2024-06-25, 01:33
Medlem
Blackdollkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
#432 Är det någon som vet hur dagis och förskolor gör när en gädda upptäckts? Är jag den enda som tänker tanken att han kan ha varit på mängder av barn! Gör dom en polisanmälan så polisen förhör #432 Om han har gjort något i sitt arbete. Hade jag varit förälder till ett barn på den förskolan ,då hade jag varit lite nervös just nu. Eller får han bara avsked?

Jag har med funderat lite på det? Med tanke på att som Patrik tjatande alltid säger ”du har ett tändningsmönster på barn och behöver vård” så bör det ju ses som en sjukdom? Likställt med alkolism - då ska ju arbetsgivaren upprätta en vårdplan osv.. Det är ju fan inte lätt att bli av med en anställd idag? Någon i arbetsledande position här inne som vet hur långt arbetsgivaransvaret sträcker sig?
Citera
2024-06-25, 06:29
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olofzzon
Självklart är det helt rätt att han publiceras, precis som alla andra som utgör ett potentiellt hot mot barn. Där finns inga ”förmildrande omständigheter”.
Misstänker att han glidit in på yrkesbanan för länge sedan, kanske innan det var krav på universitetsutbildning för förskolepedagoger (med tanke på Gäddans ålder). Dylika ”snabbspår” fanns förr (typ +30 år sedan) inom många yrkeskategorier. Möjligen med någon socialsekreterare i bakgrunden som slagit sig för bröstet efter att ha ”integrerat” denna på arbetsmarknaden. Men det är ju spekulationer. Möjligtvis har han någon diagnos på autismspektrat, där han besitter viss IQ men avsevärt mindre EQ.
Det fetade är intressant. Helt klart att det finns en stor farhåga kring #432. Det kan mycket väl också vara så att hans sävliga framtoning är en slugt ustuderad mask. Uppenbarligen är han manipulativ och uppvisar tydliga predatoriska sidor. Underskattat farlig, tror jag. Låt luppen ligga kvar permanant på denne fule fisk.
Citera
2024-06-25, 06:30
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
#362 Den dåren var ju enligt egen utsago döende, AF tänkte kanske att naturen löser dårens avgång, men nu har gubbjäveln levt ännu ett år, så nu blev man tvungen att fota dåren.

Samtalet är oslagbart.

https://dumpen.se/2024/02/02/ordsall...362-stockholm/

Rebus på Harry: Googla Harry 53 Stockholm. Finskt efternamn boende med en kvinna som är äldre än svinet.
AF-mannen 362 är tillsammans med Coach-Janne 246 en bland de roligaste konfrontationerna.
Citera
2024-06-25, 06:36
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Håller med om det där med vapenfritjänst. Pacifism är en perversion som öppnar upp för ytterligare perversioner. Samtliga pacifister bör hållas under uppsikt. Gädda #432 är definitivt en sådan manstant som ingen kvinna vill veta av, därav tjänsten inom förskola och ambitionen att komma nära barn som ännu inte utvecklat sunt förakt mot perversa pacifister. Barnen blir en kompensation, och pacifisten blir en mjuk (naturligtvis) predator.
Intressant analys. Förskolepedagogen #432 uppvisar även IMO tydliga veka och feminina drag. Han har heller inte direkt utseendet med sig. Om det beror på skada tidigt eller senare i livet eller ej är jag osäker på men något har även gjort 432 till svagbegåvad. Farlig person för barn som gör sig allra bäst inlåst.

