Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-19, 09:26
Medlem
blompissares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Att inte #483 blev misstänksam när småtjejer blir galna i hans tjocka kropp och tjatar om att träffas för sex. Det är för bövelen alltid motsatsen som gäller, männen som jagar det motsatta könet. Han själv var så ovillig att han i sista sekund skyllde på klassikern huvudvärk. Undrar om det "bara" var bilder han fiskade efter initialt, men lät sig övertalas till en träff?

Kan tänka mig att han gått runt och tittat på sina elever lite i smyg och som en skänk från ovan rasa det plötsligt in tjejer i samma ålder på nätet som tråna och var sextokiga i honom.

Jag börjar starkt misstänka att Dumpen slänger ut en "decoy" först. Typ en tjej runt 20 som kontaktar en lämplig kandidat. När objektet får många checks. Tex jobbar med tonåringar, nappar på sexsnacket osv. Då läggs stöten in med massa barely legals som attackerar gäddan från alla håll och kanter. Kan det vara så?!
Senast redigerad av blompissare 2024-09-19 kl. 09:30.
Citera
2024-09-19, 09:33
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaroldSnepsts
483.
"Jag vill gärna ha kvar mitt jobb" Underbar underhållning.

Som någon skrev tidigare är han svår att åldersbestämma. Jag gissar runt 30 men han skulle lika gärna kunna vara 18.
Ja det är knepigt att åldersbestämma vid första anblick. Den här snubben får nog fortfarande dra fram legget när han går till systemet trots sina 34 år.

Känns som en ganska "svag" typ, och då menar jag inte kroppsligt även om det nog stämmer fysiskt också. Får känslan av en osäker typ som fortfarande är i stort behov av sina föräldrar i det vardagliga livet. Rena spekulationer från min sida dock...
Citera
2024-09-19, 09:35
Medlem
#483's beskrivning på facebook. "Stor, glad och kramgo teddybjörn med hjärtat på rätta stället och med barnasinnet kvar "

You can't make this sh*t up.
Citera
2024-09-19, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Ja det är knepigt att åldersbestämma vid första anblick. Den här snubben får nog fortfarande dra fram legget när han går till systemet trots sina 34 år.

Känns som en ganska "svag" typ, och då menar jag inte kroppsligt även om det nog stämmer fysiskt också. Får känslan av en osäker typ som fortfarande är i stort behov av sina föräldrar i det vardagliga livet. Rena spekulationer från min sida dock...
Får vibbar av att han suttit hemma i pojkrummet framför datorn och med en mamma som servat 100%. Är nu ute i ”åtgärd” som elevassistent. Noll social förmåga och mognad som en fjortonåring.

Bra konfrontation! 10/10
Citera
2024-09-19, 10:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Busklubbschef
#483's beskrivning på facebook. "Stor, glad och kramgo teddybjörn med hjärtat på rätta stället och med barnasinnet kvar "

You can't make this sh*t up.

Tycker alla som hamnar på dumpen verkar efterblivna, ett under att nån vill anställa dom.
Citera
2024-09-19, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden

Han fyllde 36 år i juni tydligen
Citera
2024-09-19, 10:27
Medlem
Tippar på att gädda #483 flyttar hem till mamma och pappa ganska så omgående. Anledning, han bor markplan i lägenheten. Gissar att ortens ungdomar kommer att roa sig friskt med den här gossen som är ett typiskt mobbningsoffer.
Citera
2024-09-19, 10:32
Medlem
Vart hittar gäddorna dessa strykfula tröjor hela tiden?
Citera
2024-09-19, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Tippar på att gädda #483 flyttar hem till mamma och pappa ganska så omgående. Anledning, han bor markplan i lägenheten. Gissar att ortens ungdomar kommer att roa sig friskt med den här gossen som är ett typiskt mobbningsoffer.

Han säger sig ha jobbat på Roskilde. Är det festivalen? Han kan väl inte vara helt bakom flötet om han fått uppdrag där?

483 ser ut att vara i svår chock när han konfronteras av Dumpen. Sväljer, ljuger och skakar.

Kandidat till psykakuten.
Citera
2024-09-19, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Han säger sig ha jobbat på Roskilde. Är det festivalen? Han kan väl inte vara helt bakom flötet om han fått uppdrag där?

483 ser ut att vara i svår chock när han konfronteras av Dumpen. Sväljer, ljuger och skakar.

Så här står det på mrkoll om han. Så helt bakom flötet är han nog inte.
”Han har en lärarutbildning. Här listar vi de legitimationer som vi har information om.”
estetisk kommunikation
matematik
svenska
teater
Citera
2024-09-19, 10:57
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Gädda 483

Namn. Samma som katten Gustaf fast med v.
Efternamn. Skådespelaren Thorsten född 1961.
Dock inget c.

Ålder. 1988.
Ort. Falun.

Vissa går i trasiga skor ur Idol 2011.

Den ångesten var bland de mer påtagliga på sistone.

Såg klippen från idol på yt.
Citera
2024-09-19, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson

Skulle gissa på att han har volontärarbetat med mat och festivalbiljett som betalning, ställs nog inga större krav då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in