2024-07-30, 10:29
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
https://www.bitchute.com/video/s0BfbSNHVWKQ

Där kan ni se resten utan att gynna bajshögen!

Undrar om inte Rask går igång på föreställningen om att Chrippa går runt och tänker på Therese? Cuck-Baronen.

Sen tycker jag att det låter som att Chrippa berömmer Therese. Det är ju inte Thessan som blir förolämpad här, utan Rask.
Senast redigerad av LGD 2024-07-30 kl. 11:09.
Citera
2024-07-30, 10:39
Medlem
Citat:
https://www.bitchute.com/video/Daet6w4hbBhD

Kan ses här inom kort.

gör likadant på chrippas videos. ingen vill stöta honom heller. tack på förhand.
Citera
2024-07-30, 11:06
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
gör likadant på chrippas videos. ingen vill stöta honom heller. tack på förhand.

Det initiativet får någon annan ta. Personligen har jag inget emot att stötta Chrippa, inte minst när han ger sig på Den illaluktande högen med bajs. Det var så jag gick upp ögonen för Chrippa och började uppskatta honom. Han är Baron-trådens förlängda arm på Youtube.
Citera
2024-07-30, 14:26
Medlem
Uslingen är vidrig, hämtar in frun för att bevisa att han inte har haft något med hennes lån att göra. Undra om det stämmer, eller något han instruerat henne att säga, känns orimligt att hon skulle haft 300 tusen i lån innan de träffades...

Han verkar fortfarande inte heller förstå att om han haft en normal inkomst under alla dessa år att hon skulle kunna betat av sitt egna lån, hur mycket kan han ha tjänat på dessa 12 år? Kanske 1 miljon på sin höjd.
Citera
2024-07-30, 14:50
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Undrar om inte Rask går igång på föreställningen om att Chrippa går runt och tänker på Therese? Cuck-Baronen.

Sen tycker jag att det låter som att Chrippa berömmer Therese. Det är ju inte Thessan som blir förolämpad här, utan Rask.

Det tror jag säkert. Det ryktas ju att Baronen är en sån där som går igång på att smygfilma frugan vid sexuella aktiviteter och lägga upp på nätet och låta andra män runka åt det. Cuck-baronen!
Citera
2024-07-30, 15:13
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Han har sagt att han skulle vara bra på det om han ville. Han vill helt enkelt inte vara bra.
Han vill vara sämst? Låter ändå rimligt med tanke på vart han är här i livet
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Uslingen är vidrig, hämtar in frun för att bevisa att han inte har haft något med hennes lån att göra. Undra om det stämmer, eller något han instruerat henne att säga, känns orimligt att hon skulle haft 300 tusen i lån innan de träffades...

Han verkar fortfarande inte heller förstå att om han haft en normal inkomst under alla dessa år att hon skulle kunna betat av sitt egna lån, hur mycket kan han ha tjänat på dessa 12 år? Kanske 1 miljon på sin höjd.
Det där stämmer inte, jag var den första som gjorde ett skuldutdrag och la upp i tråden, lånen är tagna under deras förhållanden, paret har väl varit tillsammans i 13-14 år, inte rimligt att T skulle kunnat bli så belånad i så pass ung ålder, hon har till skillnad från Bajshögen alltid arbetat.

Angående inkomst så räknade jag även på det för ett par år sedan, då var siffran ganska precis en miljon, det en knegare drar in på två år tar ett årtionde för Bajsbaronen.
Citera
2024-07-30, 15:15
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Det tror jag säkert. Det ryktas ju att Baronen är en sån där som går igång på att smygfilma frugan vid sexuella aktiviteter och lägga upp på nätet och låta andra män runka åt det. Cuck-baronen!

Jag har hört detta också. Han har samtidigt på sig stringtrosor och stay ups där han står bakom gardinerna och filmar när Thessan blir hårt påsatt av frustande alfahannar.
Citera
2024-07-30, 15:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
https://www.bitchute.com/video/s0BfbSNHVWKQ

Där kan ni se resten utan att gynna bajshögen!
Jäklar vad Chrippas video stötte honom.
Lite kul att han försöker framhålla sin relation genom att rapa år och antal ungar.
Tydligt är att Therese är ingen egen person -- hon är bara någon som kalvat fram tre ungar åt honom och trots otroheter och bråk inte tagit sig därifrån.
Hur kan han anse att han har en bra miljö för ungar när de bråkar, knullar runt och försonas.
Helt vridet .
Är det någon som har ett sjukt förhållande så är det väl T och R i så fall.

