Citat:
Ursprungligen postat av
fettveken
Personer från extremvänstern (inte minst dom som gillar våld) har varit verksamma i mer än 20 år innan dom bildade Acta Publica. Du kanske upplever att du har problem med svenska språket, men jag tycker SFI gjort ett bra jobb i ditt fall. Personen ifråga har inte blivit inbjuden. Kan du inte släppa det här nu?
Ska JAG släppa??
![Noexpression](https://static.flashback.org/img/smilies2/noexpression.gif)
Det var ju du som började
fråga efter hjälp från mig, 10 sidor bakåt, för att tolka rapporten??
Vill du jag ska sluta svara så sluta fortsätta att fråga då.
Så, Acta Publica är en vänster-extrem politiskt motiverad anti-demokratisk organisation, med främsta syfte att sänka Sverigedemokraterna som parti? Då måste man ju säga dom gör ett otroligt dåligt jobb isf.
Du har i alla fall nästan ensam lyckats lyfta den här tråden, från 5e platsen på Flashbacks mest aktiva tråd, till 2a platsen, på bara några timmar. Gissar att JÅ känner sig väldigt smickrad över all exponering du ger honom i det här
Citat:
Ursprungligen postat av
fettveken
Det jag efterlyser är vilken koppling dessa 88 personer har till kriminella MC-gäng.
Eh jaha? Så du fortsätter fråga mig om hjälp ändå nu???
Ok, ok. I vilken form vill du ha dom uppgifterna i? Beskriv gärna detaljerat hur det ska gå till, i praktiken, och vad syftet för det är?
Eftersom alla enskilda fall är totalt olika varandra, så vill du alltså ha .. typ samtliga omständigheter och detaljer redovisade i skriftlig form (på ett papper som vem som helst kunnat kratta ihop från fantasin), gällande samtliga fall, totalt gissningsvis 100,000 sidor?