Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-12-23, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av golfrival
Litet förtydligande.
Om det nu skulle vara så att G, som fick avsugningen varit lite mildare i hanteringen av henne och T brutalare.
Så oavsett så säger hon sig haft en traumatisk natt och gråtit.
Det sista man borde tänka på är sex och avsugning oavsett vem det är .om nu så var fallet.
Återigen trovärdighet nolla.

Ja, avsugningen gör att hon förlorar all trovärdighet i mina ögon. Borde hon inte rimligtvis gått ut ur lägenheten och ringt polisen så fort killarna somnat och "faran" var över?
Citera
2024-12-23, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotoriousD
Men som det ser ut såhär långt så känns risken större att åtalet spricker. Sen känns det sådär att se rättegången äga rum i Kalmar då, åter igen, brottsoffrets moder jobbar som nämndeman på Kalmar Tingsrätt. Hon behöver inte jobba med detta fallet men hennes kollegor lär göra det.

Detta! Jag förstår inte varför advokaterna inte begärt förflyttning av rättegången? Hennes lilla guldklimp har garanterat diskuterats på både kaffe och lunchraster så hela nämnden är fylld av jäv.
Citera
Igår, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlubberBlubber
Ja, avsugningen gör att hon förlorar all trovärdighet i mina ögon. Borde hon inte rimligtvis gått ut ur lägenheten och ringt polisen så fort killarna somnat och "faran" var över?

Ja detta va inte bara lite märkligt men att hon även säger till T "de går bra nu" då han slaknar/har svårt att få den att stå, kan inte vara ofta våldtäktsmän fått höra under en våldtäkt.

Sen att hon vägrar ge Polisen tillgång till hennes mobil, är det pga av droghandel eller finns mycket annat som inte hon vill ska komma fram och framställa henne som prostituerad? Hon berättar inför främmande människor att hon ger sexuella tjänster mot gratis tatueringar.

Även hon våldtog på morgonen och när dom va på krogen fixade hon kokain via kontakt hon har, borde va droglangning där.

Tro hon anmälde då hon insåg att de efter detta inte kommer bli något förhållande med G eller för att skammenöver vad hon gjort och att det ev filmats, 1 snabbis 1 trekant och 1 knull inom 12 timmar varav trekanten och morgonknullet börjar som våldtäkt. Märkligt med 3 inblandade och samtliga våldtar varandra.
Hon säger ju själv att hon försöker väcka G då hon börjar suga, G säger att han definitivt inte va ned på detta då han sov och väcktes av detta.
Detta ska hon då göra både för att väcka men även för hon va sugen på sex med G, endast 2 timmar efter att blivit våldtagen av 2 killar i 1 1/2 timme. Nja..
Citera
Igår, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Ja detta va inte bara lite märkligt men att hon även säger till T "de går bra nu" då han slaknar/har svårt att få den att stå, kan inte vara ofta våldtäktsmän fått höra under en våldtäkt.

Sen att hon vägrar ge Polisen tillgång till hennes mobil, är det pga av droghandel eller finns mycket annat som inte hon vill ska komma fram och framställa henne som prostituerad? Hon berättar inför främmande människor att hon ger sexuella tjänster mot gratis tatueringar.

Även hon våldtog på morgonen och när dom va på krogen fixade hon kokain via kontakt hon har, borde va droglangning där.

Tro hon anmälde då hon insåg att de efter detta inte kommer bli något förhållande med G eller för att skammenöver vad hon gjort och att det ev filmats, 1 snabbis 1 trekant och 1 knull inom 12 timmar varav trekanten och morgonknullet börjar som våldtäkt. Märkligt med 3 inblandade och samtliga våldtar varandra.
Hon säger ju själv att hon försöker väcka G då hon börjar suga, G säger att han definitivt inte va ned på detta då han sov och väcktes av detta.
Detta ska hon då göra både för att väcka men även för hon va sugen på sex med G, endast 2 timmar efter att blivit våldtagen av 2 killar i 1 1/2 timme. Nja..
Allt är väldigt märkligt jag håller med dig det har varit väldigt mycket hur hon varit hur hon mått hur hon sett ut men läser man hela FUPen så är detta riktigt sjukt
Citera
Igår, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antecknar
Detta! Jag förstår inte varför advokaterna inte begärt förflyttning av rättegången? Hennes lilla guldklimp har garanterat diskuterats på både kaffe och lunchraster så hela nämnden är fylld av jäv.

Ja det är ju märkligt att hennes mammas kollegor överhuvudtaget får lov att döma i detta fallet. Eftersom de häktats på så vagt underlag kan man ju undra om åklagaren fick igenom häktningen för att tjejens mamma är åklagarens kollega, och då ansågs trovärdig?