Citat:
Har alltid varit emot att män ska tillåtas att jobba på dagis och förskola. Hur många exempel har vi inte redan på att det inte är lämpligt? Vilken sorts manstanter söker sig till sådan verksamhet, och varför?
Håller absolut med här. Ja, vilka "män" söker sig till den miljön? Saken har diskuterats i förbigående här precis nyss och flera har påtalat risken för att det handlar om sexuella avvikare i en del fall. Vilket skulle bevisas...
Citera
2024-06-25, 06:40
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#432 är också orimligt orolig för vad barnet ska tycka om godiset och läsken, vad han ska bjuda på för frukost och middag osv. Känns inte som att det bara handlar om att han är rädd att inte få sex ifall han köpt hem fel godispåsar, utan att han genuint vill att hon ska uppskatta det han bjuder på. Tror inte heller han hade köpt hem sprit och cigg på begäran, då det vore dåligt för henne -han blev nog faktiskt lite kär i fiskaren. Snacket om att han aldrig hade känt så förr var tragiskt läsning, han måste ju vara helt kärleksutsvulten som blir störtförälskad i lite text 🤔
Alltså den där mannen (#432) tycks ha allvarliga mentala problem med någon slags intellektuell och även emotionell störning - utöver den sexuella störningen att söka efter barn i sexuellt syfte. Helt börta alltså.
Citera
2024-06-25, 06:47
Medlem
Citat:
#432 Är det någon som vet hur dagis och förskolor gör när en gädda upptäckts? Är jag den enda som tänker tanken att han kan ha varit på mängder av barn! Gör dom en polisanmälan så polisen förhör #432 Om han har gjort något i sitt arbete. Hade jag varit förälder till ett barn på den förskolan ,då hade jag varit lite nervös just nu. Eller får han bara avsked?
Man gör sig nog av med honom på ett eller annat sätt.
Men vad skulle man polisanmäla?
Citera
2024-06-25, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NBP
Man gör sig nog av med honom på ett eller annat sätt.
Men vad skulle man polisanmäla?
Går att göra en polisanmälan baserat på en generell misstanke om övergrepp. Då får åklagare utvärdera om en förundersökning ska inledas.
Citera
2024-06-25, 09:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Ingen dålig inkomst, men inte jättemycket att hurra för om man ska bo fint och dyrt, ägna sig åt Lundsberg osv. Han lär ju fått vinst på något om han nu har en glassig livsstil, för inkomsten skattad och klar är inte exceptionell.

Han sitter på minst 10 msek i tillgångar i två olika konsultbolag enligt bolagsverket.
Citera
2024-06-25, 10:11
Medlem
Citat:

Tur nog så lär inte 432# ha fått särskilt många chanser till att begå övergrepp då dom alltid är två pedagoger som byter blöja/ hjälper till toaletten osv.
Citera
2024-06-25, 10:24
Medlem
SithMasters avatar
Inget nytt om gädda #152? Mannen som begått övergrepp tidigare, som spridit övergreppsmaterial och som ville våldta en downie tillsammans med Dumpens fiktiva mamma.

#152 hade även en kennel tillsammans med sin respektive.
Citera
2024-06-25, 10:44
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det lilla jag vet är att manliga förskolepedagoger blir väldigt ifrågasatta, inte sällan misstänkliggjorda av dagisbarnens föräldrar. Så de har det redan motigt vill jag lova. Vilket jag samtidigt tycker är bra. En icke-bög som söker sig till det yrket bör i princip förföljas. Män som jobbar på dagis är det i 70 % av fallen något allvarligt fel på. Det felet stavas pedofili. I övriga 30 % av fallen handlar det om pastejpackare. Källa: bro science.
Hårda ord men troligen korrekt. Som t.ex. 432, en vuxen man som osar av femininitet och som vill ha ett kärleksförhållande med en underårig. Nä, usch, man skall vara skeptisk till udda män som dräller omkring bland småbarn.
Citera
2024-06-25, 10:48
Avstängd
Eerki18cms avatar
Citat:
Inget nytt om gädda #152? Mannen som begått övergrepp tidigare, som spridit övergreppsmaterial och som ville våldta en downie tillsammans med Dumpens fiktiva mamma.

#152 hade även en kennel tillsammans med sin respektive.

#152 Misstänker att gubbjäveln flyttat utomlands! Till Spanien. Källa Ratsit.
Senast redigerad av Eerki18cm 2024-06-25 kl. 10:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in