Citat:
Ursprungligen postat av
herrdrax
Grattis USA :
Detta var ert sista fria val .
Ni behver inte bekymra er och rsta mer i framtiden som
mr Trump sa .
Grattis Vrlden:
Nu slipper vi krig och elnde
Ukraina och Gaza krigen r snart ett minne blott.
Trump fixar det p 24 h
Ngon klimat kris finns inte . Den r fake News .
Allts ingenting att oroa sig ver .
Vaccin r farligt s avskaffa dessa s blir vi friskare
Drskap r vetenskap
Okunskap r kunskap
Lgn r sanning
Godnatt
Det r detta som gr debatten s frvirrande. Trump lskar ju vaccin. Sg inslaget p Joe Rogan hromdagen d han talade sig varm om vaccin. T.ex. hur frtrffligt poliovaccinet varit fr mnskligheten.
Klimatet ja, inte en jvel bryr sig. Tyvrr. Folk kr bil, konsumerar ondiga prylar och ker p semester. Dom slutade inte med detta bara fr att Biden var president. Fatta att vi inte kommer sluta pumpa upp fossila brnslen s lnge folk vill ha dem. De mest inbitna fresprkare fr minskade co2 utslpp r ofta de som orsakar mest utslpp. S nej, oavsett president kommer vi f se kraftigt hjda co2 halter och leva med konsekvenserna. Fr mig r det en klen trst att kanske Harris kanske ojjat sig lite under tiden.
Och krigen. Vi fr vl se. Trump pratar ju mycket om att han vill ha fred. Jag tror knappast s mycket kommer hnda men om han mirakulst skapar fred i Ukraina och Palestina s r jag vl glad fr det-om det blir en ngorlunda rttvis fred. Men s blir det inte. Harris har inte lyckats hon heller s ser inte s mycket att jaga upp sig ver dr heller.