Citat:
Ursprungligen postat av
Pallal
Det finns mycket jag inte förstår. Varför du frågar så är en av sakerna.
Vilken väldigt konstig slutledning du gör! Det är vad Anjo har påstått och Jocke har sagt något liknande och även utmålat sig själv som umgängesstöd. Men han har alltså fri tillgång till att träffa Lillen?
Varför ljuger Anjo och Joakim om socialens beslut? (Dom ljög ju också om att Linnea inte fick träffa barnet).
Jag lyssnar när han streamar och där säger Chrippa mest att han inte får prata om henne, men han har nekat att han inte får träffa henne alls, men inte sagt i vilken utsträckning han får träffa henne. Just nu vet jag att han kämpar för att få ha Lillen varannan vecka, för han vill ha det antingen så, eller ha henne hos sig på heltid.
Jocke och Anjo påstår att Chrippa bara får träffa henne x antal timmar och övervakat.
Chrippa hävdar att han får träffa henne hur och när han vill och att han pratar med henne varje dag på FaceTime.
Chrippa sitter också och säger och lägger ut inlägg/storys riktade till Lilltjejen om hur mycket han saknar henne osv...MEN om han nu som han själv påstår får träffa henne när och hur han vill så kan man ju undra varför han inte gör det.
Han skulle göra det när han fick åka in med polisen nu senast hävdar han ju men det var ju dagar sedan, varför har han inte gjort ett nytt försök?
Kan det vara för att han är full av skit? Att han antingen ljuger eller uppenbarligen inte alls bryr sig om sin dotter som han försöker göra snyftare om?
Varför har han vid de tillfällen han träffat henne enbart varit med någon med sig...
Och om det nu är så att det är Jocke och Anjo som kommer med sanningen i detta fall är det ju faktiskt soc som har beslutat detta av någon grund och inte Jocke.
🤷🏼🤷🏼