Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-10-16, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
De båda killarna verkar gilla tjejer och inte kvinnor. Tjejer som ser ut som 12 åringar i kroppen och är mycket yngre än de själva.

Stämmer bra. Det blir ganska uppenbart när deltagarna som är 30+ inte prioriteras (Mellie, Britta) eller blir hemskickade/väljer att dra hem (Tamara, Pavlina, Ivana)
Citera
2024-10-16, 20:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Han är ju man och kan inte göra rätt, som vi alla vet.
Frågar han hur det känns, är han ett äckel.
Och frågar han inte, är han också ett äckel.
Han ska dömas och hängas hursomhelst.

Jag tycker inte att Rasmus är särskilt konstig.
9 år åldersskillnad när båda är vuxna och myndiga, är väl inget att bråka om. Han känner sig väl lite smickrad och hon tilltalas väl av hans trygghet.

Killar är i tjugoårsåldern är fö extremt omogna, och om en kvinna i tjugoårsåldern som vill ha en stabil kille, är det lätt hänt att hon börjar spana på trettioåringar.

Jag har själv dejtat personer som varit märkbart yngre och märkbart äldre (ung tio år åt båda hållen) och dömer ingen.

Jag älskar män. Så du kan tyvärr inte komma med den skopan till mig.

Men jag tycker Rasmus specifikt riktar in sig på de yngre och jag tycker han för sig lite sliskigt, det tycker jag inte om Stephane.
Citera
2024-10-16, 22:31
Medlem
DagobertDagoberts avatar
Killarna vill bara ha 20 åringarna...

Den här brölande Emelie från Ystad får mest tid av alla, ut med henne med en gång. Marion den andra skånskan är inte heller särskilt charmig

Vad hände med bodybuildern?
Citera
2024-10-16, 23:54
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Killarna vill bara ha 20 åringarna...

Den här brölande Emelie från Ystad får mest tid av alla, ut med henne med en gång. Marion den andra skånskan är inte heller särskilt charmig

Vad hände med bodybuildern?
Bodybuilding tjejen ser man i bakgrunden lite då och då...
Citera
2024-10-17, 00:34
Medlem
Flor-Idas avatar
Men alltså Britta, vilken otroligt jobbig människa. Går på som en ångvält och blir sur när man ber henne tagga ner. Hon berättar att hon fått höra FLERA gånger tidigare att hon är för på, och att hennes förhållanden tidigare t o m tagit slut pga av detta. TROTS DET sitter hon och försäkrar att hon minsann aldrig kommer att ändra på sig (givetvis påhejad av de andra tjejerna). Själv kan jag tycka att om man blir tillsagd om en irriterande egenskap kanske man ska reflektera lite och kanske ända på sig till det bättre.
Citera
2024-10-17, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Men alltså Britta, vilken otroligt jobbig människa. Går på som en ångvält och blir sur när man ber henne tagga ner. Hon berättar att hon fått höra FLERA gånger tidigare att hon är för på, och att hennes förhållanden tidigare t o m tagit slut pga av detta. TROTS DET sitter hon och försäkrar att hon minsann aldrig kommer att ändra på sig (givetvis påhejad av de andra tjejerna). Själv kan jag tycka att om man blir tillsagd om en irriterande egenskap kanske man ska reflektera lite och kanske ända på sig till det bättre.

Hade hon varit petit, blond och sett ut som fjorton hade hon inte fått den kritiken
Citera
2024-10-17, 02:38
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Där var Amanda cool som stoppade kyssen som Stephan försökte sig på, efter att hon fått veta att han kysst tre andra nyss.

Det var ett konstigt nekande till kyss som Amanda gjorde, det var vid bröllopsfotografering-tillfället som 2 av 3 tjejer borde tackat nej då han precis hade kysst den första.
Citera
2024-10-17, 02:40
Medlem
fonders avatar
Så skönt att så många tjejer lämnade, borde verkligen 2 till gjort detsamma under samma ros-ceremoni bl.a. Britta som inte verkar förstå att killarna inte är intresserade.
Citera
2024-10-17, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag älskar män. Så du kan tyvärr inte komma med den skopan till mig.

Men jag tycker Rasmus specifikt riktar in sig på de yngre och jag tycker han för sig lite sliskigt, det tycker jag inte om Stephane.

Skönt att höra 👍 Det pågår så mycket manbashing, så man blir lite trött och avtrubbad.

Tänk vad olika man tänker. Jag tycker att S är mer sliskig än R, pga av bristen på integritet.
Citera
2024-10-17, 08:49
Medlem
DagobertDagoberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Bodybuilding tjejen ser man i bakgrunden lite då och då...

Hon påstod ju sig inte ha någon konkurrens inne i huset men får inte gå på några dejter.

Andreas är väl redan förälskad i den unga tjejen som han hade i grottan och Stephane vill väl ha den där andra unga blondinen.
Citera
2024-10-17, 09:25
Medlem
Citat:
Hon påstod ju sig inte ha någon konkurrens inne i huset men får inte gå på några dejter.

Andreas är väl redan förälskad i den unga tjejen som han hade i grottan och Stephane vill väl ha den där andra unga blondinen.
Vem är Andreas nu då?
Citera
2024-10-17, 09:27
Medlem
Citat:

Rasmus heter han väl..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in