Flashback bygger pepparkakshus!
2023-10-05, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
När nyheten väl kommer om att Alla mot Alla ska läggas ner, så måste vi ha en liten Flashbacks AmA Awards här i tråden - där vi röstar fram både de sämsta och vassaste deltagarna genom alla säsonger. Lär bli en tight bottenfight mellan Janne, Liza Morberg, Sarah Sjöström, Karin Laserow m.fl.

Det borde vi absolut göra. Var dock inte Staffan Lindeborg ännu sämre än Sarah Sjöström? Sarah må ha varit svar men hon ursäktas ändå av att hon är idrottare och ung. Lindeborg däremot kom väl dessutom in med en jävla svansföring också men var helt bottenlöst usel om jag inte minns fel. Samt riktigt torr också.

Sedan är ju Svennis kanske den absolut sämsta men idrottsprofiler har jag överlag inte så höga förväntningar på.
Citera
2023-10-05, 02:42
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Ja, Janne måste väl ändå vara den sämsta deltagaren som har varit med? Känns som Cecilia ensam drar in de ytterst få poäng de tar. Och de borde ha lärt sig nu att det inte är någon idé att låta Janne ta UP även om det är ett ämne som borde passa honom.

Svennis var väl sämre, hur nu det är möjligt.
Citera
2023-10-05, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Kabyss för i helvette! dom envisas med mässen

"Kabyss, även byssa, är köket på ett fartyg eller flygplan"

Öh, frågan gällde var man intar maten på ett fartyg, inte var man tillreder den.
Citera
2023-10-05, 23:00
Medlem
Crapmagics avatar
Tänker du samma sak som jag B1, jag tror det B2, det är fistfucking tajm

Vilka jävla skitflikar F&F valt ut till sin webbsurfing, alla var okända, det sa allt om dem själva

Det går inte att göra en såndär Under Pressure där det inte är tydligt att nu slutar en låt och en annan tar vid, det blev bara en kackafoni, samma låt borde repeterats fram och tillbaka tills deltagaren sa pass! och sedan låtbyte, men så uppfattade jag inte att det var

Nu har kanal 5 play tagit bort reklamen från sina utsändningar, ganska välkommet
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-05 kl. 23:58.
Citera
2023-10-06, 12:45
Medlem
Citat:

Det går inte att göra en såndär Under Pressure där det inte är tydligt att nu slutar en låt och en annan tar vid, det blev bara en kackafoni, samma låt borde repeterats fram och tillbaka tills deltagaren sa pass! och sedan låtbyte, men så uppfattade jag inte att det var

Vad menar du? Låten byttes ju när deltagarna antingen sa pass eller svarade rätt/fel
Citera
2023-10-06, 23:17
Medlem
_killahs avatar
Citat:
Vilka jävla skitflikar F&F valt ut till sin webbsurfing, alla var okända, det sa allt om dem själva

Nu har kanal 5 play tagit bort reklamen från sina utsändningar, ganska välkommet

Allabolag och Zalando var lätta.
Citera
2023-10-07, 17:42
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nugget12345
Vad menar du? Låten byttes ju när deltagarna antingen sa pass eller svarade rätt/fel

Ja, men de byttes även om låten tagit slut innan deltagaren svarat, så det kunde vara svårt att veta vilken signatur man lyssnade på
Citera
2023-10-08, 02:12
Medlem
shinystars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tempmail2
Funderar alltid på knullaura bland paren, brukar vara några varje säsong.. nu är väl många upptagna men har inte hindrat förr. Emma och Markus hade väl kunnat ha ihop det? Flamsigt och tramsigt, Emma är väl relativt nyskild? Samma sak med betnér och uusma, men han har väl en betydligt yngre sambo hemma? Särskilt fruntimmer som ofta blivit flamsiga runt sina medtävlare genom åren, Åsa linderborg, Ebba witt brattström, Maria Wetterstrand, Karin pettersson m.fl.

Bea och Magnus tveklöst.
Citera
2023-10-08, 12:48
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nugget12345
jag hörde inte att dom sa pass, utan snarare mötte det med tystnad eller svammel, sedan övergick det i nästa låt automatiskt, så upplevde jag det iaf men det kanske inte är sant
Citera
2023-10-09, 23:19
Medlem
Crapmagics avatar
Tycker ni? att Filip är en rättvis domare tråden

Sedan försöker han komma runt det genom att vädja
"Jag känner mig som ett as"
kan det hänga ihop med att du är ett as? nej? , men dom vågar ju inte säga det han behöver
höra för att ändra sitt skrattretande nagelfarande domarskap
Citera
2023-10-09, 23:46
Medlem
Majavas avatar
Kamel-frågan var ännu en i mängden av slamkrypare bland idiotfrågorna... kameler kan ha både en och två pucklar; dels baktrisk kamel som har två och dels arabisk som har en. Arabisk kamel kallas också dromedar
Citera
2023-10-09, 23:51
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majava
Kamel-frågan var ännu en i mängden av slamkrypare bland idiotfrågorna... kameler kan ha både en och två pucklar; dels baktrisk kamel som har två och dels arabisk som har en. Arabisk kamel kallas också dromedar
Nu har du fått stila med orden men man kan också förenkla det och kalla både dromedar och kamel för ett kameldjur, där dromedar har 1 puckel och kamel har 2 pucklar, och Svenne Hedlund hade 3 pucklar, ganska basik faktiskt så det var ingen slamkrypare

Jag skrattade åt Hanna hur hon återigen sabbade för Jonathan i sina minnes-nycker

När ska? barnen bidra med fler gissningar och blotta sin okunskap vid barnbordet

Smygreklam för snygga kvinnliga fotbollspelare, jo jag tackar
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-09 kl. 23:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in