Edit
Rask flashar med skit han köpt .. vi glömmer väl aldrig klockan och bilen - skillnaden är ju att han inte har pengar till dyra saker
Citera
2024-07-30, 15:58
Medlem
knark-kungens avatar
Therese måste ju vara överlycklig, någon lagar maten och ger någon massage ibland, något som alla män gör för sina fruar efter jobbet.

Jäklar vad den videon tog hårt på våran kära Bajsbaron, han är nu mycket kränkt, vadå dålig man jag lagar mat för fan?!

Han har varit en loser i så många år nu att han glömt bort att han är en, en mycket tragiskt utveckling i Bajshögens liv.
Citera
2024-07-30, 16:06
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Therese måste ju vara överlycklig, någon lagar maten och ger någon massage ibland, något som alla män gör för sina fruar efter jobbet.

Jäklar vad den videon tog hårt på våran kära Bajsbaron, han är nu mycket kränkt, vadå dålig man jag lagar mat för fan?!

Han har varit en loser i så många år nu att han glömt bort att han är en, en mycket tragiskt utveckling i Bajshögens liv.

Han tar även upp att han grovstädar EN gång i månaden då han tömmer rum för rum!
Sedan säger han att hade han jobbat hade Therese varit ännu tröttare då hon hade fått laga mat, städa osv också.

Vad Rask missar helt är att par med eller utan barn jobbar båda två i Sverige, det är högst normalt.

Om man som Rask är hemma dygnet runt så är det inte ett dugg jobbigt att städa en timme om dagen eller laga mat. Det är alltså det enda han gör istället för att jobba.

Det är pinsamt.
Citera
2024-07-30, 16:21
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Han tar även upp att han grovstädar EN gång i månaden då han tömmer rum för rum!
Sedan säger han att hade han jobbat hade Therese varit ännu tröttare då hon hade fått laga mat, städa osv också.

Vad Rask missar helt är att par med eller utan barn jobbar båda två i Sverige, det är högst normalt.

Om man som Rask är hemma dygnet runt så är det inte ett dugg jobbigt att städa en timme om dagen eller laga mat. Det är alltså det enda han gör istället för att jobba.

Det är pinsamt.
Han är helt värdelös för sin familj och tillför inte annat än problem, själv förstår han inte detta utan sätter sig själv på en piedestal, just därför kommer han aldrig att utvecklas och komma någonvart här i livet.

Nu hävdar han också att han grät massor och hade ångest ända till nästa dag efter besöket på Grönan, mycket troligt Selektiv social fobi.

Städandet är så jävla pinsamt, alla städar och lagar mat Rask, det är inte något som är unikt för dig, men det är det enda han har som är bevis i minsta laget att han faktiskt lägger några timmar på att familjen ska ha det städat lol.

Bajsbaronen du ska få ditt livs bästa tips här, du måste sluta bedra dig själv och även börja vara ärlig mot dig själv.
Citera
2024-07-30, 16:27
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Han är helt värdelös för sin familj och tillför inte annat än problem, själv förstår han inte detta utan sätter sig själv på en piedestal, just därför kommer han aldrig att utvecklas och komma någonvart här i livet.

Nu hävdar han också att han grät massor och hade ångest ända till nästa dag efter besöket på Grönan, mycket troligt Selektiv social fobi.

Städandet är så jävla pinsamt, alla städar och lagar mat Rask, det är inte något som är unikt för dig, men det är det enda han har som är bevis i minsta laget att han faktiskt lägger några timmar på att familjen ska ha det städat lol.

Bajsbaronen du ska få ditt livs bästa tips här, du måste sluta bedra dig själv och även börja vara ärlig mot dig själv.

Det här att han ligger och gråter efter att han varit utanför dörren är också något nytt.
Och som jag tidigare skrivit, då söker man väl hjälp för det och går till botten med problemet.
Hade jag gråtit och mått dåligt efter att ha vistats ute bland folk hade jag undrat varför.
Men nu kan han köra med detta ett tag så familjen inte kan lämna Trosa på ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in