Det är ju inte klokt att det får gå till så här. Jag hoppas det blir ordentlig granskning av hur mammans kollegor dömer. Det borde också vara av intresse för lokalradio och annan media - eftersom de rapporterat om fallet när de häktades. De bidrog till att sprida hennes lögner.

https://sverigesradio.se/artikel/tva...dtakt-i-kalmar
Senast redigerad av Fundersam-1 Igår kl. 17:08.
Citera
Igår, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Tack för era fina ord, de glädjer mig.
Men jag har lite svårt o släppa själv när jag vet vad som skickats och vad man läst från början sen läsa fup o de gör mig grå o vill slita av mig håret för jag läst skit som inte står i fup. Blir förbannad på människor som väljer att sprida falska rykte om sig eller andra för att se sig som ett offer men som inte förstår att handlingar blir offentliga o man kan förutspå o syna vem som bluffar mest. ❤️ god jul till er, jag skulle få ett meddelande i kväll o hoppas på att få en screen på den journal jag fått se, ska bli spännande om man synar igenom o ser de är Photoshop

Hur har det gått? Fick du något meddelande med mer info?

Du skrev att du känner hennes närstående. Kan du se om de fortfarande sprider falska rykten och annan skit? Eller har de tystnat nu? Jag är rädd att det finns många idioter som vill sprida elakheter utan att förstå vilka konsekvenser det får för T och G - och att hon och hennes närstående tillhör den skaran.
Citera
Idag, 06:38
Medlem
Hur det än slutar så slipper vi två höga fyllon som framför tunga fordon i trafiken.
Citera
Idag, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenkollalls2
Hur det än slutar så slipper vi två höga fyllon som framför tunga fordon i trafiken.

Höga kan dom iof vara men inte i fyllan då lastbilarna är utrustade med alkolås, men har svårt att tro G då han säger sig haft en helikopter fylla och att allt bara snurrade under trekanten men ändå kunde blåsa igång lastbilen 4 timmar senare. Man förbränner ca 0,15 promille/timme så mer än 0,6-0,7 hade han inte vid kl 03
Citera
Idag, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fundersam-1
Hur har det gått? Fick du något meddelande med mer info?

Du skrev att du känner hennes närstående. Kan du se om de fortfarande sprider falska rykten och annan skit? Eller har de tystnat nu? Jag är rädd att det finns många idioter som vill sprida elakheter utan att förstå vilka konsekvenser det får för T och G - och att hon och hennes närstående tillhör den skaran.
Hur kan dom ens skicka ut bilder på en journal som uppenbart inte ens stämmer då borde det stått mera om detta i FUPen men dom kanske har lekt klippt & klistrat kommisarie gör och har gjort ett kanon jobb för att dela med sig info är väll BO’s vänner släkt som sprider dessa rykten sjukt är det och som många säger om dom desutom har allt i Kalmar ( jäv ) ännu sjukare sen om dom inte genomskådat BO’s berättelse det är skrämmande
Citera
Idag, 12:16
Medlem
Kommissarien1989s avatar
Hej mina fb-vänner, god fortsättning o hoppas ni mår bra!

Jag har inte fått något , men de ryktas om falska anklagelser, falska påhittade historier. Och att även någon har redigerat sin egna print ifrån journal igenom klistra o klippa lite granna... vem hur vad när.. vet inte. Men att de är påhittat och de kan vi nog alla konstatera vi som läst fup att de är JÄVLIGT PÅHITTAT med tanke på att gyn skrev att de inte alls var som rykten skrev.. i min tanke o så, som jag tänkt vidare på de här som SPEKULATIONER, är att bo försökt rädda sig ur något som hon plötsligt äcklades av, blev förbannad för och försökt spinna på de här, för att sedan i min fundering att hon gråtit ut till vänner o familj o i hopp o tro att hennes mamma kanske kan hjälpa henne framåt i process då hon sitter där hon gör för lite skadestånd.. ? Men vad vet jag.. men de är mina spekulationer o ja säger inte att de är så eller försöker kränka eller nudda någons tå, men de här är en öppen sida o spekulationer får man ha. Vi får se hur de går för dom om ca 2 veckor.
Citera
Idag, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Hej mina fb-vänner, god fortsättning o hoppas ni mår bra!

Jag har inte fått något , men de ryktas om falska anklagelser, falska påhittade historier. Och att även någon har redigerat sin egna print ifrån journal igenom klistra o klippa lite granna... vem hur vad när.. vet inte. Men att de är påhittat och de kan vi nog alla konstatera vi som läst fup att de är JÄVLIGT PÅHITTAT med tanke på att gyn skrev att de inte alls var som rykten skrev.. i min tanke o så, som jag tänkt vidare på de här som SPEKULATIONER, är att bo försökt rädda sig ur något som hon plötsligt äcklades av, blev förbannad för och försökt spinna på de här, för att sedan i min fundering att hon gråtit ut till vänner o familj o i hopp o tro att hennes mamma kanske kan hjälpa henne framåt i process då hon sitter där hon gör för lite skadestånd.. ? Men vad vet jag.. men de är mina spekulationer o ja säger inte att de är så eller försöker kränka eller nudda någons tå, men de här är en öppen sida o spekulationer får man ha. Vi får se hur de går för dom om ca 2 veckor.
Du gör och har gjort ett kanon jobb genom att ge oss alla info tack så jätte mycket från min sida och tror nog jag kan säga ett tack från många flera som är här vi får helt enkelt se hur detta slutar men jag hoppas verkligen att dom genomskåda henne och det är hon i sista slutet står där och blir dömnd detta är så sjukt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in