sitter och lider och skäms å deras vägnar.
Ja, det måste väl vara så att Janne och Cecilia leker cirkusapa/hovnarr? Blir lika konfunderad varje gång de är med. Framför allt Cecilia verkar gå in i en karaktär där hon spelar korkad flicka. Jag ser det som att de faktiskt inte kan svaren, men att de bejakar sin okunskap genom att spä på med dumma citat, ologiska resonemang och fjantiga röster.

Hela situationen är så bisarr: Janne och Cecilia leker dumma, motståndarna verkar, trots detta, genuint tycka synd om dem och Filip och Fredrik hånskrattar, tittar på varandra med ett fördummande flin, hejar på och vill att J&C ska fortsätta att underhålla hovet och alla borgare & bönder.
Citera
2023-09-08, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Journalistkåren visar sina talanger mot betalning. Linda Skugge, Janne Josefsson,... Dekadensen skenar på upploppet och vid målsnöret väntar den västerländska samhällskollapsen. Mycket nöje.
Varför tror så många att just journalister ska kunna så förbannat mkt? AMA är ett program som är ett kunskapsskämt.
Citera
2023-09-08, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikaros_85
Jag gillar ändå tanken på en All Star-säsong och fattar att man inte kan få ihop alla de bästa från tidigare. Gry och Micke och Batras hade varit givna, t.ex. Men de har väl annat på gång och det får man bara acceptera.

Och momentet "Vem gör Hammarsten hysterisk?" är också helt värdelöst. En skrikig hysterisk f.d. deltagare som jag minns som inte alltför begåvad och med ett extremt ADHD-beteende inne i buren. Av alla moment de har haft genom åren är nog det det sämsta...

Håller med dig, Hammarsten är vedervärdig här, Janne är nog korkad på riktigt.
Citera
2023-09-08, 18:28
Medlem
Var det inte meningen att den här nya All Star-säsongen skulle vara något extra? Känns mer som trötta reprisprogram...
Citera
2023-09-09, 17:25
Medlem
Efter alla dessa säsonger blir jag förbluffad av hur dåliga alla är på sportfrågor. Men det är väl kulturfolket....
Citera
2023-09-09, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBubbla
I podden Della Sport 17 augusti säger Jonatan Unge att någon fick ett klaustrofobiskt utbrott under en Alla mot alla-inspelning. Vem var det?

De fortsätter prata om händelsen. Jonatan säger att man förstod att man skulle in i ett klaustrofobiskt utrymme eftersom namnet på momentet är synonymt med ett klaustrofobiskt utrymme. Och att man var tvungen att gissa rätt för att få komma ut. Jonatan pratade med Christine Meltzer och Peter Magnusson om det som hänt "senare". Jonatan tyckte det var dåligt uppförande medan Meltzer och Magnusson typ försvarade honom. "Han som är så smart och fin nu har han visat sig mänsklig"

Det hela är i starten av Della sport 17 augusti för den som vill höra själv.

Men nu till frågan VEM ÄR DET SOM BETEDDE SIG?

Mina tankar
- Det måste vara momentet "garderoben" som ledde till det här utbrottet?
- Programmen spelas inte in i den ordning de sänds, jag har själv sett det när jag var publik för några år sedan, så ordningen på sändningarna är inte till någon hjälp
- Det måste finnas 100-200 personer som blev vittne till det här, för de har väl fortfarande publik?
- Inspelningarna sker några veckor innan programmen sänds så detta måste ha skett i gruppspelet.
- Utbrottet är med all sannolikhet bortklippt
- Kan hela momentet ha klippts bort ur avsnittet så att man inte ens kan gå på vilka som gör garderoben mot Hanna och Jonatan?

Här är de som tävlar
Cecilia Frode & Janne Josefsson
Bea Uusma & Magnus Betnér
Johar Bendjelloul & Annika Lantz
Peter Magnusson & Christine Meltzer
Ola Söderholm & Emma Knyckare
Jonatan Unge & Hanna Hellquist
Tom Sjöstedt & Erik ”Jerka” Johansson
Emma Molin & Markus Krunegård

Jag har bara sett första avsnittet när Johar och Annika var i garderoben mot Jonatan och Hanna. Det är inget bevis men Johar åkar i alla fall upp på min misstänktlista.

Vad tror/vet ni?

Avslutningsvis vill jag säga att jag är inte intresserad av att diskutera programmet som sådant. Det finns det andra trådar till. I den här tråden kan vi väl hitta vem det var som fick utbrottet!

Mange

Funderade med på om det var Johar. Verkade tjurig hela programmet och stämmer väl in på det Meltzer och Magnusson sa.

Är det ingen som har någon info om detta? Någon här inne måste väl ha varit där och sett det hela!
Citera
2023-09-11, 11:44
Medlem
Fan vad sexig Emma är i dagens avsnitt. Gillar den vita sminkningen
Citera
2023-09-11, 22:43
Medlem
Crapmagics avatar
Jag trodde Ronald Macdonald var en bondjävel från en sång

Varför har man tagit bort att heta stolen kom upp från abyssen i golvet
han man skurit i budget?

Varför spelade man inte in globen avsnittet i jubileums säsongen? istället

Kan ni era lesbiska sexställningar flashback? om inte annat borde ni veta det tycker redaktionen
Senast redigerad av Crapmagic 2023-09-11 kl. 23:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in