Flashback bygger pepparkakshus!
2023-09-14, 22:32
Medlem
Crapmagics avatar
Vad begåvat Bea att förväxla Hans Krunack med Claes Månsson & Magnus protesterar inte över att hans komikerkollega blivit degraderad

Varför kan ni inte Mia på Grötö?

Nej man bli inte såsig på Atarax, veklingar
Senast redigerad av Crapmagic 2023-09-14 kl. 22:59.
Citera
2023-09-14, 22:40
Medlem
Nya inslaget "AA-mötet" var rätt segt.
Måste man hitta på en massa möten, garderober och mexikanska skjutningar för att dra ut på tiden?
Citera
2023-09-14, 22:48
Medlem
Crapmagics avatar
Betaclain (stavning) ganska enkelt, Betain är väl en förläggning av BetaNin

Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Nya inslaget "AA-mötet" var rätt segt.
Måste man hitta på en massa möten, garderober och mexikanska skjutningar för att dra ut på tiden?
Det vart inte trams av det, men det vart trans av det, Magnus råkar svara "Hej jag heter Magnus och jag är Maj" ("Jaså inte i Maj" för att citera Jönnsonligan Dyker upp igen")

Vilken kul tillfällighet att just en man kunde det svaret!
"Hej jag heter Annika & jag är en koltrast" så det var ju en drift med identitetspolitiken

Och vilken vansinnig slump att redaktionen ville göra reklam för Sandro Scocco som råkar har räknat precis rätt på invandringen kan MAN? tycka, google är din vän

Kul att se Hjulström dock men jag lider med honom att han måste upprepa en och samma fras,
och kul att du insett nantes att det är såhär dom hållit på hela tiden med nya moment, det här var dock lite mer varierat och roligare än alla andra bleka kopior av järnridån

Murhaf = Det är inte propagerande folkbildning man sysslar med
Senast redigerad av Crapmagic 2023-09-14 kl. 23:37.
Citera
2023-09-14, 23:17
Moderator
Dr Kings avatar
Jag var i veckan och tittade på inspelningen av ett avsnitt i grupp 2 mellan Olof och Ebba och Lina och Kristoffer. Under kallpratet inför matchen sa Fredrik till Lina: ”Du och Olof dejtade ju under en period”. Lina blev då alldeles röd i ansiktet och skrek ”klipp, klipp, klipp”. Fredrik avbröt sig då och sa att de inte skulle prata mer om det så det lär inte komma med i sändningen.

Tydligen finns där en historia som Lina helst vill glömma.

Under matchen framgick också vilka som kom etta, tvåa och fyra i grupp 1 nämligen:

Citera
2023-09-14, 23:49
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Jag var i veckan och tittade på inspelningen av ett avsnitt i grupp 2 mellan Olof och Ebba och Lina och Kristoffer. Under kallpratet inför matchen sa Fredrik till Lina: ”Du och Olof dejtade ju under en period”. Lina blev då alldeles röd i ansiktet och skrek ”klipp, klipp, klipp”. Fredrik avbröt sig då och sa att de inte skulle prata mer om det så det lär inte komma med i sändningen.

Bra att du tar en för laget och ser till så att storyn sprids ut i etern! Stackars Lina, trodde säkert att det där skulle stanna innanför tv-husets väggar.

Lina, om du läser här, så ska du veta att din och Olofs flört inte är någonting att skämmas över. Vilket otroligt sexigt par ni hade varit.

Citat:
Under matchen framgick också vilka som kom etta, tvåa och fyra i grupp 1 nämligen:

Fan, hjärnan gick på autopilot - tryckte på spoilern utan att reflektera över vad som gömde sig på andra sidan. Aja. Den där...
Senast redigerad av peterZiipen 2023-09-15 kl. 00:10.
Citera
2023-09-15, 00:47
Medlem
Citat:

Framkom det något om hur det hittills gått i matcherna i grupp 2?
Citera
2023-09-15, 01:41
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:

Är inte Olof gift?
Citera
2023-09-15, 03:07
Medlem
Fan vad tråkigt det har blivit, man tvingar sig igenom skiten bara för att man sett alla andra säsonger.
Citera
2023-09-15, 07:21
Medlem
Steff83s avatar
Stämmer tabellen och resultaten på hemsidan och uppdateras den regelbundet? Eller är det samma mongo/mongon skött det senaste åren?
Citera
2023-09-15, 07:59
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelloD0ngy
Framkom det något om hur det hittills gått i matcherna i grupp 2?
Jo gällande resultat i grupp 2 framgick det att efter matchen jag såg hade
Citera
2023-09-15, 08:00
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Är inte Olof gift?
Han är gift ja men flörten med Lina skedde för ett antal år sedan när han var singel.
Citera
2023-09-15, 10:51
Medlem
Citat:
Jo gällande resultat i grupp 2 framgick det att efter matchen jag såg hade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem