Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-10, 21:07
  #15097
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://ibb.co/j4pRvxL

Alltså, denna bild som sprids är hysteriskt roligt, ser ni vems som inte står med?

Cluee, skriv
#Voldemort

Den är ju gjord av en random tonårsstjej från Kalmar, finns inget av värde i den storyn.
Citera
2024-01-10, 21:08
  #15098
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Varför har han smeknamnet skabbe?

Hade varit kul att veta ser att många skriver det här😂

Det har han inte, det är användaren "banal" som försöker få det öknamnet att spridas men det verkar fortfarande bara vara han som använder det.
Citera
2024-01-10, 21:10
  #15099
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Yes!

Det hade förmodligen framgått i samband med att de lagt ut att han är släppt.
Så utredningen är nog i full gång.
Tingsrätten hade ingen ny info mitt på dagen idag,..så åklagaren har väl säkrat upp det som borde säkras och hävt häktningen, får se i morgon, eftersom det är lite oklart.
Hade jag varit oskyldigt anklagad, häktad och sen släppt och utredningen blivit nedlagd...hade jag meddelat det via mina "vänner"
Citera
2024-01-10, 21:11
  #15100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Varför har han smeknamnet skabbe?

Hade varit kul att veta ser att många skriver det här😂

Jag är vanligtvis mkt ödmjuk, men detta inlägg är nog ett av FBs bästa:
(FB) CHRIPPA, Christofer Berg, Jockibois bror

https://gofile.io/d/PZ8qDy
https://ibb.co/PZ5DBPW
Citera
2024-01-10, 21:11
  #15101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Den är ju gjord av en random tonårsstjej från Kalmar, finns inget av värde i den storyn.
Det är en "print" från cluees story...

#voldemort är mitt tips om ett tillägg ska övervägas🤣🤣
Citera
2024-01-10, 21:13
  #15102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Tingsrätten hade ingen ny info mitt på dagen idag,..så åklagaren har väl säkrat upp det som borde säkras och hävt häktningen, får se i morgon, eftersom det är lite oklart.
Hade jag varit oskyldigt anklagad, häktad och sen släppt och utredningen blivit nedlagd...hade jag meddelat det via mina "vänner"

Det är klart att misstankarna kvarstår, det kommer papper på det i morgon förmiddag för alla att läsa.
Citera
2024-01-10, 21:14
  #15103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är en "print" från cluees story...

#voldemort är mitt tips om ett tillägg ska övervägas🤣🤣

Nej, hon snodde bilden från cluues story och lade till några taggar. Är ju bara att kolla cluues originalstory, era nötter.
Citera
2024-01-10, 21:15
  #15104
Medlem
Lassemannen33s avatar
Nu är det bara invänta chrippas video när han spottar och försöker låte som att han i te slagit en tjej😅😅😅
Citera
2024-01-10, 21:19
  #15105
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hade det lagts ner, hade nog det framgått, om man säger som så..

Konstigt att Chrippa blev friad direkt och Linnea är dömd vid Voldemorts domstol...

Att misstankarna försvagas betyder inte att utredningen läggs ned direkt. Däremot tror jag du har helt rätt i att det hade framgått om han är släppt eftersom det gått till såsom Anjo och Den illaluktande högen med bajs gått till, dvs att Linnea bara har hittat på.

Är det ens säkert att det är Linnea som angett Chrille? Brottet ska ha skett i deras gemensamma bostad. Potentiellt kan ju grannarna ha ringt dit polisen. Det behöver inte alls vara Linneas önskan att sätta Chrille i skiten. Hon har ju kvar alla bilder på dem på Instagram. Misshandel går under allmänt åtal, så finns det tillräckligt kan åklagaren driva det utan att målsäganden medverkar, även om det torde vara ganska så ovanligt.
Citera
2024-01-10, 21:19
  #15106
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Du som är så otroligt rationell och logisk.

Vad tror du Linnea är skyldig till?

Tack. Linnea har varit tyst så inget förtal iaf men kanske slog hon först innan mongot flippade.
Hon hade ju varit gripen om hon var nån som inte kan vara på fri fot utan att slåss eller begå andra grova brott som vanligt folk inte vill stöta på.

Vad tror du själv hon har gjort?

Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Det är just det den gör, det är ju du som motarbetat och köpt psykfallets sida. Det är även du som spenderat 5 år på flashback mot att hata och hitta på saker om Jocke. Du är nog i nivå med Linnea ändå nu när jag tänker efter.

Du skriver om en misshandlad kvinna vafan lol, spelar väl ingen roll om hon var taskig mor Chrille, ingen förtjänar våld om dom inte flippar och slåss för då ska snuten använda våld om det behövs för att gripa den som inte kan vara frisläppt för tillfället utan att slåss.. som Chrille.
Chrille kunde inte vara på fri fot utan att slåss , så han greps och fick restriktioner då han är en ledarfigur i organiserad brottslighet genom grovt förtal mot offer genom youtube.
Trots restriktioner har denna organiserade förtalsgrupp lyckats förtala ett brottsoffer vilket betyder att dom gjorde videos för att folk skulle bli arga på ofrret.. det kallas förtal när man uppmanar andra att hata en person som i det här fallet är en misshandlad 23 årig kvinna som aldrig mer kommer att kunna gå ut i Sverige pga lågbegåvat folk som blir arga på den som detta gäng förtalar.

Frågor på det?
Citera
2024-01-10, 21:19
  #15107
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Haha Flashback har verkligen svårt för fakta … han är släppt . Dom har inget på honom.. Linnea är fucked…. Ni fick inte som ni vill .. ps ta det lugnt med öknamn annars kan det bli förtal mot crippa dvs!

Så han har först suttit anhållen och efter det häktad i NIO dygn trots att de inte har något på honom? Haha
Snarare så är han släppt i väntan på åtal.
Citera
2024-01-10, 21:23
  #15108
Medlem
Lassemannen33s avatar
Haha "jag visste min bror inte kunde göra något sånt"
Även mördare går fria för att bevisningen är vag, och det betyder inte att man inte gjort det🤦‍♀️ men självklart förstår jag anhöriga som inte vill att det ska vara sant, då är det lättare att försöka anklaga en oskyldig tjej som dessutom är ett offer.

Nu ska vi se hur stolt chrippa är över anjo, skulle bli förvånad om han inte gör en video om anjos skit han hittat på och utnyttjat hans barn för pengar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in