Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 13:08
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Dom kommer med trams och det skadar trovärdigheten..

Många har hört talats om den yttersta dagen och vet att dom har blivit född igen till livet på jorden!

Vem är som oss? Vad säger han mer för något?
Han säger att allt bra som händer är sådant han vill medan allt negativt är sådant han tänkt omedvetet, ibland i mardrömmar.
Behöver jag påpeka att han varit intagen på psykakuten ett flertal gånger?
Citera
Igår, 13:10
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Han säger att allt bra som händer är sådant han vill medan allt negativt är sådant han tänkt omedvetet, ibland i mardrömmar.
Behöver jag påpeka att han varit intagen på psykakuten ett flertal gånger?

Vilken skojare!

Säg till honom att det finns några riktiga paranormala människor som kan göra underverk på riktigt.
Citera
Igår, 13:14
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ledarliljan
Fått starkt intresse i idén om tidigare liv.
Dels tanken på att tidigare trauman kan påverka ens nuvarande liv.
Men främst, hur vet man och hur gör man för att fördjupa sin egna själs historia?

Någon annan gör det åt dig . Då är risken rätt stor att du blir bedragen tror jag.

Men för skojs skull så gå till en två,tre stycken medier eller guider. Jag slår vad om att dom tilldelar dig tre helt olika hittepå historier ... och då kan man lika gärna bespara sig den inte helt billiga "konsultationen"
Senast redigerad av Upplyften Igår kl. 13:16.
Citera
Igår, 14:22
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Fått starkt intresse i idén om tidigare liv.
Dels tanken på att tidigare trauman kan påverka ens nuvarande liv.
Men främst, hur vet man och hur gör man för att fördjupa sin egna själs historia?

Jag är inte religiös, troende eller liknande.
Tror knappt på andar osv.
Skulle väl kalla mig själv agnostiker.
Men tanken på att man levt förut, tänder något i mig!!
För det känns så starkt.
Jag är tex övertygad om (men kan inte förklara alls vad den övertygelsen kommer ifrån) att jag tidigare levt i Anderna, för jag är utan egentlig anledning otroligt dragen och intresserad av den kulturen.
Det sker nästan en fysisk reaktion, jag har svårt att beskriva den..

Skulle vara intressant att gå till ett medium, även om jag inte tror på dom för fem öre, men tänk om de skulle säga att jag levt i just Anderna!

Finns det något annat sätt att "forska" i sina eventuella tidigare liv, känner att jag är helt grön i ämnet..
Tidigare liv? Hur skulle det gå till när det är föräldrarna som avlar fram ett barn ett liv, växer upp och till slut dör som vi alla gör, ingen hamnar uppåt när vi dör vi alla hamnar neråt alltså i marken där vi glöms bort efter ett tag, det finns inget kvar som kan prata eller göra något man blir aska eller jord inget annat.

Då är det 100% omöjligt att återföras, spöka, prata med dom som tror är medium.

Om man fortfarande inte förstår hur människor blir till frågar någon hur sexualkunskap funkar, vem man ska fråga vad som händer efter man är avliden och nergrävd är sunt förnuft hur livet fungerar och tror man att man som avliden kan spöka prata komma till himmelriket kan prata med psykvården det finns hjälp att få.
Citera
Igår, 14:51
Medlem
ledarliljans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Tidigare liv? Hur skulle det gå till när det är föräldrarna som avlar fram ett barn ett liv, växer upp och till slut dör som vi alla gör, ingen hamnar uppåt när vi dör vi alla hamnar neråt alltså i marken där vi glöms bort efter ett tag, det finns inget kvar som kan prata eller göra något man blir aska eller jord inget annat.

Då är det 100% omöjligt att återföras, spöka, prata med dom som tror är medium.

Om man fortfarande inte förstår hur människor blir till frågar någon hur sexualkunskap funkar, vem man ska fråga vad som händer efter man är avliden och nergrävd är sunt förnuft hur livet fungerar och tror man att man som avliden kan spöka prata komma till himmelriket kan prata med psykvården det finns hjälp att få.

Du kanske ska skippa hänga i de paranormala trådarna.
Citera
Igår, 14:52
Medlem
ledarliljans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Du kan kolla denna länk om hur tidigare liv regression fungerar, var ju ett program på kanal 5 med Pontus Gårdinger för +20 år sedan: https://www.youtube.com/watch?v=tt-97mQIQK4

Intressant, tack!
Citera
Igår, 14:54
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Du kanske ska skippa hänga i de paranormala trådarna.
Varför? Det är ett diskussions forum
Citera
Igår, 15:35
Medlem
ledarliljans avatar
Citat:

Jo, men i just detta ämne diskuteras inte huruvida det kan stämma eller ej, utan hur man lär sig mer i ämnet.
Citera
Igår, 15:50
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Jo, men i just detta ämne diskuteras inte huruvida det kan stämma eller ej, utan hur man lär sig mer i ämnet.
Exakt man bör lära sig hur fortplantning funkar som jag skrev
Citera
Igår, 16:59
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Konstigt att så många har levt ett tidigare liv som Napoleon eller kejsare alt Kleopatra, mycket sällan hör man någon säga att dom
levt ett tidigare liv som sotare, slav eller prostituerad...märkligt...

Var får du det ifrån? Visa gärna på någon typ av underlag som styrker att många påstår att de levt som Napoleon eller Kleopatra.
Citera
Igår, 17:06
Medlem
proconsuls avatar
Jag har gjort regressionsterapi. Jag såg det jag trodde att jag skulle se och blev därför inte så impad.
Men enligt terapeuten är det inte alls vanligt, det är mycket vanligare att det dyker upp något oväntat.

Om du är nyfiken så sök upp någon välrenommerad regressionsterapeut och testa.
Citera
Igår, 17:15
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:

Det är en paranormal forums del, aye.
Det är bäst ifall ateisten lämnar forumet..

Några riktiga förtryckare svin.
Senast redigerad av TwoThousand Igår kl. 17:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in