Citat:
Ursprungligen postat av
IWannaBeAdored
Att bögen med de jobbiga grimasernas tävlingspartner säger "jag kan inte hitta ett enda problem med dem" ang. Harry och Meghan säger fan allt man behöver veta om henne.
Han verkar vara lätt inbillningsjuk i att dra saker till sina egna intressens spets, han säger att han känner att det är HBTQ-frågor
och trans när han ser en bild på Elsa i från Frost i en klänning, han avmaskuliniserar en hel grupp helt fördomsfullt!, vad tycker ni tjejer? vill ni dela ert intresse för klänningar med
bögare?
Fast jag håller med i sak, Elsa från Frost ser ut som en transa, fast det är jag som ska säga det och inte Henrik
Citat:
Ursprungligen postat av
Joe Blow
En av de få återstående orsakerna till att jag tittar på AMA är den väna och charmigt pryda Ebbas vackra gestalt. Jag byter nu kanal så fort hon är med. Det är hemskt att se henne i den senaste säsongen med groteskt svartsminkade ögon..
Hur vill du kommentera kvällens ögonsminkning på Ebba, den här var möjligt ännu snyggare med bara halva ögat markerad, var på horskalan hamnar hon?
Mycket erotiskt läppstift, det är Loll från systrarna Lell och Susse(spensoar)
I vilket hav ligger Samoa, hur många hav med ordet hav finns det att välja på?
Stilla havet är det första alla tänker på, inte Adriatiska eller Sargasso.
Man hör på Ebbas röst att hon chansade
Kompisarna från Rädda våtmarkernas bortforsling skaver fortfarande hos red, man gillar inte Jan Emanuelle
av ytterligare ett skäl!