2024-07-20, 21:35
Medlem
Ollonets avatar
[quote=LudvigSigurdDavid|88927636]Men herregud världen kryllar ju av den där sorten, ta tex Donald Trump. Dom har nån konstig form av integritet eller vattentäta skott som bevarar det inlärda självförtroendet. Det är dessa som verkligen tror på konspirationer och det är ju inte så konstigt. Deras bristfälliga förmåga över att reflektera körs helt över av önskan att ha rätt om en sanning som passar dom. Det finns ju gott om klimatförnekare, förintelseförnekare, månlandningsförnekare alla med en sak gemensamt med 447 dom är så otroligt smarta jämfört med alla andra som har upptäckt en obskyr sida på internet där ”sanningen” finns.[/

Centerpartister och sionister är väl inga klimatförnekare men likt förbannat dräller det av peddos i dom kretsarna.
Citera
2024-07-20, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Men herregud världen kryllar ju av den där sorten, ta tex Donald Trump. Dom har nån konstig form av integritet eller vattentäta skott som bevarar det inlärda självförtroendet. Det är dessa som verkligen tror på konspirationer och det är ju inte så konstigt. Deras bristfälliga förmåga över att reflektera körs helt över av önskan att ha rätt om en sanning som passar dom. Det finns ju gott om klimatförnekare, förintelseförnekare, månlandningsförnekare alla med en sak gemensamt med 447 dom är så otroligt smarta jämfört med alla andra som har upptäckt en obskyr sida på internet där ”sanningen” finns.

Håller med dig till stor del, dock så kan ju gubbar som Trump få vilken snygging som helst pga status och pengar, vilket de är medvetna om, men vad fan har ett träskmongo som #447 att komma med? Skulle inte förvåna mig om det gäddhelvetet till och med är oskuld. Men ja, hans hjärna måste verkligen vara gravt felprogrammerad eftersom han öht är ute och raggar på nätet
Citera
2024-07-20, 21:47
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Håller med dig till stor del, dock så kan ju gubbar som Trump få vilken snygging som helst pga status och pengar, vilket de är medvetna om, men vad fan har ett träskmongo som #447 att komma med? Skulle inte förvåna mig om det gäddhelvetet till och med är oskuld. Men ja, hans hjärna måste verkligen vara gravt felprogrammerad eftersom han öht är ute och raggar på nätet
Trump har vill inte jobbat ihop en spänn väl? Vem vet vad det hade blivit av 447 om han hade haft rejält med stålar från börja
Citera
2024-07-20, 21:56
Medlem
Citat:
Trump har vill inte jobbat ihop en spänn väl? Vem vet vad det hade blivit av 447 om han hade haft rejält med stålar från börja

Ja du. Skulle vara intressant att bevittna resutatet om man skulle förse #447 med 100 miljoner kronor. Kanske skulle det räcka för att damerna skulle flockas runt honom, ingen omöjlighet, någon var enligt gäddans Facebook beredd att sälja sex till honom redan för ett par år sedan.

Tror dock inte att han hade blivit president. Isåfall hade han behövt gå om grundskolan först och fått lära sig att stava hjälpligt. Trump är dålig på mycket, men stava behärskar han nog.

#447:s teori om sniffning av datorer är väl dock i klass med Trumps teori om hur han initialt trodde man kunde bota Covid, så herrarna kanske har mer gemensamt än jag tänkt på.
Citera
2024-07-20, 21:58
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
[quote=Ollonet|88932116]
Citat:
Men herregud världen kryllar ju av den där sorten, ta tex Donald Trump. Dom har nån konstig form av integritet eller vattentäta skott som bevarar det inlärda självförtroendet. Det är dessa som verkligen tror på konspirationer och det är ju inte så konstigt. Deras bristfälliga förmåga över att reflektera körs helt över av önskan att ha rätt om en sanning som passar dom. Det finns ju gott om klimatförnekare, förintelseförnekare, månlandningsförnekare alla med en sak gemensamt med 447 dom är så otroligt smarta jämfört med alla andra som har upptäckt en obskyr sida på internet där ”sanningen” finns.[/

Centerpartister och sionister är väl inga klimatförnekare men likt förbannat dräller det av peddos i dom kretsarna.
Det handlade inte om peddo eller ej utan 447s fantastiska självförtroende.
Citera
2024-07-20, 22:18
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Ja, det var förstås något han visste om när han gjorde det. Hade han fyllt år i december kanske han inte hade tagit sitt liv. Nu kände han kanske att "Jag gör det idag på min födelsedag. Det måste ske idag."
Misstänker sarkasm från din sida men kanske det är så att just vid en sådan familjehögtid eller bemärkelsedag slår insikten obarmhärtigt hårt in att det sociala livet är över och alla kommer att veta varför det inte blir kaffe och tårta i år eller något annat år?
Senast redigerad av orrtupp 2024-07-20 kl. 22:24.
Citera
2024-07-20, 22:34
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Misstänker sarkasm från din sida men kanske det är så att just vid en sådan familjehögtid eller bemärkelsedag slår insikten obarmhärtigt hårt in att det sociala livet är över och alla kommer att veta varför det inte blir kaffe och tårta i år eller något annat år?
Ja, oavsett hur man ska formulera effekten det fick att hans födelsedag inföll fyra dagar efter uthängningen så finns den där. Det blir ett extra sammanträffande som gör situationen särskilt påtaglig med alla minnen som kan skölja över en i samband med en speciell dag.

Nåväl. Det vi med säkerhet vet nu är i alla fall att den där kuken har stått för sista gången och den sista säden lämnat urinröret. Det allra sista som skedde var att den sista efterrätten rann ner längs benen i takt med att peristaltiken drog en sista lättnadens suck. Var hälsad, herr Rigor Mortis!
Citera
2024-07-20, 22:39
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Nja, jag skrev att han hade "gravt skadade gener". Du väljer tydligen att tolka det på värsta tänkbara vis. Lite överkänslig, eller?
Om de läser eller andra barn läser så kommer de tolka det så, att barnen kommer bli lika sin förälder. Det beror nog främst på skadat känsloliv, inte gener.
Citera
2024-07-20, 22:49
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Om de läser eller andra barn läser så kommer de tolka det så, att barnen kommer bli lika sin förälder. Det beror nog främst på skadat känsloliv, inte gener.
Hm, nature or nurture, det är frågan? Man kan aldrig så noga veta vilket som kommer att bli dominerande.
Citera
2024-07-20, 23:10
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Det där träskmongot skulle aldrig någonsin få en partner med normal intelligentsförmåga. Det krävs våldtäkt och en bunker i det där fallet. Självförtroendet är ju samma som alla med en grandios personlighetstyp; det finns ingen självinsikt. Självbilden är förhöjd.
Citera
2024-07-20, 23:13
Medlem
ScottFrees avatar
Tittade på videon med #447. Vad fan är det jag just har bevittnat? Mina ögon kommer aldrig att förlåta mig, det hade nog varit skonsammare för ögonen att svetsa i några timmar utan svetsglasögon.
Citera
2024-07-20, 23:19
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Tittade på videon med #447. Vad fan är det jag just har bevittnat? Mina ögon kommer aldrig att förlåta mig, det hade nog varit skonsammare för ögonen att svetsa i några timmar utan svetsglasögon.
Jag kollade faktiskt precis en andra gång. What the actual fuck liksom? Han kommer verkligen vaggandes barfota på asfalten. Tror det var åratal sen jag såg en vuxen människa gå barfota på en trottoar mitt i stan. Det händer liksom inte.

https://i.imgur.com/clhrZpF.jpeg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in