Citat:
Ursprungligen postat av
Matamata
Var skar de henne då?
När det påstods finnas bara en film skrev jag att jag sett ett till klipp jag oombett fått på Snap som såg annorlunda ut, det var ljusare, närmare E och kniven mot halsen. Diskussionen gällde om det fanns ett till klipp. Min minnesbild, för jag sparade inte klippet, såg knappt klart det, hade dock minnesbilden av att kniven hölls mot halsen på andra sidan E, men jag tror helt enkelt att filmen var spegelvänd och jag kanske minns fel för en person här i tråden postade, osmakligt nog, alla filmer och en av dem var väldigt lik vad jag mindes i ljus och hur nära den var. Jag hade innan jag fick den korta bara en gång sett filmen där M sa att hon skulle skära av E tungan. Jag vet inte säkert. Jag vill inte titta på dem igen och finns det en film där det syns att hon dödas så vill jag absolut inte se den. Det är hemskt att höra Es dödsångest och här dem säga att de måste och M hota henne. hemskt. M sa också att hon redan huggit henne en gång och kunde göra det igen. Jag fattar inte de som oberört sitter och ser dem om och om och sprider dem.