2023-10-19, 22:46
Medlem
Det blir alltså en finalrepris i kvarten i år, antagligen.
Kul att Jonatan pikade Johar ett par gånger. Det stärker väl testen att det var just Johar som spårade i garderoben, som Jonatan poddberättade om förut (men det är väl bara spekulation, och har inte framkommit nånstans?).
Citera
2023-10-19, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erimsund
Kul att Jonatan pikade Johar ett par gånger. Det stärker väl testen att det var just Johar som spårade i garderoben, som Jonatan poddberättade om förut (men det är väl bara spekulation, och har inte framkommit nånstans?).

Jo det har jag hört Fredrik bekräfta när jag satt i publiken för inte så länge sen
Citera
2023-10-19, 23:05
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flippwr
Ordningsfråga! Förrut släppte de veckans avsnitt på söndag kvällar! Är det ändrat?

Ja tyvärr. Helt kasst.
Citera
2023-10-19, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nugget12345
Jo det har jag hört Fredrik bekräfta när jag satt i publiken för inte så länge sen
Kul, tack för bekräftelsen! Berättade Fredrik nåt mer om incidenten?

EDIT: Ursäkta, hittade nu själv ditt tidigare inlägg: "Var på inspelningen idag och då körde Erik och Lotta garderoben mot Blix och Jennifer, då sa Fredrik något i stil med 'ni kan ha dörrarna öppna nu så slipper vi ett Johar-utbrott' Så Johar var det allt, vet dock inget om händelseförloppet."
Citera
2023-10-20, 11:59
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Kul, tack för bekräftelsen! Berättade Fredrik nåt mer om incidenten?

EDIT: Ursäkta, hittade nu själv ditt tidigare inlägg: "Var på inspelningen idag och då körde Erik och Lotta garderoben mot Blix och Jennifer, då sa Fredrik något i stil med 'ni kan ha dörrarna öppna nu så slipper vi ett Johar-utbrott' Så Johar var det allt, vet dock inget om händelseförloppet."

Är gaaaaaanska säker på att Jonatan berättar om det i Della Sport från 17 augusti (att döma av avsnittsbeskrivningarna). Det var en rolig anekdot så värd att leta upp om
Citera
2023-10-20, 13:02
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Är gaaaaaanska säker på att Jonatan berättar om det i Della Sport från 17 augusti (att döma av avsnittsbeskrivningarna). Det var en rolig anekdot så värd att leta upp om
Snyggt! Fan, var värre än jag hade föreställt mig. Varför ville han börja slåss pga klaustrofobi? Himla synd att detta klipptes bort. Låter nästan värre än Janne vs. Bojan.
Laddade upp biten där Unge berättare om händelsen så man slipper leta.

Klippet:
https://streamable.com/jnwhz3
Citera
2023-10-21, 12:31
Medlem
I denna säsong deltar Emma Knyckare i par med Ola Söderholm. Inte trodde jag att den tjejen hade så dåligt omdöme. Har ni sett hennes fruktansvärt fula tatueringar? Och inte har hon förstånd att dölja dem heller. Hon uppträder alltid i kortärmat.
Citera
2023-10-21, 14:50
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Det blir alltså en finalrepris i kvarten i år, antagligen.

Jag undrar hur allvarlig den spårningen var. Känns inte som att Johar är så vild av sig. Säkert en liten grej som fått gigantiska proportioner.
Citera
2023-10-23, 12:42
Medlem
Jag har märkt att det ämne som handlar om Joel spira har återanvänts dom senaste 5 avsnitten. Har ingen annan tänkt på det?
Citera
2023-10-23, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citrouz
Jag har märkt att det ämne som handlar om Joel spira har återanvänts dom senaste 5 avsnitten. Har ingen annan tänkt på det?

Det är väl det som ska vara det "roliga"
Citera
2023-10-24, 00:15
Medlem
nickeh84s avatar
"Är arnold schwarznegger ond eller god som the terminator?"

I den första filmen är han ond, men i Terminator 2 god? Någon mer som tänkte på detta?
Citera
2023-10-24, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
"Är arnold schwarznegger ond eller god som the terminator?"

I den första filmen är han ond, men i Terminator 2 god? Någon mer som tänkte på detta?

Fast nu gällde det året 1985 och således Terminator 1, som väl hade Sverigepremiär då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in