Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-07, 07:24
  #5221
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Men inte dåligt att ha så bra ställt ekonomiskt trots dina beskrivningar
Med den draghjälpen denna familj får av media så är det inte svårt att bli rik. Kunde lika gärna varit Anna Book som varit där PE är nu om hon fått samma draghjälp. Hon är samma WT som PW. Skillnaden ligger i hur de blir behandlade av media.
Citera
2023-12-07, 07:31
  #5222
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det tycker jag alla alla kändisar har utrymme att göra, att bete sig illa, så länge de har ’den rätta värdegrunden’.
Pernilla antog ’bimbo-rollen’ och slipper därmed ta ställning och blir med det behaglig att ha å göra med för medierna.
Det är ett smart drag i sig, ett sätt att säkra jobben.

Nu tillhör de kändiseliten vad som än tycks om det.

Personligen så tycker ju inte jag att kändiseliten är speciellt ’fint’, vem det än är som ingår i det.
Jag påstår inte att kändiseliten är någonting "fint" utan menar på att de som flaschar dyra märken anses tillhöra det "fina folket". Trots att hon fyller garderoben med dyra väskmärken så är hon fortfarande denna snuskiga person som sitter och skrattspottar ut över matbordet när hon blev bjuden på brunch av Petter Stordalen, som sitter och skryter över att hon knullat med 2 stycken under let's dance osv. Hon är grisig, kan inte uppföra sig, har inget filter. Pinsam människa.
Citera
2023-12-07, 07:35
  #5223
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Jag påstår inte att kändiseliten är någonting "fint" utan menar på att de som flaschar dyra märken anses tillhöra det "fina folket". Trots att hon fyller garderoben med dyra väskmärken så är hon fortfarande denna snuskiga person som sitter och skrattspottar ut över matbordet när hon blev bjuden på brunch av Petter Stordalen, som sitter och skryter över att hon knullat med 2 stycken under let's dance osv. Hon är grisig, kan inte uppföra sig, har inget filter. Pinsam människa.
Jag förstår vad du menar, men samtidigt är det ju vad medierna vill ha.
Det säljer och PW är perfekt för rollen.
Citera
2023-12-07, 08:18
  #5224
Medlem
Det gäller "bara" det som hon själv tog med in i äktenskapet va?

Jag tänker att de lär samla på sig en hel del dyrgripar och dylikt nu under resans gång som han får halva av sen.
Citera
2023-12-07, 09:19
  #5225
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Vilken pubertal syn på giftermål du har.

Vilket felaktigt antagande du gör, jag är rätt långt ifrån pubertal och är gift och har varit det i många år. Skulle aldrig stanna kvar i ett äktenskap om kärleken tar slut. Helt off topic med.

Ont, spekulationen om hur länge ett äktenskap håller har ju inget med Pernilla och Bauer att göra utan bara från omgivningen som vill se det misslyckas. Man är gift precis så länge som man är det, inte en sekund längre.
Citera
2023-12-07, 11:54
  #5226
Medlem
Larasofts avatar
Var Perrelli där?
Citera
2023-12-07, 13:15
  #5227
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Det äktenskapet håller högst5år tyvärr

kom igen, 5 år?

haha nej, Kommer nog hålla MAX 2 år, Mark my words.
Citera
2023-12-07, 13:21
  #5228
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Grattis Pernilla till 50% mindre förmögenhet inom ett år
Äktenskapsförord?
Citera
2023-12-07, 15:05
  #5229
Medlem
Håller nog inte länge.
Citera
2023-12-07, 15:16
  #5230
Medlem
Man undrar ju lite om Niclas var där med nån köpt flamma?
Citera
2023-12-07, 15:39
  #5231
Medlem
Är ju en viss skillnad med att köpa en kvinnas kropp och penetrerar den som Paolo gjorde. Wahlgren köpte en handtralla
__________________
Senast redigerad av juttan 2023-12-07 kl. 15:44.
Citera
2023-12-07, 17:08
  #5232
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilove69
Man undrar ju lite om Niclas var där med nån köpt flamma?

Han var i kyrkan i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in