Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-22, 14:08
Medlem
colis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Okand1236
Förlåt men ska en familj behöva lägga upp bevis för små luffare här på Flashback hahaha fortsätt leta vidare bevis du än att göra något roligt me dina nära och kära snart kanske de e din mamma som ligger i koma. Skrattar du då?

INGEN hade brytt sig om bevis eller underlag för om familjens historia om Felicia var korrekt eller ej - om familjen inte hade använt denna berättelse för att kanske lura av folk en miljon kronor.
Senast redigerad av coli 2023-10-22 kl. 14:16.
Citera
2023-10-22, 14:19
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Varför säger du ni? Jag är en person och ja gå till botten me de ingen fkn bryr sig ditt jävla troll

Nu är det så att det finns ett stort antal svenskar som bryr sig. Hjälpsamma svenskar har donerat drygt en miljon kronor vilseledda med oriktiga uppgifter från en ohederlig familj som döljt sin dotters bristande vandel.
Citera
2023-10-22, 14:21
Medlem
Citat:
Förlåt men ska en familj behöva lägga upp bevis för små luffare här på Flashback hahaha fortsätt leta vidare bevis du än att göra något roligt me dina nära och kära snart kanske de e din mamma som ligger i koma. Skrattar du då?

Du fattar inte att alla spekulationer hade slutat för längesedan om de bara lagt upp bevis? Familjen Cedergren har sig själva att skylla för hur de hanterar situationen. Inga bevis = fortsatt gräv i ämnet.
Citera
2023-10-22, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaoLaowei
Är orsaken till kostnader, crowfunding, uteblivet ambulansflyg mm. att hennes olycka helt enkelt utesluter stöd från försäkringsbolagen?

Ja det är högst sannolikt. Jag hänger upp mig på historien att pojkvännen ringde sin mamma som sedan messade Felicias mamma.

Den kriminelle pojkvännen har säkert en större roll i orsaken än som framkommit. Kan tänka mig dessa inkl din teori..

- Överdos på droger
- Misshandel från pojkvän eller ex vis langare
- Sexakt som gått överstyr

Inget av detta vill familjen skylta med. Kan förstås vara så att familjen blivit vilseledda av pojkvännen men det vore för otroligt.
Citera
2023-10-22, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gojiira
Precis är man inte uppmärksam så ligger en olycka väldigt nära.

Jo. Det är nog även familjen medveten om och sett det som en bra ursäkt för att skapa en inslaming.

Lite märkligt då bara att man inte har några belägg för att själva olyckan har inträffat. Utan tvärtom poliser och sjukhus som dementerar den….
Citera
2023-10-22, 14:27
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Jag känner tjejen. Kan bara säga att vissa av er är helt sjuka i huvet. Jag har sätt med mina egna ögon att hon ligger i respirator och allt! Sluta spekulera mer det som hänt är en olycka men utöver det kan jag inte säga mer. Ni får vänta tills allt e utrett och klart. Dessutom är Felicias värden inte bra just nu så att ha pratat som ni gör om en döende person är absurt. Hoppas ni mår bra i er själva att fkn hata på en person som ligger döende och förmodligen ej Kmr vakna. Fy fan sök hjälp alla här tänk om de va eran dotter.

Har du varit på IVA? Eller på flygplanet eller i ambulansen.

Obehöriga slängs ut direkt. Så sluta med ditt skitsnack.
Citera
2023-10-22, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tashkent
Ja det är högst sannolikt. Jag hänger upp mig på historien att pojkvännen ringde sin mamma som sedan messade Felicias mamma.

Den kriminelle pojkvännen har säkert en större roll i orsaken än som framkommit. Kan tänka mig dessa inkl din teori..

- Överdos på droger

Inget av detta vill familjen skylta med. Kan förstås vara så att familjen blivit vilseledda av pojkvännen men det vore för otroligt.

Och var håller pojkvännen hus nu?
Är det nåt brott begånget så borde väl polisen i Sverige bli inblandad? Eller hur funkar sånt?
Citera
2023-10-22, 14:28
Medlem
Bilden på Karolinska som familjen Cedergren lagt upp kommer från Google och KIs hemsida
https://www.karolinska.se/om-oss/cen...tetssjukhuset/

Om de nu var där, varför inte ta en egen bild? Bilden från flygplanet lär också komma från Google.
Citera
2023-10-22, 14:35
Medlem
rimpoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tashkent

- Överdos på droger

Jag har hela tiden haft fel.
Alltid trott att pojkvännen tog kontakt med Felicias mamma men det var pojkvännens mamma som tog kontakt med Felicias Mamma. Konstigt!
"Mamma Susanna Cedergren hemma i Sverige fick veta när pojkvännens mamma kontaktade henne på Messenger."
https://www.expressen.se/nyheter/fel...amiljens-kamp/

Samtidigit säger ni att det inte regnade men här står det 0,1 mm.
https://en.climate-data.org/asia/tha.../t/october-10/
Senast redigerad av rimpoa 2023-10-22 kl. 14:38.
Citera
2023-10-22, 14:49
Medlem
Nnics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rimpoa
Det du visar är medelvärden för väder i oktober. I samlat mellan 1999 och 2019.
Citera
2023-10-22, 14:49
Medlem
stayboosteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rimpoa
Jag har hela tiden haft fel.
Alltid trott att pojkvännen tog kontakt med Felicias mamma men det var pojkvännens mamma som tog kontakt med Felicias Mamma. Konstigt!
"Mamma Susanna Cedergren hemma i Sverige fick veta när pojkvännens mamma kontaktade henne på Messenger."
https://www.expressen.se/nyheter/fel...amiljens-kamp/

Angående regnet:

Citat:
Ursprungligen postat av SosseIslamism
Time and Date: Past Weather in Ko Samui — Graph
Ko Samui Weather History for 8 October 2023

01:00 26 °C Passing clouds
04:00 26 °C Overcast
07:00 26 °C Fog
10:00 29 °C Partly sunny
13:00 32 °C Partly sunny
16:00 30 °C Fog
19:00 26 °C Passing clouds
22:00 26 °C Fog
Citera
2023-10-22, 14:52
Medlem
Att åka utan försäkring o utsätta sig genom att köra moppe i den ökända livsfarliga trafiken är otroligt dumdristigt
Känner flera som råkat ut för samma sak men de hade bara tur som inte blev allvarligt skadades den här stackars flickan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in