Citat:
Ursprungligen postat av
Eustache
Nehe, lycka till med att vara ensam då.
Även om du hittar en tjej så kommer du oundvikligen bli övergiven såsmåningom om du inte har ett eget liv.
Gör man en tjej till hela sitt liv så skiter det sig alltid till slut, på ett eller annat sätt.
Tjejer vill inte ha killar som gör dom till sitt allt, det är en Disney-saga som inte har något med verkligheten att göra över huvud taget. Varför tror du att typ 90% av alla äktenskap går åt helvete? Jo, för att de flesta män funkar exakt som du.
Alltså för det första så är det så illa för mig att jag inte kan få nån ens om jag skulle ha ett fantastiskt liv.
Och för det andra så kan jag inte skapa ett sånt där fantastiskt liv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cooltrayne
Det stämmer säkert på nån människa, men jag har aldrig dejtat/varit ihop med någon som jag inte varit attraherad av.
För vissa så är tvåsamheten viktigare än attraktionen, och det är väl inget fel i det om man nu är nöjd med det? Att inte vara ensam kan betyda väldigt mkt för vissa.
Men ditt ”problem” ligger ju i att du straffar ut dig själv innan du ens ger någon annan en chans att börja tycka om dig.
Hela tråden skriker att du behöver hitta nån, men ändå så kommer du upp med anledningar till varför det inte går.
Jag förstår inte varför du inte är villig att göra något åt saken?
Har jag inte varit tydlig med att jag inte kan få en flickvän oavsett vad jag gör?
Och nej jag vill inte importera en thailändska, köpa sex, ta steroider, eller hitta den fetaste och fulaste kvinnan som finns.
Och det är inte möjligt för mig att bli rik, känd, få ett fantastiskt liv, bli supersnygg, bli socialt begåvad, bli rolig, få bra självförtroende, högre självkänsla, eller bli bra på att prata.
Och nej professionell hjälp hjälper inte, dejtingappar funkar inte, krogen funkar inte, och så vidare.
Och nej jag vill inte ta nån jäkla kurs.
Och nej jag kan inte skaffa en hobby eftersom jag inte tycker att nåt är kul (och jag kan inte tvinga mig själv att tycka om något), och dessutom har jag inte tillräckligt med tid och energi för det.
Och ja jag går redan på gym.
Och nej bättre klädstil, ny frisyr eller parfym kommer inte ge mig en flickvän.