2024-08-10, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrakelSpektakel93
Tycker att det är otroligt egentligen att inte fler skriver i den här tråden. JB är problematisk på så många vis! Hennes ”kroppspositivism”, ja, allt….hon verkar inte riktigt klok

Tycker också det är intressant att tråden inte är större och jag fascineras över att folk följer henne och tycker hon är .. eh.. underhållande?!
Citera
2024-08-10, 00:29
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrakelSpektakel93
Tycker att det är otroligt egentligen att inte fler skriver i den här tråden. JB är problematisk på så många vis! Hennes ”kroppspositivism”, ja, allt….hon verkar inte riktigt klok

Jag förstår det inte heller. Den här tråden borde vara lika stor som Hanna Theorin-råden.
Så patetiskt när hon trycker ut sin mage och låsas vara tjock. Känns även lite som om hon njuter av möjligheten till ny conntenct som ”nybliven singel-morsa”, lite på samma sätt som ”Prickenrosa” så lägligt verkar ha blivit våldtagen och Linnea Claesons innekrog svämmar över av desperata killar som behövde sättas på plats 🙄.
Citera
2024-08-10, 09:07
Medlem
Passivt aggressiv, självömkande, överdriven tro på sin egen rolighet, "snäll" i en värld av dummingar.

Varje dag lägger hon upp stories som prickar in alla dessa kategorier. Ja hon borde vara större här på kändisskvaller än hon är Kanske inte så många som sett henne?
Citera
2024-08-12, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Nu skriver hon ju att hon i princip förlorat alla sina vänner, för att hon levt via honom och hans vänner. Så det där med att hon är en riktig bitch utanför Instagram-bubblan stämmer nog, svårt att skaffa vänner båda på jobbet och privat.
För att vara hennes vän ska du beundra henne. Om hon inte blir beundrad tar hon på sig offerkoftan. Om inte heller det fungerar så blir du hennes fiende. Det är så hon förlorar alla sina vänner. Har du blivit hennes fiende så skyr hon inga medel.
Citera
2024-08-12, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABB87
Hmm. Du skriver att hon är jättefintjej men avskyr alla i hans släkt?! Vad har dom gjort isåfall?!
Hans släkt har inte gjort henne någonting. Men hon anser att hon alltid har rätt till särbehandling och när hon inte får det så ser hon dem som inte ger henne särbehandling/beundran som fiender.
Citera
2024-08-13, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Jag förstår det inte heller. Den här tråden borde vara lika stor som Hanna Theorin-råden.
Så patetiskt när hon trycker ut sin mage och låsas vara tjock. Känns även lite som om hon njuter av möjligheten till ny conntenct som ”nybliven singel-morsa”, lite på samma sätt som ”Prickenrosa” så lägligt verkar ha blivit våldtagen och Linnea Claesons innekrog svämmar över av desperata killar som behövde sättas på plats 🙄.

Haha precis så, känns verkligen som att hon mjölkar varenda möjlighet till content nu som handlar om att vara separerad. Och hur svårt det är! Det verkar vara hennes nya identitet lol. Inte längre bara forever ammande mamma utan också SKILD!!!
Citera
2024-08-13, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argkattkvinna
Varför förvånar det inte mig? Hade varit guld om sån här skit kom ut så hon inte kan tjäna pengar på sin så kallade feminism.
Ja, hon tjänar bra på sina fejkinlägg. Förra året omsatte hennes bolag 1 112 000 kr och bolaget har tillgångar på 1 649 000 kr, källa allabolag.
Citera
2024-08-14, 22:50
Medlem
Såg att Am*r hade lagt upp ett pm han fått om henne på sin story där personen som kände henne bekräftar mycket av det som skrivs här. Finns det ingen som kan gräva i hennes eskapader.
Citera
2024-08-15, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argkattkvinna
Såg att Am*r hade lagt upp ett pm han fått om henne på sin story där personen som kände henne bekräftar mycket av det som skrivs här. Finns det ingen som kan gräva i hennes eskapader.
Var hittar jag Am*rs pm?
Citera
2024-08-15, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fadder99
Var hittar jag Am*rs pm?

Finns på Amirs instagram i stories. Dock inte särskilt länge till så jag skriver här nedan vad som står.

Han lade upp en printscreen på ett meddelande han fått av någon släkting till JB.

Meddelandet löd:

”Hej igen Amir! Skulle så gärna prata med din vän som råkat illa ut av Johanna. Hon har i princip kidnappat barnet och ljuger om precis allting. Hon är väldigt elak. Snälla hjälp så jag får kontakt med din vän.”
Citera
2024-08-15, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av treestream
Finns på Amirs instagram i stories. Dock inte särskilt länge till så jag skriver här nedan vad som står.

Han lade upp en printscreen på ett meddelande han fått av någon släkting till JB.

Meddelandet löd:

”Hej igen Amir! Skulle så gärna prata med din vän som råkat illa ut av Johanna. Hon har i princip kidnappat barnet och ljuger om precis allting. Hon är väldigt elak. Snälla hjälp så jag får kontakt med din vän.”
Vilken Amir är det?
Citera
2024-08-15, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fadder99
Vilken Amir är det?
Hittade honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto