Citat:
Ursprungligen postat av
Svartediket
Det antydes at sporet p bukselommen kan vre fra hlen p de skoene som sto ved dusjen.
Tviler sterkt p at den som angrep henne satt igjen sine egne sko p stedet.
Som skrevet over, det br ikke vre noen heksekunst finne eieren av disse skoene.
Nrmeste kandidat er vel TH, som bor i huset. Deretter TEH, som passet hunden.
Det str at det ble funnet spor av koffein, nikotin og paracetamol.
Men ikke at det er funnet sammen med kokainet.
Apotekene selger Paracet med koffein. Nikotin er vel mest sannsynlig fra snus?
Men jo, kan vel tenkes at noen har kuttet stoffet med koffein-paracet, det gir absolutt mening.
Da er det vel ogs nrliggende tenke at den som er opphavet til kokainrestene de fant, ikke
er hyt oppe i noen kokainliga, men sannsynligvis en "festbruker".
Uansett langt fra sikkert at funnet kan relateres direkte til forsvinningen.
Mistenker nesten at denne nyheten er nok et "kjttbein" fra politiet for stagge publikum.
Jeg er veldig nysgjerrig p snnen, TEH, og uansett hva han vet. Etter hva som er skrevet her inne tidligere er han tilsynelatende kanskje ikke helt i vater? Litt rus/psykiatri inne i bildet (vet ikke om dette stemmer). Litt uklar i avhr, og selvflgelig nektet flere avhr etter at TH ble siktet.
Jeg husker ha sett hans FB og IG rett etter at det ble kjent at AEH forsvant, jeg husker reagere p flere forhold rundt IG`en hans. Mye psyko bilder og tekster. Bilder av hunden, av en krypto-dame-figur i stl, tekst med henvisning til The Mocking Bird, litt dope-like bilder, etc. kan jo bare vre veldig kunstnerisk sjel, men mye fikk meg til stusse. Akkurat som om det l skjulte budskap i bildene og tekstene
Kanskje kan en evt. henleggelse av saken mot TH medfre at man igjen kan innkalle TH og familiemedlemmene som vitner i saken. Kanskje kan det bidra til finne en lsning.?