2023-10-18, 11:46
Medlem
Bret-Harts avatar
ja han var skapligt butthurt i senaste videon, om andra som har familj och jobba kan ha både content på Youtube och familjeliv samt familj så varför skulle inte han kunna ha det? Få kan leva på Youtube och det är gratis att titta och frivilligt att sponsra om man vill, att tjura som en liten unge är ingen bra taktik hur som helst
Citera
2023-10-19, 19:30
Medlem
sv3rigegatiss avatar
Vad blir det nu då? Leva på bidrag? Råna eller gruppvåldta? Jag tittade på hans senaste videon och det var fan droppen. Jag kommer inte köpa hans jävla bok även om jag hade plannerat att göra så. Han kan göra Sverige en tjänst och sticka tillbaka till Bosnien
Citera
2023-10-19, 23:49
Medlem
Frewibs avatar
Ingen är skyldig dig pengar, blatten.
Citera
2023-10-28, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melker9889
Så han raderade alltså alla videor/gjorde dem privata eftersom människor inte betalar han tillräckligt eller har jag uppfattat det helt fel?

Förstår att bli skuggbannad så hårt som han är riktigt segt, även för oss andra som vill att hans budskap ska nå massorna. Men kom igen..

Citat:
Ursprungligen postat av careonpvp
Jo, jag tror inte att han kommer vinna över folk med den videon direkt.

Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
ja han var skapligt butthurt i senaste videon, om andra som har familj och jobba kan ha både content på Youtube och familjeliv samt familj så varför skulle inte han kunna ha det? Få kan leva på Youtube och det är gratis att titta och frivilligt att sponsra om man vill, att tjura som en liten unge är ingen bra taktik hur som helst

Han har dock en poäng i att man borde supporta de som man tycker gör skillnad.

Folk som inte springer statsmedias ärenden kan inte leva på luft och vatten.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2023-10-28 kl. 08:54.
Citera
2023-10-29, 10:44
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart

Blattens USP var lite nydanande 2016 men nu har konceptet kopierats av minst 50 andra youtubers-twittrare-poddare som gör det mycket bättre. Hejdå blatten, du behövs inte längre.
Citera
2023-11-05, 09:57
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Det handlar inte om pengar” säger han nu samtidigt som han informerar om att han kommer att göra alla sina videos synliga för dom som donerar..
Vilken liten donation som helst räknas

Först Arga snattaren… och nu ”Arga homosexuella butthurta fittan”, var är vår värld på väg…
Citera
2023-11-05, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Snubben dricker ju vansinniga mängder, men ni tycker att det är rökat som är boven?

Tycker ni gått off topic i tråden.

Ni kan ju testa dricka varje dag i 5 år, sen röka varje dag i 5 år och se resultatet.
Går inte ens att jämföra cannabis med skadliga alkohol.

Men men, nu är väl jag en sån där "sektmänniska".

Ni borde fråga folk i vården och psykiatrin för att få en nyanserad bild kring alkohol och cannabis.

Sen är det väl inte konstigt att han är deppig då hela hans existens verkar gå ut på att lyfta knasigheter i Sverige. Då har han en evighetsuppgift. Till och med här i tråden är nu dårar med er alkoholsuktande nedvärderande syn på cannabis.

Nyfrälsta blir ju folk på nästan alla droger som dom gillar. Men rent krasst så är cannabis den mildare av drogerna vi har i samhället oavsett vad era psykospolare säger.

Räcker att snacka med dom i vården för att höra de överdrivna mängderna alkoholrelaterade skador dom har att göra med.

Finns få droger som är så farliga som just alkohol.
Du kan dö av avtändningen. Psykoser. Hallisar.
Det är väldigt beroendeframkallande.

Nu gör du det utan att förstå att du gör det. Typiskt cannabismissbrukare.

Citat:
Ni är bara oinformerade. Räcker för fan att supa två veckor och röka två veckor och jämföra.

Skillnaden är att det är mest omgivningen som märker problemet med att du röker två veckor medans du själv är omedveten. Att vara dum är som att vara död, det är omgivningen som lider, inte du.

Cannabisrökare är i allmänhet deprimerande all tid förutom när de är stenade, men de fattar inte det själva utan tror korkat nog att cannabis gör dem lyckligare eftersom de mår bättre efter en rök. I verkligheten gör cannabis dem deprimerande. Cannabis fungerar endast positivt när man röker sporadiskt, inte ens så ofta som 1 gång i veckan.

Sluta rök under ett år. Du kommer bli förvånad över hur mycket det påverkar dig, och det är inte förrän efter ca ett halvår som hjärnan repat sig ordentligt.
Citera
2023-11-05, 14:15
Medlem
Bret-Harts avatar
Kollar senaste videon...Skaffa ett riktigt jobb och tack för den här tiden, Youtube är gratis att titta på, just saying
Citera
2023-11-05, 15:03
Medlem
Libertarismuss avatar
Nu verkar han lägga ner.

Jag är kanske en av få som aldrig såg hans "briljans" till att börja med. Om ni frågar mig så berodde hans tidiga framgångar på att han diskuterade ett tabubelagt ämne (invandringsfrågan) öppet på Youtube när ingen annan svensk Youtube-kanal vågade göra det. Han hade helt enkelt monopol på invandringsfrågan, iaf online, under en kort period, och då är det inte konstigt om man får många visningar. Men idag finns det så många andra svenska Youtube-kanaler som pratar om samma sak: Riks, Allard, Sista Måltiden, Jönsson, Modiri, Sd osv.

Jag köper heller inte teorin om att han blev shadow-bannad eller att hans videos inte dök upp i följarnas flöde. Han var helt enkelt undermålig. Dessutom hjälpte ju knappast hans alkoholmissbruk kvaliteten på hans videos, utan gjorde endast att de fick en mörk och dyster ton. Vem fan vill se någon sitta i ett mörkt rum, rapandes på Swedish Elk Brew? Sjukt ofräscht och patetiskt.

Men samtidigt är killen inte dum, han har kapacitet till att skaffa sig ett ordentligt arbete eller lukrativ karriär inom något annat område. Tyvärr verkar han för bitter för att ens försöka. Men hoppas han repar sig, tar tag i sina missbruk och börjar leva livet igen.
Citera
2023-11-05, 22:33
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Nu gör du det utan att förstå att du gör det. Typiskt cannabismissbrukare.

Skillnaden är att det är mest omgivningen som märker problemet med att du röker två veckor medans du själv är omedveten. Att vara dum är som att vara död, det är omgivningen som lider, inte du.

Cannabisrökare är i allmänhet deprimerande all tid förutom när de är stenade, men de fattar inte det själva utan tror korkat nog att cannabis gör dem lyckligare eftersom de mår bättre efter en rök. I verkligheten gör cannabis dem deprimerande. Cannabis fungerar endast positivt när man röker sporadiskt, inte ens så ofta som 1 gång i veckan.

Sluta rök under ett år. Du kommer bli förvånad över hur mycket det påverkar dig, och det är inte förrän efter ca ett halvår som hjärnan repat sig ordentligt.

Haha jag har faktiskt gett upp rökat nu. Behöver koncentrera mig mer i min karriär. Men alkohol är utan tvekan flerfaldigt mer skadligt än cb. Finns inga tvivel om det!
Citera
2023-11-06, 08:59
Medlem
HeroicDozes avatar
Kan han utvisas?
Citera
2023-11-06, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroicDoze
Kan han utvisas?

Han har väl sagt i nån video att han kom till Sverige redan på 90-talet, så med allra största sannolikhet uppbär han svenskt medborgarskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in