2024-08-07, 18:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mollan
Det är bara R som är från en hederskultur om det är det du syftar på. Och tror inte att hon (eller hennes mamma) har någon som helst koll på vad det innebär.
Eller hur menar du? Förstörda och avundsjuka tror jag och eventuellt någon SIS-för-barn gruppdynamik bakom.
R är zigenare M är från irak
Citera
2024-08-07, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mothbreeder
Melak Mohammed är inte från en "hederskultur"? Är du seriös?

Kriminellt slödder har "heder" som ska upphållas, ja. Handlar inte bara om militanta muslimer.
Du har allt att lära om hederskulturer.
Citera
2024-08-07, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mothbreeder
Melak Mohammed är inte från en "hederskultur"? Är du seriös?

Kriminellt slödder har "heder" som ska upphållas, ja. Handlar inte bara om militanta muslimer.

Ok, my bad vad gäller M. Det är hon som har irakisk bakgrund. Tror ändå precis som framkommit i tråden att orsakerna är lite mer komplexa än så när det gäller de här flickorna. Tror helt enkelt inte att de har förmågan att tänka så klart utan bara reagerar, agerar ut sina disorders och trauman, lyder etc. Det är inte organiserad brottslighet vi har att göra med (även om de säkert gärna vill framställa sig så).
Citera
2024-08-07, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738
R är zigenare M är från irak

Ändrade i frågeställningen.
Citera
2024-08-07, 18:27
Medlem
Ca 20 sek in i en av videorna:

E: "Jag har gjort allt för dig"

MGM: "E snälla du går och kallar mina fucking vänner hora när du gått kallat mig hora bakom min fucking rygg."

Som kanske kan hjälpa en del spekulationer här. Resten som sägs är kanske inte så viktiga just här, mest sorgliga.
Citera
2024-08-07, 18:30
Medlem
En sjuk mening i filmen,typ: jag älskar dig men vi måste göra det här.
Citera
2024-08-07, 18:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av skolaskolaskola

MGM: "E snälla du går och kallar mina fucking vänner hora när du gått kallat mig hora bakom min fucking rygg."

Som kanske kan hjälpa en del spekulationer här. Resten som sägs är kanske inte så viktiga just här, mest sorgliga.
de som kom fram först av allt typ som jag såg på tiktok, aftonbladet o allt möjligt va att hon ska ha kallat M för hora och i den videon är det R som säger dedär till henne så tydligen har hon väll kallat hela vängruppen för hora
Citera
2024-08-07, 18:33
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matamata
Var skar de henne då?
När det påstods finnas bara en film skrev jag att jag sett ett till klipp jag oombett fått på Snap som såg annorlunda ut, det var ljusare, närmare E och kniven mot halsen. Diskussionen gällde om det fanns ett till klipp. Min minnesbild, för jag sparade inte klippet, såg knappt klart det, hade dock minnesbilden av att kniven hölls mot halsen på andra sidan E, men jag tror helt enkelt att filmen var spegelvänd och jag kanske minns fel för en person här i tråden postade, osmakligt nog, alla filmer och en av dem var väldigt lik vad jag mindes i ljus och hur nära den var. Jag hade innan jag fick den korta bara en gång sett filmen där M sa att hon skulle skära av E tungan. Jag vet inte säkert. Jag vill inte titta på dem igen och finns det en film där det syns att hon dödas så vill jag absolut inte se den. Det är hemskt att höra Es dödsångest och här dem säga att de måste och M hota henne. hemskt. M sa också att hon redan huggit henne en gång och kunde göra det igen. Jag fattar inte de som oberört sitter och ser dem om och om och sprider dem.
Citera
2024-08-07, 18:34
Medlem
Citat:

Vem sa det, M eller R?
Citera
2024-08-07, 18:34
Medlem
Citat:

Emilia kanske skulle föreställa att hon var bättre än MGM och MGMs vänner. Undrar om E var lite egoistisk?
Citera
2024-08-07, 18:36
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Skär tydligt skriver du i ett annat inlägg
Nej det stämmer inte. Du kan citera det i så fall. Sluta lägga ord i min mun nu, det börjar bli löjligt. Jag skrev att det var mot halsen i det klipp jag såg när du fortfarande hävdade att det bara fanns ett klipp och jag ljög om att det var fler, vilket det var.
Citera
2024-08-07, 18:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
När det påstods finnas bara en film skrev jag att jag sett ett till klipp jag oombett fått på Snap som såg annorlunda ut, det var ljusare, närmare E och kniven mot halsen. Diskussionen gällde om det fanns ett till klipp. Min minnesbild, för jag sparade inte klippet, såg knappt klart det, hade dock minnesbilden av att kniven hölls mot halsen på andra sidan E, men jag tror helt enkelt att filmen var spegelvänd och jag kanske minns fel för en person här i tråden postade, osmakligt nog, alla filmer och en av dem var väldigt lik vad jag mindes i ljus och hur nära den var. Jag hade innan jag fick den korta bara en gång sett filmen där M sa att hon skulle skära av E tungan. Jag vet inte säkert. Jag vill inte titta på dem igen och finns det en film där det syns att hon dödas så vill jag absolut inte se den. Det är hemskt att höra Es dödsångest och här dem säga att de måste och M hota henne. hemskt. M sa också att hon redan huggit henne en gång och kunde göra det igen. Jag fattar inte de som oberört sitter och ser dem om och om och sprider dem.
ta inte ens tiden o läsa va han hära skriver han e så cp skadad som de går o bli, blånekar de han själv skriver
https://gofile.io/d/qWpjrA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in