2023-11-11, 11:36
Medlem
Att Appelqvist kan kalla Weidmo Uvell för dåre utan att det klipps bort går utanpå det mesta. Man sitter till slut bara och skrattar. Att betydligt extremare psykfall på andra kanten regelbundet tävlar i programmet tycks inte vara nåt problem.

Sen kanske jag inte hänger med i svängarna längre men betraktas KD som ett populistparti numer?
Citera
2023-11-11, 11:37
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Har Henke Larsson kunnat EN ENDA fråga den här säsongen? Man undrar nästan vad som är lagrat i hans hjärnbank - den måste ju vara fylld med någon form av information och kunskap(?) Så fort Wikingsson börjar läsa frågorna ser man hur Henke ger upp och zonar ut. Total kortslutning.

Är det språk och fotbollskunskap som är hans niche?

Henrik Johnsson hade lätt kunnat ta sig till slutspel med en vassare partner.

man undrar ju hur de tänkte när de tog in sveriges minst karismatiske fotbollsspelare genom alla tider. stendum därtill.
Citera
2023-11-11, 11:46
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Att Appelqvist kan kalla Weidmo Uvell för dåre utan att det klipps bort går utanpå det mesta. Man sitter till slut bara och skrattar. Att betydligt extremare psykfall på andra kanten regelbundet tävlar i programmet tycks inte vara nåt problem.

Sen kanske jag inte hänger med i svängarna längre men betraktas KD som ett populistparti numer?
Minns det som igår när den självutnämnda stjärnresearchern Uvell i en tweet gick till anfall mot kommunismen och Löfven, där hon laddade upp en bild på Kermit the Frog i ett Gulagläger. Om det inte är dårskap så vet jag inte vad.
Citera
2023-11-11, 13:21
Medlem
drinksareonmes avatar
Henrik har ju inte ens kunnat fotbollsfrågorna
Citera
2023-11-13, 20:26
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Att bögen med de jobbiga grimasernas tävlingspartner säger "jag kan inte hitta ett enda problem med dem" ang. Harry och Meghan säger fan allt man behöver veta om henne.
Citera
2023-11-13, 22:26
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Att bögen med de jobbiga grimasernas tävlingspartner säger "jag kan inte hitta ett enda problem med dem" ang. Harry och Meghan säger fan allt man behöver veta om henne.
Han verkar vara lätt inbillningsjuk i att dra saker till sina egna intressens spets, han säger att han känner att det är HBTQ-frågor och trans när han ser en bild på Elsa i från Frost i en klänning, han avmaskuliniserar en hel grupp helt fördomsfullt!, vad tycker ni tjejer? vill ni dela ert intresse för klänningar med bögare?
Fast jag håller med i sak, Elsa från Frost ser ut som en transa, fast det är jag som ska säga det och inte Henrik

Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
En av de få återstående orsakerna till att jag tittar på AMA är den väna och charmigt pryda Ebbas vackra gestalt. Jag byter nu kanal så fort hon är med. Det är hemskt att se henne i den senaste säsongen med groteskt svartsminkade ögon..
Hur vill du kommentera kvällens ögonsminkning på Ebba, den här var möjligt ännu snyggare med bara halva ögat markerad, var på horskalan hamnar hon?

Mycket erotiskt läppstift, det är Loll från systrarna Lell och Susse(spensoar)

I vilket hav ligger Samoa, hur många hav med ordet hav finns det att välja på?
Stilla havet är det första alla tänker på, inte Adriatiska eller Sargasso.
Man hör på Ebbas röst att hon chansade

Kompisarna från Rädda våtmarkernas bortforsling skaver fortfarande hos red, man gillar inte Jan Emanuelle
av ytterligare ett skäl!
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-13 kl. 22:52.
Citera
2023-11-13, 23:01
Medlem
Det är 2 tävlande som Filip hela tiden är svinig mot, Olof Lundh och Jerka Johansson, resten slickar han i röven hela tiden.
Citera
2023-11-13, 23:06
Moderator
Dr Kings avatar
Henrik Torehammars minspel i Under Pressure när det såg ut som att allt låste sig och han fick en panikattack var verkligen obetalbart
Hans irriterande clownbeteende är omöjligt att gilla och man har svårt att inte var lite skadeglad när han misslyckas
Citera
2023-11-13, 23:12
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Han verkar vara lätt inbillningsjuk i att dra saker till sina egna intressens spets, han säger att han känner att det är HBTQ-frågor och trans när han ser en bild på Elsa i från Frost i en klänning, han avmaskuliniserar en hel grupp helt fördomsfullt!, vad tycker ni tjejer? vill ni dela ert intresse för klänningar med bögare?
Fast jag håller med i sak, Elsa från Frost ser ut som en transa, fast det är jag som ska säga det och inte Henrik
Han är jobbig men jag syftade inte på honom, syftade på hans medtävlande. Kan inte namnet på typ hälften i programmet. Men poängen är att om man tycker att man inte kan hitta ett enda problem med Meghan Markle eller Harry som hon sa är man fan störd.
Citera
2023-11-13, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallalingen
Det är 2 tävlande som Filip hela tiden är svinig mot, Olof Lundh och Jerka Johansson, resten slickar han i röven hela tiden.

Ja det börjar gå till överdrift. Som ikväll när Olof och Ebba inte ens fick läsa igenom frågorna innan han började påpeka att de hade tänkt för länge.
Citera
2023-11-13, 23:41
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Ja det börjar gå till överdrift. Som ikväll när Olof och Ebba inte ens fick läsa igenom frågorna innan han började påpeka att de hade tänkt för länge.

Han skämtade! Han tycker ju det är kul att de får damp och aldrig begriper när han driver med dom.
Citera
2023-11-13, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Han skämtade! Han tycker ju det är kul att de får damp och aldrig begriper när han driver med dom.
Synd att han har den typen av humor som vill skapa dålig stämning, nä jag ser han som en översittare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in