Angående Fredriks DM så kan man notera att ett av favoritlagen har förlorat sina två första matcher
Har också tänkt tanken men de måste haft en riktigt jävla usel match om de ska torska mot Claes & Rickard?? Att laget i fråga torskar mot Erik eller Ola är en sak
Blir lite förvånad att de inte kan bättre i nya grenen där de ska kunna så många utav någonting som möjligt. Av de ggr jag sett hade jag själv inte åkt ut iaf och då är det ändå bra lag som varit med..
Det enda roliga med detta program är att betrakta Filip när Fredrik läser upp sina oändligt långa och meningslösa inledningar till frågorna. Han är så jävla uttråkad av dravlet att man tror han när som helst skall resa sig och gå för att slippa höra mer.
Jag hoppas ni noterar att skymningpyromanen är just another variant
av tidigare rond där varje lag ska rabbla upp så många man kan av nånting, och istället för
en siren som bara säger "tut" så uppstår nu en häftig mynningsflamma det viktiga
är ju att förnyelsen är försyns skull såhär jobbar dom allt oftast när en ny rond tillkommer och det känns som att säsongen har förnyat! sig för ett otränat brunöga
Inte riktigt samma när det nu är en från varannat lag som svarar. "Ping-pong" som de hade förut så kunde du samarbeta med den du tävlade med och man svarade varannat lag istället för varannan person.
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Man såg i kvällens avsnitt (Ola och Karin mot Olof och Lotta) att poängtavlorna på burarna var svarta när de körde ”gryningspyromanen”. Poängställningen när omgång 1 var klar visades sedan i bild i övre och nedre vänstra hörnet. Så de har definitivt spelat in denna del separat och sedan klippt in i programmet (åtminstone i denna match).
Ja det stämmer, jag tänkte på det också. Jag måste ha tänkt på när de visade poängen digitalt i avsnittet innan. För kollade om avsnittet innan och var samma där att släckt ner poängen i burarna men visade poången digitalt istället.
Ang. vilka som går vidare till slutspel så var det nån i tråden som skrev att Fredrik sagt i deras pod nåt om det. Kan det ha varit
Olof och Lotta som förlorade alla matcher? För visst var det så att Fredrikt sagt att ett oväntat lag sensationellt förlorade varenda match? Skulle ju vara helt galet om de förlorar mot Rickard och Claes men Olof och Lotta är 0-2 av det vi sett på TV.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2024-02-08 kl. 12:21.
Är övertygad om att han skulle kunna vinna AMA på egen hand. Det känns konstigt att Erik och Lotta inte tävlar ihop. Kemin stämmer inte i de nya lagen L&O / E&E
Ja det är väldigt modernt & hett och inte bara yta att någon klätt ut sig under klassens timme, aka
penisavundsosande feminist-dragking-humor i smartare än en arbetarklassare (borgarkänga igen)
men F&F iver att signalera till kvinnor vinner ju trots att det kan verka lite uppenbart i tittarnas ögon.
Bärgar Berra ja, eller vad som hade varit nytt däremot är om dom letat rätt på den där ÄKTA fulfeta tjejen som defakto jobbar just i maskinparker och låtit henna göra en pastisch på sig själv, istället för den ständige fulfeta kulturarbetartjejen som måste presentera nästa upprepande satir 2.0 försök
Jag noterade också för första gången Filips pålagda skratt vid ett tillfälle, där Olof ombads vara lite försiktig med Lotta, då föll han in i skrattet bara för att Fredrik skrattade
På vilket sätt signalerar de till kvinnor? Hur många kvinnor med platinablonderat hår och örhängen och läppstift jobbar på en bilskrot? Karaktären i Smartare än en arbetarklassare var därmed nyskapande. Den föreställer ju en fet kvinna som "arbetarklass" istället för den typiska bilden av en man.
Tom, My och Annika var konstig, men rätt rolig. Påminner om Killinggänget på 90-talet.
Skymningspyromanen verkar lite farlig på grund av pyrotekniken.
Angående Fredriks DM så kan man notera att ett av favoritlagen har förlorat sina två första matcher
Har också tänkt på det, men de har mött två absoluta topplag trots allt! Har otroligt svårt att se att Olof &Lotta skulle lyckas förlora mot tex Rickard &Claes!
Jag gissar att det jag som Fredrik syftade på är Magnus &Jennifer!
Vi får se!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!