2024-06-18, 12:04
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Tycker det är dax för Luuk och Lindström nu. F&F ställde ju upp i På spåret.
Producenten Emil pratade om detta i ett avsnitt av podden TV-fabriken.

Han sa att de har frågat Luuk och Lindström mängder med gånger. Fredrik ska t.o.m ha lockat med att han och Filip skulle vara med i På Spåret igen, om L&L kunde vara med i AmA.
Det ska ha varit nära för någon säsong sedan, men det blev aldrig av. Jag tolkade det som att den primära anledningen är att de inte riktigt vågar pga eventuellt ”göra en Janne”. Emil sa något i stil med ”Jag kan nånstans förstå att de tackar nej. De har mycket att förlora när de sitter och leker orakel i ett frågesportsprogram”
Citera
2024-06-18, 14:06
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Producenten Emil pratade om detta i ett avsnitt av podden TV-fabriken.

Han sa att de har frågat Luuk och Lindström mängder med gånger. Fredrik ska t.o.m ha lockat med att han och Filip skulle vara med i På Spåret igen, om L&L kunde vara med i AmA.
Det ska ha varit nära för någon säsong sedan, men det blev aldrig av. Jag tolkade det som att den primära anledningen är att de inte riktigt vågar pga eventuellt ”göra en Janne”. Emil sa något i stil med ”Jag kan nånstans förstå att de tackar nej. De har mycket att förlora när de sitter och leker orakel i ett frågesportsprogram”
Fredrik Lindström har ju tävlat i På Spåret innan han blev domare själv. Så han har inte varit rädd för sådant innan.
Citera
2024-06-18, 14:11
Avstängd
FoF har sedan länge passerat bäst-före datum, klart LoL undviker att visa sig i deras program då de faktiskt lyckas hålla sig relevanta trots att även dom är farligt nära bäst-före gränsen. Ni vet hur det går om man får in ett ruttet äpple bland de som ännu är färska.
Citera
2024-06-18, 14:21
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Fredrik Lindström har ju tävlat i På Spåret innan han blev domare själv. Så han har inte varit rädd för sådant innan.
Jag har full förståelse för att ens inställning kring att medverka i frågesport kan ändras med tiden, framför allt när man har varit domare för På Spåret under x-antal år. Det finns ett före, och ett efter.
Citera
2024-06-19, 11:24
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...anal-5-program

Har även hört Lindström klaga på detta i en intervju en gång, verkade irriterad på svt.
Citera
2024-06-21, 19:27
Medlem
Crapmagics avatar
Fredrik har nått emot högerspökenas framfart i EU valet, att han bara vågar säga det i min podd!
Citera
2024-08-07, 17:41
Medlem
Nu börjar de spela in nya avsnitt: https://allamotalla.com/publik/
Citera
2024-08-15, 20:12
Medlem
peterZiipens avatar
Här kommer några deltagare som är med i nästa säsong:
Citera
2024-08-16, 13:26
Medlem
Citat:

Vem tävlade den sistnämnda med?
Citera
2024-08-16, 13:48
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ublraonnds
Vem tävlade den sistnämnda med?
Vet tyvärr bara dessa namn.
Citera
2024-08-16, 18:28
Medlem
Citat:
Vet tyvärr bara dessa namn.

Tack för de namn vi fick!
Citera
2024-08-16, 20:42
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Första laget där känns intressant och som om det åtminstone borde kunna ha en chans på en slutspelsplats. Lag 2 känns som ett lag för bottenstriden och givetvis lag 3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in